Alenka nás provedla do říše plné surrealistických výjevů, nečekaných situací a dětské fantazie nerespektující dospěláckou logiku.

5. ročníku flérovské  meziklubové soutěže MaŘeNa pořádáme totiž filmový festival napříč žánry. Tentokrát jsem se vrhly do vln fantasy filmů. A kde jinde je tolik dětské fantaze než s Alenkou v říši za zrcadlem?

Filmových interpretací jsme objevili opravdu mnoho a bylo na tvůrcích, zda se budou inspirovat Timem Burtonem nebo dají přednost nečekaným spojením v Švankmajerově Alence nebo zda sáhnou po ruské animované verzi nebo po některém ze starších filmů. Jak vidíte, Alenka byla a je inspirativní. Nahlédněte tedy, jak inspirovala nás.

Budeme rádi nejen za Vaše hlasy, ale i za to, když se s námi podělíte o zážitky v komentářích.

Všechny soutěžní díla  jsou samozřejmě na prodej a u každého, když si ho rozkliknete, najdete legendu, příběh. Nespokojte se jen tady v anketě s náhledy, přečtete si naše příběhy u výrobků.

Vzhůru do říše fantazie:

Je tady třetí  kolo tohoto ročníku. Bylo vybráno téma - film Alenka v říši divů za zrcadlem

Máme pro vás svoje díla inspirované Alenkou. Máte 3 vzácné hlasy.

Komu je přidělíte?

Hlasujeme do půlnoci  6.června 2017.

A za všechny vaše hojné hlasy moc děkujeme...

Anketa se načítá ...

Děkujeme za Vaše hlasy a zveme Vás k nahlédnutí i do ostatních materiálových klubů: