Menu
--
Profil prodejce Atelier Five Cats Domů
Od 11.5. do 17.5. sleva 25% s kupónem V2N-D3K-1NC. Sleva se vztahuje na veškeré skladové zboží v nabídce na mém Fleru.
Profil uživatele
Atelier Five Cats
Prodávající
Kladno 4 - Rozdělov
Registrace: 26.2.2014

Atelier Five Cats logo

 

 PROSÍM, NEKOPÍRUJTE MÉ ZBOŽÍ A ANI JEHO ČÁSTI. DĚKUJI.

 

Od dětství jsem měla slabost pro rozličné tužky, bloky a barvičky. Obdivovala jsem regály až do stropu, které mělo naše papírnictví. Paní prodavačka stála za pultem a ochotně ukazovala jeden ze čtyř modelů kuličkových per. Extázi jsem pocítila, když jsem dostala svou první voňavou čínskou gumu. Vrcholem pak byl penál na magnet, který byl sice extrémně nepraktický (ba přímo debilní), ale mít ho byla věc cti a prestiže. Gumu jsem rozkousala a penál prasknul. Prostě Made in China.

Když u mě k radosti okolí propukla puberta, přidala se i záliba v různých šmukách, šminkách a cingrlatech. Prostě co zářilo, cinkalo a blýskalo se mě přitahovalo jako magnet.

Jenže moje maminka neměla příliš pochopení. Při návštěvách přilehlých socialistických prodejen s vysoce vkusným sortimentem jsem podléhala záchvatům vzteku a pláče, protože maminka (z jejího úhlu pohledu moudře) usoudila, že moje vášně nepodpoří a razila metodu koukat se můžeš.... ale to je tak všechno. Prý až si jednou budu vydělávat, tak ať si všechny ty "cajky" koupím ze svého. Pak poznám, jak těžko se peníze vydělávají a budu je utrácet moudře. Asi měla ideu, že mě slabost pro "cajky" pustí. Nepustila.

Protože jsem už velká holka, nemusím dostávat v obchodech záchvaty vzteku a jakožto vydělávající člověk mám alespoň potuchy o tom, že peníze se snáze utrácejí než vydělávají. Ale moje nadšení pro "cajky" bylo a je neutuchající a dnešní možnosti jsou bezmezné.

Tvořit jsem začala v roce 2012 a původně to vůbec nebylo pro uspokojení mých potřeb. Začala jsem s manželem finančně pomáhat útulku pro opuštěné kočky ve Vrbičanech a další z možností pomoci byla výroba jakéhokoli zboží do jejich charitativního krámku. Přemýšlela jsem, čím začít a protože ráda čtu, začala jsem tvořit knižní záložky. A ono to šlo. Sice teď z časových důvodů netvořím zboží pro charitativní krámeček pravidelně, ale zvolila jsem pomoc formou nepravidelných aukcí na Facebooku, kde je vždy v nabídce větší množství různého zboží s kočičí tématikou a aukce jsou úspěšné a přinášejí do rozpočtu útulku opravdu hezké částky.

Ráda zkouším nové techniky, protože v tom nacházím určitou formu relaxace a rozšíření obzorů a proto jsem se vedle práce s papírem pustila i do výroby bižuterie.

Ráda bych využila této možnosti a nějaké ty svoje "cajky" nabídla i zde na Fleru. Protože tvořím především pro svou rodinu, přátele a kolegy a nemám zkušenost s prodejem "cizím" lidem, velmi ocením jakoukoli zpětnou vazbu. Ať už bude pozitivní či negativní, vezmu si ji k srdci.

Postupně bych ráda rozšířila nabídku o zmíněné knižní záložky, ručně vyrobené zápisníky, alba a blahopřání.

Jdu se tedy těšit na svou první objednávku a doufám, že nějaký ten můj "cajk" udělá radost někomu dalšímu.

Vaše
Eva - Atelier Five Cats


 

Způsob dopravy
Objednávky jsou odesílány standardně prostřednictvím Zásilkovny. Zvolit můžete buď klasické doručení na zvolenou "výdejnu". V tomto případě je cena doručení 65,- Kč. Další možností je zaslání službou Zásilkovny, která se jmenuje "Nejvýhodnější doručení na adresu". Balíček bude doručen na zvolenou adresu prostřednictvím předem nedefinovaného dopravce (balíček doručí dopravce, který má v tom okamžiku volné kapacity). Aktuální cena této služby je 79,- Kč při hmotnosti zásilky do 5 kg. Využít můžete samozřejmě i Fler dopravu, stačí vybrat doručení Geis. Zboží kurýr doručí až do domu za aktuální cenu služby 96,- Kč. Všechny možnosti přepravy zahrnují pojištění zásilky. Českou poštou nezasílám z důvodu předchozích opakujících se ztrát zásilek či poškození jejich obsahu. Osobní odběr je možný po předchozí dohodě. Zde samozřejmě žádný poplatek není, momentálně je však osobní odběr pozastaven z důvodu opatření v souvislosti s pandemií Covid-19. Veškeré zásilky balím pečlivě proti poškození při přepravě do bublinkové fólie a nárazuvzdorné obálky odpovídající velikosti. Větší zásilky jsou baleny do krabice. Pokud při přepravě dojde k poškození obalu zásilky ze strany dopravce, uplatněte bezodkladně u řidiče reklamaci a udělejte zápis o škodě. S dopravcem pak lze snadněji a rychleji tento problém vyřešit ke spokojenosti všech stran. (ceny přepravného jsou platné ke dni 7.4. 2020 do aktualizace jednotlivými dopravci) UPOZORNĚNÍ V SOUVISLOSTI S COVID-19: Pokud zvolíte dopravu na výdejnu Zásilkovny, ověřte si prosím, zda je Vámi preferovaná výdejna v provozu. Volte si výdejny v momentálně povolených provozovnách, jako jsou například drogerie, galanterie, potraviny, trafiky. Co se týká přepravy Zásilkovnou v tomto období, tak služba je stále stejně kvalitní a nezaznamenala jsem žádné problémy. Velmi děkuji.
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY:
1. Veškeré uskutečněné objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že akceptuje deklarované obchodní podmínky, platební podmínky, dodací podmínky, reklamační řád, byl srozuměn o svém právu na odstoupení od smlouvy, a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
2. V případě, že se zákazník z jakéhokoli důvodu rozhodne svou již odeslanou objednávku stornovat, doporučujeme tak učinit pokud možno obratem, aby nedošlo k jejímu předání dopravci.
3. Zákazník je povinen ve své objednávce vždy uvádět pravdivé a konkrétní údaje. Pokud zákazník v objednávce zjistí dodatečně chybu, bezodkladně informuje prodejce prostřednictvím vnitřní pošty. Ceny zboží jsou konečné a neměnné. Dostupnost zboží je vždy uvedena u jednotlivé položky.
4. V případě změny cen je zákazníkovi garantována cena zboží v okamžiku uskutečnění objednávky.
5. Prodejce neakceptuje poznámky k objednávce, v nichž zákazník bez předchozí domluvy žádá zboží, které není skladem v dostatečném množství nebo zboží, které není v nabídce či je vyprodané.
6. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, chybějící či nepřesné údaje a podobně. Telefonické kontaktování je používáno zejména tehdy, pokud zákazník nereaguje na e-mail nebo při zadávání objednávky uvedl chybný e-mail. Pokud se dodavateli nepodaří ani jedním z těchto způsobů zákazníka kontaktovat, případně pokud zákazník nereaguje, považuje se objednávka za zrušenou a nebude expedována.
7. Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. Bližší informace najdete v kapitole Odstoupení od smlouvy.
8. Zákazník má právo zboží reklamovat. Bližší informace jsou v kapitole Reklamační řád.
9. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
10. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 2. 2016.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ OBCHODNÍCH SPORŮ:
(Od 1.2.2016 je prodávající povinen informovat spotřebitele o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů).
Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká advokátní komora. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České advokátní komory www.cak.cz

PLATEBNÍ PODMÍNKY, DODACÍ LHŮTY:
a) Platba je požadována předem na bankovní účet dodavatele. Odběratel po akceptaci objednávky dodavatelem obdrží podklady k platbě. Po obdržení úhrady za objednané zboží a zvolený typ dopravy je zboží dodavatelem expedováno nejpozději do tří pracovních dnů od připsání úhrady. Faktura na zboží je vždy součástí zásilky. V případě, že zákazník do tří pracovních dnů od své objednávky neprovede úhradu na účet dodavatele, je dodavatel oprávněn upozornit na tuto skutečnost odběratele zprávou a výzvou k úhradě. Pokud odběratel nebete na takovou výzvu zřetel, je dodavatel oprávněn zboží vrátit k prodeji a nabídnout jej dalším zájemcům. V takovém případě se objednávka považuje za zrušenou ze strany dodavatele do dvou pracovních dnů od odeslání upozornění na neuhrazenou objednávku.
b) Zboží nezasíláme na dobírku.

CENY PŘEPRAVNÉHO:
Zásilkovna - zaslání na zvolenou výdejnu * 64,- Kč
Zásilkovna - nejvýhodnější doručení na adresu (zásilka do 5kg) * 79,- Kč
Zásilkovna - nejvýhodnější doručení na adresu (zásilka nad 5kg, max. 10kg) * 108,- Kč
Fler doprava - GEIS (zaslání kurýrem na adresu) * 96,- Kč
Osobní odběr po dohodě * 0,- Kč (momentálně pozastaveno)

Uvedené ceny přepravného jsou platné pro zasílání v rámci České republiky.
Ceny jsou aktuální od 7.4. 2020 do změny cen ze strany jednotlivých dopravců.
Zasílání do zahraničí zatím bohužel neprovádíme.

DODACÍ PODMÍNKY, EXPEDICE:
1. Místem dodání zboží je doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží, případně výdejna Zásilkovny, kterou si odběratel zvolí v objednávce. Prostřednictvím České pošty nezasíláme ani na vyžádání (opakující se poškozené zásilky, nedoručené zásilky), nebo je možno si je po předchozí domluvě vyzvednout osobně.
2. Není-li ve specifikaci výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno nejpozději do tří pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě převodem nejpozději do tří pracovních dnů od připsání platby na bankovní účet prodávajícího).
3. Při zakázkové výrobě, případně při výrobě většího množství zboží závisí dodací lhůta na vzájemné dohodě. Momentálně je však zakázková výroba zastavena.
4. Zákazník obdrží společně se zbožím daňový doklad, který současně slouží jako dodací a záruční list.
5. Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte, zda není viditelně poškozená. Pokud ano, tak trvejte na sepsání protokolu o poškození zásilky nebo zásilku odmítněte převzít. Pokud po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, neprodleně prodejce informujte.
6. V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva atp.) vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě vyměním za jiné. Zboží prosím zašlete doporučeně na adresu uvedenou v kontaktu (ne na dobírku). Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem zašlu nově požadované zboží výměnou. Expediční náklady spojené s výměnou zboží hradí v tomto případě zákazník v plné výši.
PRO DALŠÍ UPŘESNĚNÍ OHLEDNĚ ZASLÁNÍ A PŘEPRAVY SI PROSÍM PŘEČTĚTE AKTUALIZOVANÉ "PRODEJNÍ INFORMACE".

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:
1. Zákazník má právo do 14 dnů od převzetí zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy (dle § 1846 Občanského zákoníku).
2. Zákazník musí o odstoupení od smlouvy informovat prodejce.
3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné 14denní lhůty.
4. Zákazník zašle zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud bude zboží odesláno před uplynutím 14 dnů.
5. Zákazník zboží pošle doporučeně na adresu uvedenou v kontaktu. V případě větší hodnoty objednávky prodejce doporučuje zásilku připojistit. Objednávky zaslané zpět na dobírku nebudou akceptovány.
6. Prodejce vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od zákazníka na základě smlouvy přijal, stejným způsobem zpět. Prostředky vrátí nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy zboží převzal. Prodejce vrátí zákazníkovi přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím zákazník souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
7. Pokud zákazník zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodejce nabízí, vrátí mu prodejce náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
8. Přímé náklady spojené s vracením zboží nese zákazník.
9. V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit známky opotřebení, může být vracená částka ponížená o náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu.

REKLAMAČNÍ ŘÁD:
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení používáním.
Jak reklamovat zboží:
1) Informujte prodejce o reklamaci e-mailem nebo telefonicky.
2) Zboží zašlete doporučeně (popřípadě s připojištěním).
3) Nezasílejte zásilku dobírkou! V takovém případě nebude zásilka převzata a bude vrácena dopravcem odesilateli.
4) Přiložte průvodní dopis s popisem důvodu reklamace.
Vaše reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:
Abyste mohli využít služeb tohoto obchodu, potřebuje prodejce znát některá vaše osobní data. Respektuje vaše soukromí, a tak se snaží množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější, data chrání před zneužitím. Při práci s osobními daty prodejce vychází ze zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Osobní údaje:
Od vás jako od zákazníka prodejce při nákupu požaduje tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou doručovací adresu, e-mailovou adresu, vhodné je i telefonické spojení. Tyto údaje jsou nezbytné k vaší identifikaci, ke komunikaci s vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma, je navíc třeba fakturační adresa, IČ, popř. DIČ.
Údaje o vaší činnosti:
Údaje o vašich nákupech, reklamacích a další vaší činnosti v tomto internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.
Shrnutí:
Všechna data, která o vás a vašich nákupech prodejce získá, jsou chráněna před zneužitím, nikomu jinému je neposkytuje (vyjma společností zajišťujících spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky). Slouží pouze ke kvalitnímu poskytování služeb. Máte právo kdykoliv prodejci písemně (e-mailem) sdělit jakékoliv změny, doplnění, požádat o zlikvidování všech vašich osobních údajů, které jste mu dříve poskytli.
Váš souhlas:
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
881594
11.5.2020 Od 11.5. do 17.5. sleva 25% s kupónem V2N-D3K-1NC. Sleva se vztahuje na veškeré skladové zboží v nabídce.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím