Profil uživatele
artmade11
Prodávající
Vysoké Mýto
Registrace: 19.11.2012

Ráda tvořím, tak se pokusím trefit se do Vašich přání. Pletu, šiji, korálkuji, vytvářím dekorace do bytu, pro nevěsty...                     

 

                                        

 

Děkuji, že nekopírujete moje zboží. Určitě máte i své nápady a představy...

  Další prodejní profily Bohumila Hermannová

 

Materiál

Na tomto profilu bych Vám ráda nabídla, kalhoty, sukně , šatičky a doplňky pro Vaše děti. Použité materiály jsou nezávadné, šité z přírodních materiálů. Vše je vyrobeno s láskou, pečlivě , trendy. Pro radost Vám i vašim dětem. Budu ráda  pokud se bude moje tvoření líbit.  Pokud nenajde co hledáte - pište, ptejte se ,

určitě se domluvíme.

 Přeji krásné a pohodové nákupySvítíčko sluní

Způsob dopravy
Česká pošta,Zásilkovna, platba na účet, osobní odběr. Pečlivě zabaleno - obálka, bublinková folie,krabice.
Obchodní podmínky

Reklamační řád

I.  Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných podmínek prodávajícího  ,,armade11".Upravuje postup,  při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.  Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího , kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

II.  Délka záruky

 Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. 

při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců,nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu

delší.

III. Podmínky záruky

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky(např.poškození

balení).Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky,která není ve shodě s kupní smlouvou,s tím,že zásilka je např. neúplná nebo poškozená.Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme,je nezbytné

poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.je dobré tuto zásilku také vyfotit.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu písemně na adresu prodejce nebo e-mailem,sepsat s dopravcem škodní  protokol a tento bez zbytečného odklsdu zaslat prodávajícímu.

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu prodávajícího.Reklamované zboží

musí být důkladně zabaleno tak,aby nedošlo během přepravy k jeho poškození.Zásilka musí obsahovat reklamované zboží(včetně kompletního příslušenství),kopii faktury a dokladu o zaplacení a dodání zboží,podrobný popis závady,jakým způsobem se závady projevují a dostatečné kontaktní údaje kupujícího

(zejména zpáteční adresu a tel.číslo).Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu a závady zboží.

Závada se nevztahuje na vady vzniklé špatnou obsluhou,neodborným,nebo nepřiměřeným zacházením,použitím a instalací,které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou či běžným použitím zboží.

IV. Vyřízení reklamace

Reklamaci včetně odstranění vady vyřídí prodávající bez zbytečného odkladu,nejpozději do 30 dnů ode dne 

uplatnění reklamace.Po vyřízení reklamace prodávající upozorní  o ukončení reklamace kupujícího buď SMS,

telefonicky,nebo e-mailem.

Tento reklamační řád je platný od 1.1.2014

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.