Domů Profil prodejce ADELANELA1
Markéta Pešková
  • aktivní prodejce od r. 2011
    Reaguje na objednávky obvykle do 4 hodin.
  • Kuřim, ČR
  • 2320 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (494) 100%
Nadšenci: 720
Aktivita: aktivní
Prodáno: 2320
Registrace: 4.2.2011
Město: Kuřim
Stát: ČR
Důležitá informace: dva profily-jedno poštovné.....zboží prodávám i jinde je možné že nebude na skladě,děkuji za pochopení

ADELANELA1

/ Prodávající
Novinky
894513
2.8.2020 Všem přeji krásné léto..... Zakázky jsou během srpna s delším dodáním tak pište termíny at se domluvíme, hotové odesílám po platbě jak to půjde max. 1x až 2x týdně jdu na poštu

Najdete mě na mém druhém profilu dámské konfekce https://www.fler.cz/adelanela2

poštovné z obou profilů vždy jedno(předem mě upozorněte)

MOJE PRÁCE A TVORBA JE RADOST A RELAX

šití je můj koníček ale zároveň zaměstnání  

Šiji převážně dámské a na děti-šatky,kalhoty,bekovky,pirátky,čepice,kukle,sukně,tylové sukně,pro fotografy,čelenky,masky na karnevaly a jiné

Také nejčastěji spolupracuji s fotografkami a zaměřuji se na modely do ateliérů,je to spestření a modelů časem bude více.

Jsem vyučená dámská krejčová od roku 1996 od té doby se tomu věnuji,dětské jsem začla v těhotenství a pokračuji dále.Postupně rostem a rozšiřuji šatník,šiji na přání a kamarádkám a podělím se  s Vámi.Převážně vše po kuse od vzrou a barvy.Z ta léta mám spoustu spokojených zákazníků kteří se vracejí a věřím že i tady získám nové.

na žádost kamarádek a zákazníků doplním i dámskou konfekci která bude jen v originálech

převážně šiji na zakázky proto tu mám fota hotových ale ne naskaldněných věcí(dětské)

prodej zahájen 1.6.2012

 

DĚKUJI ŽE NEKOPÍRUJETE

 

VŠE JE VYROBENO V NEKUŘÁCKÉM PROSTŘEDÍ A BEZ ZVÍŘÁTEK :-)

 

Převážně posíláme balíčky pro děti a pro radost nějaký maličký dáreček pokud je na skladě :-)

DODÁNÍ HOTOVÉHO JE 2X TÝDNĚ PO PŘIPSÁNÍ PENĚZ NA ÚČET.ZAKÁZKA JE ORIENTAČNÍ PO ZAPLACENÍ JSTE V POŘADNÍKU NĚKDY JE TO DŘÍVE NĚKDY JE TOHO VÍCE A MŮŽE SE TO PRODLOUŽIT.DĚKUJI ZA STRPENÍ.MAKI

Pokud spícháte např.na oslavu narozenin,focení,svatbu,tábory,karnevaly pište termín kdy to chcete doma budu se snažit vyhovět.Moc děkuji-vše je na domluvě :-)

 

Obchodní podmínky
Zde uvedené obchodní podmínky představují ujednání mezi kupujícím a prodávajícím.
Prodávající: Markéta Pešková
Adresa: Školní 855, 66434 Kuřim
IČO 87505738

 

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky kupujícímu.
  2. Kupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
  3. O odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Dodací podmínky

  1. Platbu za zboží hradí kupující předem na bankovní účet prodávajícího nebo při převzetí zboží – dobírka (konkrétní možnost platby je uvedena vždy přímo u daného zboží).
  2. Prodávající odešle kupujícímu zboží ve lhůtě uvedené u daného zboží.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).
  2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).
  3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat.
  4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
  5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
  6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena neprodleně ihned po doručení zboží prodávajícímu.
  7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:

Reklamační řád:

V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Jestliže se případný spor mezi kupujícím a prodávajícím nepodaří vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Způsob dopravy
DOPRAVA ČESKOU POŠTOU DOPORUČENĚ,OBYČEJNĚ A NA DOBÍRKU NEZASÍLÁM ZASÍLÁM 2X TÝDNĚ POKUD NEJSME NEMOCNÍ :-) DODOÁNÍ JE PO ZAPLACENÍ PODLE ZAKÁZEK 5DNÍ AŽ 14DNÍ.DĚKUJI ZA POCHOPENÍ
Další prodejní profily
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od ADELANELA1

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím
Menu
--