Hodnocení: | (525) 100% |
Nadšenci: | 746 |
Aktivita: | aktivní |
Prodáno: | 2636 |
Registrace: | 4.2.2011 |
Město: | Kuřim |
Stát: | ČR |
Najdete mě na mém druhém profilu dámské konfekce https://www.fler.cz/adelanela2
poštovné z obou profilů vždy jedno(předem mě upozorněte)
MOJE PRÁCE A TVORBA JE RADOST A RELAX
šití je můj koníček ale zároveň zaměstnání
Šiji převážně dámské a na děti-šatky,kalhoty,bekovky,pirátky,čepice,kukle,sukně,tylové sukně,pro fotografy,čelenky,masky na karnevaly a jiné
Také nejčastěji spolupracuji s fotografkami a zaměřuji se na modely do ateliérů,je to spestření a modelů časem bude více.
Jsem vyučená dámská krejčová od roku 1996 od té doby se tomu věnuji,dětské jsem začla v těhotenství a pokračuji dále.Postupně rostem a rozšiřuji šatník,šiji na přání a kamarádkám a podělím se s Vámi.Převážně vše po kuse od vzrou a barvy.Z ta léta mám spoustu spokojených zákazníků kteří se vracejí a věřím že i tady získám nové.
na žádost kamarádek a zákazníků doplním i dámskou konfekci která bude jen v originálech
převážně šiji na zakázky proto tu mám fota hotových ale ne naskaldněných věcí(dětské)
prodej zahájen 1.6.2012
DĚKUJI ŽE NEKOPÍRUJETE
VŠE JE VYROBENO V NEKUŘÁCKÉM PROSTŘEDÍ A BEZ ZVÍŘÁTEK :-)
Převážně posíláme balíčky pro děti a pro radost nějaký maličký dáreček pokud je na skladě :-)
DODÁNÍ HOTOVÉHO JE 2X TÝDNĚ PO PŘIPSÁNÍ PENĚZ NA ÚČET.ZAKÁZKA JE ORIENTAČNÍ PO ZAPLACENÍ JSTE V POŘADNÍKU NĚKDY JE TO DŘÍVE NĚKDY JE TOHO VÍCE A MŮŽE SE TO PRODLOUŽIT.DĚKUJI ZA STRPENÍ.MAKI
Pokud spícháte např.na oslavu narozenin,focení,svatbu,tábory,karnevaly pište termín kdy to chcete doma budu se snažit vyhovět.Moc děkuji-vše je na domluvě :-)
Obchodní podmínky
Zde uvedené obchodní podmínky představují ujednání mezi kupujícím a prodávajícím.
Prodávající: Markéta Pešková
Adresa: Školní 855, 66434 Kuřim
IČO 87505738
Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Uzavření kupní smlouvy
Dodací podmínky
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:
Reklamační řád:
V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
Jestliže se případný spor mezi kupujícím a prodávajícím nepodaří vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.