Profil uživatele
Cingrlata
Prodávající
pošta Viničné Šumice
Registrace: 30.3.2009

"Cink...."

Vítáme všechny, kdo jste otevřeli dveře a nakoukli do našeho krámku.

Vítáme především hravé jedince, které nalákaly čumáčky myšek ve výloze.

Vítáme i osoby seriózní, hledající dárek pro dítě či dospělého hračičku.

Najdete u nás šité hračky a doplňky.

Najdete u nás maličké skřítky,buclaté ovečky i nohaté myšky.

Najdete u nás zavazadla, nosítka a udělátka ušitá pro rozmanité potřeby dětí.

Vše jsme vyvinuli nejprve pro potřeby našich tří potomků.

Vše  nám děti  s vervou odzkoušely v plném zatížení.

Vše nám zkritizovaly a často přinutily vylepšit.

Vše jsme ušili s pečlivostí a důrazem na kvalitu.

Vše dále vyvíjíme, upravujeme a zdokonalujeme...

A vše je teď k dispozici pro Vás. K okouknutí. Ke kochání. K zakoupení.

Děkujeme za návštěvu a přijďte zase.

Jana a David Kročovi alias Cingrlata

 

PS:

Ovečky, skřítci, ani kdokoli jiný u nás nekouří.

Ani zvířecí alergeny na našem zboží nenajdete, protože všechna zvířátka, co jsou uvnitř domu, jdou vyprat v pračce a ta z venku se ke zboží nedostanou.

 

PPS: Oslavujeme!

Titulní fotka naší

Andělské skřítkulky zvítězila

v Amazonské fotosoutěži          Byli jsme i v tisku:

                                                 Praktická žena 5/2012

 Článek o Cingrlatach v Magu

image


 

Cingrlata: myši a myšáci s celou výbavičkou

Bavlnění hlodavci od Cingrlat nemusí mít strach, že by jim byla někdy zima. Kromě trenýrek, zástěrek, šatiček nebo kalhot jim totiž jejich chovatelé můžou pořídit i postýlku s peřinkou nebo spacáček.

Rodinná značka Cingrlata sice nabízí i pastelkovníky, obaly na knihy, peněženky nebo kapsáře, ale myšky se prostě povedly. Když si je na Fleru prohlédnete, nebudete vědět, kterou vybrat – a úplně při tom zapomenete, že vašim dětem je už osmnáct. A když konečně vyberete myš, nastává další zádrhel. Jaký šáteček? Jakou pelerínku? Spacáček s hvězdičkou, nebo obláčkem? Cingrlatí myší národ totiž vyvolává závislost.

image

Kupují vaše myši jenom dospělí dětem?
Nejčastěji opravdu putují k dětem školkového věku, ale hodně z nich nám zůstává věrných, i když pak povyrostou. Začíná to nákupem první myšky a pak malý chovatel dostává k dalším narozeninám, svátku nebo Vánocům nové kousky výbavy pro myšího kamaráda nebo pro sebe pastelkovník.

Tak to už musíte spoustu zákazníků důvěrně znát.
Známe. Tak jako je pro některé z nich značka Cingrlata srdeční záležitostí, tak zase oni pro nás dávno překročili hranici zákaznické škatulky. Upřímně nás baví a těší střípky příběhů, které někdy nakupující zmiňují. A nejvíc ty spiklenecké. Třeba jeden pán objednal pro manželku ke stříbrné svatbě skřítka s láskyplným vzkazem v kapsičce. Nebo jedna maminka objednala partičku myšek pro výlet s dětmi. Zorganizovala to tak, aby děti mohly „náhodou“ ty myšky najít, jak kempují ve spacáčcích u pařezu v lese. Nejspíš se jí to moc hezky vydařilo, protože dorazily další objednávky se stejným příběhem, možná od kamarádů těch dětí.

image

image

Kdo myšky vymyslel?
První z nich maminka Jana ušila naší prostřední holčičce, která nad novým tričkem s obrázkem myšky se zjevným smutkem hlásila: „Já myslela, že bude ta myška tanečnice hrací...“ Tak aby měla myšku nejen na obrázku, ale i na hraní, vznikla Adéla. Šijeme ji už přes pět let a má přes sto padesát variant sourozenců.
Brzy jsme také začali řešit, v čem budou myšky spát, co si převléknou a že by měla přijít na svět i nějaká myší miminka. Záležitost, která začala spíš jako hra, stále hravě pokračuje, ale zdrojem inspirace se kromě našich dětí už stali taky malí zákazníci. Naše děti ovšem zůstávají nejlepším testovacím oddělením. Jakmile jim dáme jakoukoli hračku do ruky, nastává jí běžný intenzivní provoz.

image

Co se při něm řeší?
Můžeme třeba v praxi vidět, jestli je zapínání u kabelky vyřešeno tak, aby si s ním opravdu poradily i dětské prstíky. Vymýšlíme, jak umístit suchý zip, aby při malování na pastelkovníku nevytahoval očka rukávům svetru, nebo o kolik méně vycpat myšce nožky, aby lépe seděla. Taky je třeba zjistit, jak silné přetahování vydrží ovečka při sourozenecké rvačce a jak vypadají naše výrobky po prvním, druhém a třicátém praní. Taky jak vypadají, když zmoknou, když je okouše pes, když je někdo přivře do dveří auta, když napůl vypadlé z kočárku drhnou celou vycházku uchem o trávu, o kolik vyblednou po pár měsících za sklem auta a o kolik zešednou po několika skautských táborech. Zažívají prostě to, co se zřejmě s nimi bude dít i u našich zákazníků. Všechny zkušenosti se nám hodí při výběru nových materiálů, úpravách střihů a hlavně při opouštění cest, které se neosvědčily.

Myšky jsou asi váš firemní hit, i když šijete i jiné věci.
Nejdéle máme v nabídce pastelkovníky a nahřívací ovečky, ale co do množství, variant i pestrosti doplňků jednoznačně vítězí myšky.

image

Z čeho své výrobky děláte?
Kromě malého množství dřevěných a kovových komponentů je všechno, co u Cingrlat najdete, z textilu. Bavlněné plátno, bavlněný úplet a k tomu tu a tam jiný měkký textilní materiál na doplnění. Vlastně i když sáhneme po jiném materiálu, jako je dřevo nebo kov, opět jím jen doplňujeme textil. S ním to prostě umíme nejlíp.

Kdo patří do Cingrlat?
Cingrlata jsme všichni, celá rodina, ačkoli nejvíc za značkou stojíme my dva, rodiče. David řeší obchodní stránku firmy, komunikaci se zákazníky, technické nezbytnosti a práci na dřevěných součástech sortimentu. Jana vymýšlí, šije, fotí, komanduje a plánuje. Děti se přirozeně v dílně ochomýtnou, někdy pomáhají i balit objednávky. Pokud v balíčku od nás najdete rovnou několik vizitek a větší množství drobných dárků, pak se na balení určitě podílelo některé z dětí. Potomci ale mají největší podíl na Cingrlatech před a po započetí výroby. Přicházejí s nápady a představami, které se občas podaří zrealizovat, a když se osvědčí, putují i k zákazníkům. A jak jsme řekli, každý prototyp prochází jejich testováním a kritikou.

Jak jste se vypořádali s přechodem z výroby „pro zábavu“ v profesionální podnikání?
Vlastně ještě pořád je pro nás cingrlatí výroba koníček, i když ve velikosti pořádného valacha. David zůstává i ve svém technicky zaměřeném zaměstnání, protože rodinná situace ještě nedozrála do stavu, kdy by nás jenom šití mohlo obstojně uživit. Už víckrát jsme byli na rozcestí, jestli se do podnikání pustit opravdu ve velkém, nebo nechat Cingrlata růst pomaloučku tempem, jaké přinese život. Druhá, poklidnější varianta prozatím vyhrává. Díky přistoupení na pomalejší, přirozený vývoj se ale víc než na obchodní cíle zaměřujeme na nové nápady a směry výroby. Už dlouho koketujeme třeba s myšlenkou obohatit sortiment o dětské oblečení. Prozatím postupně vybíráme vhodné dodavatele materiálů, zkoušíme varianty střihů, ladíme, testujeme, kriticky zavrhujeme neosvědčené a rozmýšlíme, jestli se touto cestou opravdu vydávat. A Jana by ráda nechala na svět vyklubat více maličkých skřítků, jejichž výrobu teď na dlouhý čas odložila k ledu.

Myšky jsou tak krásné, že jejich výroba musí být jenom zábava, ne? Sotva si představit něco problematického.
Krásné jsou, ale něco obtížného by se našlo. Když pomineme bolavá záda a namožená zápěstí, jsou pro nás nejnáročnější „období hromad“. V nich se kvůli nenaplánovatelným událostem ve firmě i v rodině nahromadí termíny a práce pak probíhá přerušovaná jen několika málo hodinami spánku a na úkor normálního rodinného rytmu. V takových chvílích nám náš koníček umí dupnout na nohu.

Umíte si představit, že děláte něco jiného?
To si určitě představit dovedeme, ale něco podstatného by nám scházelo. Možnost realizovat hravé nápady, obklopit se barvami, látkami, světem dětí, hraček a fantazie... Přišli bychom o bezprostřední reakce od zákazníků, které jsou často plné radosti a nakopnou nás víc než hrnek kafe. Těžko odhadovat, jak se bude cesta Cingrlat vyvíjet, ale teď jsou naší součástí, a proto si je dál hodláme opečovávat a hýčkat.

image 

Připravila: Helena Görnerová, Fler.cz
Foto: Cingrlata

Způsob dopravy
Zboží obvykle odesíláme 2x-3x týdně doporučeným balíčkem České Pošty. Nově také zasíláme naše zboží také zákazníkům na Slovensko.
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti David Kroča se sídlem v Kovalovicích
identifikační číslo: 61420735
společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u ŽÚ města Brna,
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.fler.cz

1. Úvodní ustanovení

  •  Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (prodejce Cingrlata) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • 2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • 2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
  • 2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • 2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou.
  • 2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci, v případě vyprodání zboží, které je nabízeno i jinou cestou atp.
  • 2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • 2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky, nebylo-li oběma smluvními stranami dohodnuto jinak. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • 2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
  • 2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • 2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
  • 2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • 2.12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který souží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • 3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinnen o tomto informovat prodávajícího.
  • 3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  • 3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

  • 4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky, nebude-li oběma smluvními stranami dohodnuto jinak. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím.
  • 4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

  • 5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
  • 5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky

  • 6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.
  • 6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenný balík. Ve výjimečných případech (na přání zákazníka, před Vánoci apod.) budou objednávky odesílány jako balík do ruky/ balík na poštu. Prodávající o tom zákazníka informuje předem.
  • 6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.
  • 6.1.3: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
  • 6.2 Dodací prodmínky pro Slovenskou republiku.
  • 6.2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko.
  • 6.2.2: Poštovné je vždy uvedeno ú konkrétního zboží.
  • 6.2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout vnitrostátním převodem na slovenský bankovní účet prodávajícího (podle pokynů v emailu s přehledem objednávky). Při transakci neplatíte žádné poplatky za mezinárodní převod.
  • 6.2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

7. Zboží na zakázku

  • 7.1: Zadání zboží na zakázku
  • 7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.
  • 7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
  • 7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
  • 7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
  • 7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • 7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.
  • 7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uveda plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • 7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
  • 7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.
  • 7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.
  • 7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • 7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • 7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinnen zakoupit.
  • 7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
  • 7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).
  • 7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
  • 7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
  • 7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • 7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

8. Reklamační řád

  • 8.1: Záruční doba
  • 8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • 8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • 8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • 8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • 8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • 8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.
  • 8.2: Způsob reklamace
  • 8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
  • 8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
  • 8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • 8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • 8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního, nebo adekvátního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 8.3: Provedení reklamace
  • 8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • 8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • 8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

9. Vrácení zboží

  • 9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
  • 9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • 9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • 9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

10. Závěrečná ustanovení

  • 10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • 10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz

V Kovalovicích dne 31. 12. 2013

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
661951
13.10.2017 Doplnili jsme sortiment oveček o nové kousky v něžných odstínech. Tak se k nám přijďte kouknout.
https://www.fler.cz/zbozi...
J+D
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.