Menu
--
Profil prodejce bosonohy Domů
Profil uživatele
bosonohy
Prodávající
Praha 8
Registrace: 25.6.2017

SRDEČNĚ VÁS VÍTÁM V MÉM BOSONOHÉM OBCHŮDKU Miluju tě!

TulipánTulipánTulipánTulipánTulipán

Najdete u mě ručně a s láskou vyrobené ozdoby na nožky, které rády chodí bosky :) ... a to originální barefoot sandálky a nákotníčky. 

Pokud budete mít jakékoli přání, můžete mi napsat a já se pokusím vyrobit něco přímo pro vás a podle vašich představ.

Stejně tak, pokud se vám líbí již prodaný kousek, není problém jej vyrobit znovu anebo alespoň podobný, pokud budu mít odpovídající materiál.

 

 

 

 

   

 

 

Můžete také nakouknout do mého druhého profilu live&love, kde najdete náramky z minerálů Miluju tě! Při objednávce z obou profilů, bude účtováno jen 1 poštovné.

Způsob dopravy
Doporučeně Českou poštou, pečlivě zabaleno v bublinkové folii a obálce. Je možný také osobní předání na Praze 8. V případě zájmu, napište zprávu a poštovné nebude účtováno.
Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.fler.cz/bosonohy (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).


1. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí Občanským zákoníkem.
2. Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
3. Kupujícím se rozumí fyzická i právnická osoba.
4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
5. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem, ví o svém právu na odstoupení od smlouvy a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
6. Pokud se kupující rozhodne objednávku zrušit, učiní tak co nejdříve od uskutečnění objednávky, aby nedošlo k jejímu odeslání.
7. Ve vlastním zájmu kupující do objednávkového formuláře uvádí přesné a pravdivé údaje. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, kupující neprodleně informuje prodejce prostřednictvím vnitřní pošty.
8. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Uvedené ceny jsou konečné.
9. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. Bližší informace najdete v kapitole Odstoupení od smlouvy.
10. Kupující má právo zboží reklamovat. Bližší informace jsou v kapitole Práva a povinnosti z vadného plnění.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 5. 6. 2018. 

Možnosti platby a dodání zboží, lhůty pro expedici

1. Zboží je odesláno Českou poštou jako doporučené psaní. Poštovné v rámci ČR je 55 Kč. Zboží bude odesláno nejpozději do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky.

2. Osobní odběr - zboží je nutné zaplatit převodem před převzetím. Objednané zboží je nachystáno do tří pracovních dnů po přijetí objednávky. Na čase a místě převzetí je třeba domluvit se předem.


Dodací podmínky


1. Místem dodání zboží je doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty nebo je možno si je po předchozí domluvě vyzvednout osobně.
2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno nejpozději do 3 pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě převodem nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení platby).
3. Při výrobě na zakázku závisí dodací lhůta na vzájemné dohodě.
4. Ke každé dodávce zboží je přiložen daňový doklad, který současně slouží jako dodací a záruční list.
5. Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte, zda není viditelně poškozená. Pokud ano, tak trvejte na sepsání protokolu o poškození zásilky nebo zásilku odmítněte převzít. Pokud po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, neprodleně prodejce informujte.
6. V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva atp.) vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě ráda vyměním. Zboží prosím zašlete doporučeně na adresu uvedenou v kontaktu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem vám zašlu nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník má právo do 14 dnů od převzetí zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy (dle § 1846 Občanského zákoníku). 
2. Zákazník musí o odstoupení od smlouvy informovat prodejce, a to např. zaslaným dopisem (kontaktní adresu nalezne pod objednávkou) nebo prostřednictvím vnitřní pošty (zprávy pod objednávkou). 
3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné 14denní lhůty. 
4. Zákazník zašle zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy.  Lhůta se považuje za zachovanou, pokud bude zboží odesláno před uplynutím 14 dnů. 
5. Zákazník zboží pošle doporučeně na adresu uvedenou v kontaktu (viz výše bod 2). 
6. Prodejce vrátí vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od zákazníka na základě smlouvy přijal, stejným  způsobem zpět. Prostředky vrátí nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy zboží převzal nebo mu zákazník prokázal, že zboží odeslal. Prodejce vrátí zákazníkovi přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím zákazník souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. 
7. Pokud zákaník zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodejce nabízí, vrátí mu prodejce náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. 
8. Přímé náklady spojené s vracením zboží nese zákazník.
9. V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit  známky opotřebení, může být vracená částka  ponížená o náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu.

Práva a povinnosti z vadného plnění
Jakost při převzetí


1. Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra), jedná se o vady zboží, za které odpovídá prodávající. 
2. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. 
3. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 
4. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. 
5. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu. 

Zákonná práva z vad

1. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době.
2. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): 
odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
bezplatné odstranění vady opravou;
přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.  
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 
3. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 
4. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Vyřízení reklamace

1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. 
2. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 
3. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. 
4. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. 
5. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 
6. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. 
7. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. 
8. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. 
9. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Ochrana osobních údajů

Abyste mohli využít služeb tohoto obchodu, potřebuje prodejce znát některá vaše osobní data. Respektuje vaše soukromí, a tak se snaží množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější, data chrání před zneužitím. Při práci s osobními daty prodejce vychází ze zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Osobní údaje

Od vás jako od zákazníka prodejce při nákupu požaduje tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou doručovací adresu, e-mailovou adresu, vhodné je i telefonické spojení. Tyto údaje jsou nezbytné k vaší identifikaci, ke komunikaci s vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma, je navíc třeba fakturační adresa, IČ, popř. DIČ.

Údaje o vaší činnosti

Údaje o vašich nákupech, reklamacích a další vaší činnosti v tomto internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí

Všechna data, která o vás a vašich nákupech prodejce získá, jsou chráněna před zneužitím, nikomu jinému je neposkytuje (vyjma společností zajišťujících spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky). Slouží pouze ke kvalitnímu poskytování služeb. Máte právo kdykoliv prodejci písemně (e-mailem) sdělit jakékoliv změny, doplnění, požádat o zlikvidování všech vašich osobních údajů, které jste mu dříve poskytli.
Váš souhlas
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
890020
1.7.2020 Nové SVATEBNÍ nákotníčky, bf sandálky i náušničky :) Nakoukněte :)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím