...jak uviděla kočka Alenku, jen se zašklebila. Napohled vypadala dobrácky, ale měla dlouhé drápy a spoustu zubů, tak k ní byla Alenka raději uctivá.

"Číčo," spustila nesměle Alenka, protože si nebyla jista, zda se jí to oslovení zalíbí. Ale kočka se ještě víc rozšklebila.

"Vida ono se jí to líbí," oddychla si Alenka a pokračovala: "Řekla bys mi prosím, kudy se odtud dostanu?"

"Záleží na tom, kam se chceš dostat," řekla kočka.

"To je mi jedno kam -," řekla Alenka.

"Pak je jedno kudy půjdeš," řekla kočka.

"- jen když se tam dostanu," vykládala Alenka.

"To se jistě dostaneš," řekla kočka, "jen když půjdeš dost dlouho."

Pro třetí kolo  letošního ročníku velké meziklubové soutěže MaŘeNa (MAteriály a ŘEmesly NApříč), který se celý nese ve filmovém duchu, bylo zvoleno krásné téma pro všechny snílky, přehrabovače oblaků a oteřená srdce: Alenka v říši divů. Textilní Mařenky se vydaly následovat Alenku do říše divů a za zrcadlem, posuďte, kam až na své cestě došly a jak se jim to povedlo: 

Hlasujte pro --- 3---  výrobky,
které vás s ohledem na výtvarný nápad, dané téma a řemeslné zpracování 
nejvíce zaujaly.

Do Velkého finále všech ostatních materiálových klubů postoupí celkem 5 našich výrobků. 

Jak tedy hlasovat?

Hlasujeme pomocí ankety, a tak není nic jednoduššího, než si vybrat 3 favority a dát jim svůj hlas.
Prosíme vás - použijte všechny své hlasy a nezapomeňte, že všechny obrázky jsou aktivní a my vám vřele doporučujeme je rozkliknout, abyste si výrobky mohli pořádně "osahat" a dozvědět se více o nich i jejich příbězích... 

Hlasování bude ukončeno 6. června 2017 o půlnoci. 

Anketa se načítá ...

Děkujeme za Vaše hlasy a zveme Vás k nahlédnutí i do ostatních materiálových klubů: