Zdravím Vás všechny ráda bych Vám na úvod ukázala co vše u mě můžete nalézt a za pomoci mých návodů si sami uháčkovat.
Některé z mých háčkovaných hraček a dekorací si můžete i zakoupit, ale spíše se orientuji na návody než na realizaci. V případě zájmu o zhotovení příslušné hračky mě neváhejte kontaktovat přes Fler zprávy.
Také bych Vás ráda pozvala touto cestou na můj Fler blog: https://www.fler.cz/blog/navod-vila-vcelka-45710
kde najdete prozatím návod na vílu Včelku, ale postupem času přidám několik dalších :-)
Vánoční kolekce
Kolekce Kouzelný les
Kolekce z podmořské hladiny
Jarní kolekce
Co vše už jsem umotala, ale nezařadila do kolekcí
Sluší mi to i s mašlí :-D
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Bjůví (dále jen „prodávající“)
pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese https://www.fler.cz/bjuvi
Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené
prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi. Nakupující je o potvrzení objednávky informován přes Fler systém, spolu se zasláním podkladů k platbě.
2.2. O přijetí platby je kupující rovněž informován prodávajícím přes systém. Konečné poštovné se může při potvrzení objednávky navýšit v závislosti na počtu objednaných položek nebo celkové hodnoty zásilky.
2.3. Pokud platba nedojde prodávajícímu do 14 dnů od potvrzení objednávky, prodávající si vyhrazuje tuto objednávku stornovat. Připomenutí platby zasílá prodávající kupujícím kolem 7-10. dne od objednávky.
3. Dodání a převzetí zboží
3. 1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího, a to i v případě osobního předání (pokud se vzájemně nedohodnou jinak).
3.2. Uvedená doba realizace zakázky (dodání) se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
3.3. Zboží je odesíláno jako doporučená zásilka /doporučený balíček společností Česká Pošta v závislosti na velikosti a váze zásilky. Balení je uzpůsobeno povaze zboží. Po předchozí domluvě je možné i osobní předání.
3.4. O odeslání zboží je kupující informován ve Fler systému pod číslem své objednávky.
3.5. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně, nejpozději do 4 pracovních dnů od vyzvednutí zásilky.
3.6. Pokud si kupující zásilku na poště nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován písemně (vnitřní poštou). Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky. Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, kupující mu vrátí peníze za zboží (bez poštovného) na účet, z kterého platbu obdržel a to do 4 pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky.
4. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
4.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (i bez udání důvodu), toto právo se vztahuje pouze na vystavené zboží v rozsahu nabízených barev a velikostí. Lhůta 14-ti dnů začíná běžet dnem převzetí zboží.
4.2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vyrobeno nebo upraveno na přání zákazníka. Patří sem např. objednání výroby zboží na míru, nebo mimo běžnou nabídku.
4.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o této skutečnosti prodávajícího písemně informovat (např. vnitřní poštou).
4.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nenošené a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Zboží není možné vracet na dobírku.
4.5. O obdržení zboží zpět je kupující informován vnitřní poštou, částka za zboží je kupujícímu vrácena do 4 pracovních dnů na účet, který si stanovil. V případě změny cen zboží, vrací prodejce nakupující částku, za kterou bylo zboží zakoupeno v den potvrzení objednávky. Prodávající vrací prodejci peníze pouze za vrácené kusy zboží, nikoliv částku za poštovné.
4.6. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.
5. Reklamace zboží
5. 1. Po odeslání zboží vystaví kupující prodávajícímu elektronickou fakturu na uvedenou fakturační adresu. Tuto fakturu si může prodávající stáhnout pod svou objednávkou ve Fler systému. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list.
5.2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením.
5.3. O zahájení reklamace je nakupující povinen informovat prodejce před odesláním zboží písemně, např. vnitřní poštou, a to před odesláním zásilky. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.
5.4. Reklamace je prodejcem vyřízena nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží nebo části zboží zpět. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník předem informován písemně (vnitřní poštou).
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. ledna 2014
V této chvíli lze v mém fler obchůdku zakoupi výrobky z akrylové a žinylkové (polyester) příze a hračky jsou vyplněny dutým vláknem, Pes kuličkami.
O oba materiály příze doporučuji pouze ruční mytí, ačkoli výrobce zaručuje, že je možné je prát až na 40°C, není vhodné výrobky z této příze prát v automatické pračce, a když tak na co nejšetrnější program. A to aby výrobky co nejdéle vydržely krásné a "nevytahané".
Stejně tak nedoporučuji sušení v sušičce, a čepice sušit na rovném povrchu.