Do 10.03.2025 objednávky pouze přijímám, vyřizovat je budu až po
tomto datumu.
Děkuji za pochopení.
Jakákoliv tvorba musí přinášet hlavně radost a uspokojení...
Každý z výrobků se dá upravit podle Vašeho přání (barva, velikost,..atd.)
Doufám, že si vyberete!
Slouží k zajištění správného postupu při uplatňování a vyřizování reklamací vad spotřebního zboží. Byl vypracován ve smyslu zákona Občanského zákoníku v platném znění a zákona O ochraně spotřebitele v platném znění.
Záruka na zakoupené zboží začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem a její doba je závislá na druhu zakoupeného zboží, minimálně však 12 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se však na vady způsobené nešetrným zacházením, mechanickým poškozením nebo nesprávným užíváním. Reklamaci je možné uplatnit poštou nebo osobně. Náklady na dopravu k V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve kontaktovat prodejce zprávou přes vnitřní poštu Fleru a sdělit, že bude zboží reklamovat. Poté musí zboží řádně zabalit a zaslat na vlastní náklady na adresu prodávajícího. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace a doklady o zaplacení (účtenku, paragon či fakturu).
V souladu se zákonem Občanského zákoníku (§ 1829), má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako Koncový spotřebitel (tzn. nikoliv jako Podnikatelský subjekt). Kupující může realizovat toto své právo osobním vrácením zboží nebo doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců (např. Česká pošta). Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží. Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
V případě, že se Kupující rozhodne pro odstoupení od smlouvy, je nutné splnit následující podmínky: dodat zakoupené zboží s veškerým příslušenstvím (tzn. vč. faktury či paragonu, záručního listu apod.) na adresu prodejce uvedenou na faktuře či paragonu.
Zboží, které posíláte za účelem reklamace, nikdy neposílejte na dobírku.