Profil uživatele
Ateliér Devi
Prodávající
Praha 4
Registrace: 30.1.2016
 
Mílí zákazníci a zákaznice, úspěšně jsem zdolala nástrahy EET. Můžete tedy v mém obchůdku nadále platit rychlou platbou kartou nebo využít možnosti osobního odběru po Praze.
Při platbě kartou Vám se zbožím bude zaslána faktura a účtenka EET. Kdo bude chtít účtenku hned, můžu ji poslat  emailem, ale v tom případě prosím v objednávce do poznámky tuto variantu uvěďte i s emailovou adresou, abych ji mohla okamžitě odeslat.
Přeji příjemné nakupování.
Palec nahoruVelký úsměv

 

 


 Při nákupu tří kusů zboží máte poštovné zdarma!!!!

 

 Vítám Vás v obchůdku, který věnuji své velké radosti - šitému šperku. Doufám, že bude dělat radost i Vám. Přeji příjemné vybírání a nakupování. Dana

 

ÚsměvÚsměvÚsměv

 

Budete-li mít nějaký nápad ke zrealizování nebo přání, napište vnitřní poštou.

 

 

   

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Způsob dopravy
Objednávky jsou odesílány ihned po připsání peněz na můj účet, baleny do bublinkové obálky nebo pevné krabičky. Balíčky posílám Českou poštou jako doporučené psaní nebo doporučený balíček.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

V souladu se zákonem Občanského zákoníku (§ 1829), má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako Koncový spotřebitel (tzn. nikoliv jako Podnikatelský subjekt). Kupující může realizovat toto své právo osobním vrácením zboží nebo doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců (např. Česká pošta). Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží. Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. V případě, že se Kupující rozhodne pro odstoupení od smlouvy, je nutné splnit následující podmínky: dodat zakoupené zboží s veškerým příslušenstvím (tzn. vč. faktury či paragonu, záručního listu apod.) na adresu prodejce uvedenou na faktuře či paragonu.

Reklamační řád

Slouží k zajištění správného postupu při uplatňování a vyřizování reklamací vad spotřebního zboží. Byl vypracován ve smyslu zákona Občanského zákoníku v platném znění a zákona O ochraně spotřebitele v platném znění. Záruka na zakoupené zboží začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem a její doba je závislá na druhu zakoupeného zboží, minimálně však 12 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se však na vady způsobené nešetrným zacházením, mechanickým poškozením nebo nesprávným užíváním. Reklamaci je možné uplatnit poštou nebo osobně. Náklady na dopravu k Prodejci hradí Kupující. Náklady ke Kupujícímu jsou hrazeny z prostředků Prodejce. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve kontaktovat prodejce zprávou přes vnitřní poštu Fleru a sdělit, že bude zboží reklamovat. Poté musí zboží řádně zabalit a zaslat na vlastní náklady na adresu prodávajícího. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace a doklady o zaplacení (účtenku, paragon či fakturu). Zboží, které posíláte za účelem reklamace, nikdy neposílejte na dobírku.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.