Profil uživatele
alam 65
Prodávající
Chotětov
Registrace: 20.11.2011

Krásný den (či noc) Úžasný,

už dlouho se věnuji různým technikám - barvení šátků, tkaní, pletení, háčkování, šití, paličkování, pletení košíků a jiným. A chtěla jsem je konečně nějak zkloubit dohromady a tak jsem vyrobila svou první kabelku a pak další a další. Nejdříve jsem je rozdávala v rodině a teď je chci nabídnout i Vám. A nejen kabelky, ale taky ostatní výrobky. Takže pokud Vás něco z mé nabídky zaujme budu ráda, pokud Vás to zaujme tak, že si řeknete, že to musíte mít, budu ještě radši :-).

A budete-li chtít něco podobného ale v jiné barvě, vzoru, velikosti, tak pokud to bude v mých silách, nemám problém to vyrobit přesně pro Vás. 

Vše je vyrobeno s láskou  pod dohledem mých dvou kocourů , kteří důsledně dbají na kvalitu provedení Smějící se

Mějte se krásně

Ala

 

Některé z mých výrobků, které již našly své majitele......

 

medvídci z plátna

medvídek puntíkatý - samec a samička

big kabelka z koženky a kočárkoviny

růžová pro malou slečnu

Způsob dopravy
Zboží přepravuji prostřednictvím České pošty, pečlivě zabalené do krabice či do obálky (dle velikosti vybraného zboží).
Obchodní podmínky

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami.

Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.

Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky prodávajícím.

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s uvedenými obchodními podmínkami. Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. V opačném případě má zákazník právo na opravu nebo výměnu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy. Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.

Zboží odesílám Českou poštou na adresu, uvedenou kupujícím jako dodací nejpozději do pěti pracovních dnů po obdržení platby, není-li uvedeno jinak.

Reklamace

Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě, nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

Před samotnou reklamací zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.

Při uplatnění reklamace je nutno odeslat poštou na adresu prodejce řádně zabalený reklamovaný předmět  spolu s kopií dokladu o koupi. Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám. Nezasílat na dobírku.

Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí. O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávající zákazníka. V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající vynaloženým nákladům na reklamační postup.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
652346
9.9.2017 vložena nová trička s výšivkou i pro pány
https://www.fler.cz/zbozi...
https://www.fler.cz/zbozi...
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím