Domů Zboží Od Jáztebevykvetu

Tvořivosti: Domeček k dotvoření + samolepky

145 Kčza 1 ks
Vložit zboží do košíku
Tohle se líbí i dalším! Pospěšte si, tohle zboží si chce zakoupit dalších 27 zájemců.
K odeslání: 29.4.2024Dostupnost: sklademTermín odeslání*: ihned od dostupnosti
* Platba převodem prodlužuje termín o dobu připsání úhrady na účet.
Prodejce běžně nezasílá toto zboží do zahraničí. V případě zájmu však prodejce můžete kontaktovat pomocí Fler Pošty
Možnosti platby
Údaje nejsou k dispozici. Kontaktujte prodávajícího.

Další zboží od Jáztebevykvetu

Katalogové č.: 14194611
Zobrazení: 531x
Vloženo: 29.8.2023
Počet srdcí: 11x
Oznámit porušení pravidel u tohoto zboží.

Rozhodla jsme se trochu domeček upravit. K samolepkám přidávám i další aršík, který je stejný jako ten samolepkový. Výhodou je, že jednotlivé obrázky můžete vystříhat a opakovaně je použít na vaše hraní si)) PAPÍROVÝ DŮM nechává volnou cestu dětské fantazii k dotvoření i k povídání. Rozvíjí jemnou motoriku, koordinaci, orientaci v prostoru, zrakové a sluchové vnímání, slovní zásobu, jazykový cit i vypravěčské dovednosti

Staňte se na chvíli architekty a postavte si svůj vlastní dům. Součástí papírové skládačky jsou samolepky, kterým dozdobíte nejen fasádu, ale především vnitřek domu. Děti se tím mohou naučit i jednotlivé místnosti: kuchyň, koupelna, obývák.... ale stavění je opravdu na nich. Po dolepení mohou domeček vybarvit a vdechnout mu tak tu pravou designérkou duši. 

Dormát balení je A5 ve složeném stavu.

1. (NE)LEPTE. Součástí balení je nově i aršík s obrázky, které jen můžete vystříhat a obrázky opakovaně zdobit dům zvenku i zevnitř.

2. PTEJTE SE, HÁDEJTE. Dítě může odpovídat ukázáním, slovem, větou. Střídejte se v otázkách. Jak říkáme místnosti, ve které se koupeme? Co uděláš po tom, co se vyčůráš? Které samolepky patří do ložnice? Co děláme v obýváku? Na čem sedíme? Kde spíme? Čím se přikrýváme? Co poroste na stromě? Co je ze dřeva/ plastu/ kovu/ papíru/látky? Co je živé? Co je lehké? Co je těžké?...Naučte dítě tvořit hádanky - popisem (je to nábytek, ve kterém spíme), nebo třemi slovy (nábytek, ložnice, spát).

3. ZORIENTUJTE SE. Šnek leze před plotem. Ptáček sedí na gauči. Kočka se koupe ve vaně. Dítě rozmísťuje obrázky podle instrukcí. Pokud jednotlivým předložkovým vazbám rozumí, může říkat vám, kam máte obrázky dávat, nakonec může zkusit pojmenovat, kde obrázky jsou.

4. Haha, NESMYSLY. Děti je mají rády. Přitáhnou jejich pozornost. Učí se kritický myslet - pracují s chybou. Rozmístěte samolepky nelogicky. Úkolem dítěte je nesmysl ukázat, pojmenovat, opravit. Na komíně je židle - židle patří ke stolu. Lampa je v posteli - lampa patří do obýváku, vedle gauče. Květináč je na sporáku - květináč patří na okno. Na stromě roste záchod - na stromě rostou třešně. 

5. ZAPAMATUJTE SI. Dítě může řadit jednotlivé obrázky do řady vedle sebe podle vzoru, který vidělo/slyšelo. Rozmístěte předem obrázky do domečku. Počet obrázků volte podle věku dítěte, tedy například čtyřleté dítě bude mít v domečku rozmístěné 4 obrázky. Vyfoťte si vybavený dům. Rozmístěné obrázky pak připravte pod dům. Dítě se podívá na fotku vybaveného domu. Rozmístěné obrázky si zapamatuje. Fotka poslouží k porovnání toho, co dítě zvládlo poskládat zpaměti.

6. JAKOU BARVU MÁ? Využijte toho, že jsou obrázky černobílé. Jakou barvu mají třešně? Jakou barvu má kočka? Jakou barvu mají listy na stromě? Jakou barvu mají tvoje peřiny v posteli? Děti, které barvy poznají, ale nepojmenují, mohou ukazovat fixu/pastelkou v odpovídající barvě.

7. ZASE TY NESMYSLY, tentokrát barevné. Přiložte k jednotlivým obrázkům fixy/pastelky. Úkolem je posoudit, jestli jste se trefili, nebo ne. STROM - modrá. Kočka - bílá. Třešeň - červená. Šnek - hnědá.

8. SLABIKY. Vytleskejte obrázky po slabikách. Zkuste je roztřídit podle počtu slabik. Podej mi POS-TEL, KVĚ-TI-NÁČ. Které slovo začíná na slabiku KO? Které slovo končí na slabiku ŘE - můžeme dát na výběr? Jaká je druhá slabika ve slově OKNO? 

9. ASOCIACE, co tě napadne, když řeknu DŮM (dveře, střecha, okno, rodina...), LAMPA (světlo, žárovka, knížka, pohádka, tma...).

10. BYL/A JEDNOU. Vyprávějte. Dejte si před sebe obrázky a vymyslete příběh. 1 obrázek = 1 věta. Střídejte se. Byla jednou jedna kočka, KTERÁ... (spadla ze stromu, se koupala ve vaně, snědla kytku, zakopla o postel,...), ŘEKLA SI, ŽE ... Dospělý může pomáhat tím, že větu začne a dítě ji dokončí. 

Několit těchto tipů najdete přímo v balíčku.

Menu
--