Menu
--
Profil prodejce D-atelier Domů
Profil uživatele
D-atelier
Prodávající
Třebíč
Registrace: 4.4.2013

Usmívající se

20.6.2019: Dobrý den,kabelku jsem si dnes vyzvedla na poště. Je moc hezká. Díky,že tvoříte krásné věci. S pozdravem a přáním krásného léta přeje J.

.3.2019:Dobrý večer, tak konečně jsme se dostali k rozbalení puffu a je krásný :)) Děkujeme moc, máme z něj velkou radost. S pozdravem L.

26.2.2019:Kabelka je moc krásná, už se těším jak s ní vyrazím.Děkuji.Krásný den.Z.

8.2.2019:Dobrý den,puff dorazil v pořádku a je úúúúžasný,děkuji.pěkný den M.

1.2.2019:Hezký den,kabelka byla v pořádku doručena a moc se líbí, Děkujeme.A.

14.8.2018:Dobré ráno,kabelka dorazila. Jsem nadšená! Kabelka je krásná! Úžasné kvalitní vypracování. Už se těším, jak ji dneska vyvedu. Děkuji moc.Krásný den J.

14.5.2018:Dobrý den,zrovna mi dorazila Vaše kabelka..Je to přesně to co jsem potřebovala..Děkuji moc .Přeji Vám mnoho spokojených zákaznic...S pozdravem M.

3.5.2018: Svetr došel, je úžasný, slušivý, hřejivý, voňavý. Moc děkuji E.

12.3.2018:Dobrý den, puff včera v pořádku dorazil. Je úžasný, jsem moc spokojená :-) Přeji krásný den. J.

22.2.2018:Dobry den, dnes batoh dorazil. Je stejne pekny jako obrazku.D.

21.2.2018: Dobrý den,batoh právě dorazil, vypadá velice pěkně :-).Děkuji za bezproblémový a rychlý obchod i malý dáreček.Hezký den, I.

15.1.2018:Diky za puff,dnes prisel,krasnej:)D.

4.1.2018:Dobrý den, tunika včera v pořádku dorazila, je nádherná, voňavá, ještě jednou moc děkuji :) L.

6.12.2017:Dobrý den, kabelka přišla v pořádku , je moc hezká. Děkuji a přeji krásný adventní čas. Š.

22.10.2017:Dobrý den,puff jsem si vyzvedla v pátek na poště. Jsem velmi nadšená, je krásný, moc děkuji. Pokud se bude líbit dceři, objednám si u Vás ještě jeden a budu mít vánoční dárek. Váš výrobek nemá chybu, je perfektně zpracovaný a potěšil i drobný dáreček. Mnoho úspěchů ve Vaší práci.K.

19.10.2017:Dobrý den, tak puffy dorazily a jsou v pořádku a opravdu moc pěkné (asi si brzo objednám jeden domů :)) Moc děkuji, hezký den, K. 

9.10.2017:Dobry vecer :) Pufik dorazil ... je boziiiiiiii dekuji mnohokrat :)V.

25.9.:Dobrý večer,dnes puff dorazil. Moc,moc děkuji,je opravdu nádherný a perfektně mi sedí i barevně do obývacího pokoje.S.

25.8.2017:Dobrý den,kabelku mám a je přenádherná... ta barva a kvalitní zpracování, jsem nadšena! Moc děkuji.Přeji krásné dny.R.

21.8.2017:Dobré ráno,děkuji vše je v pořádku, trojnožka má velký úspěch všem se moc líbí.Zdravím Vás.M.

26.7.2017:Dobrý den, kabelka je super, splnila mé očekávání :-)Pěkný den, I.

24.7.2017:Dobry vecer. Moc dekuji za nadherne výrobky. Vse došlo v pořádku. Pěkný vecer. P.

19.7.2017:Dobrý den,kabelka právě dorazila, je ještě krásnější než na fotce. Velice děkuji a budu se těšit na další nákup. Přeji krásný zbytek dne. D.

17.7.2017:Dobrý den,dnes jsem vyzvedla bolerko na poště,jsem nadšená,moc se mi líbí a krásně sedí,děkuji.K.

11.7.2017:Dobrý den,kabelku už mám, je perfektní :). Děkuju i za dárek a instrukce jak se o ní starat. Mějte se Krásně. A.

6.6.2017: Dobrý den,pufy došly a jsou moc krásné. Velmi děkuji za vstřícné jednání.K.

5.6..2017:Dobrý den. Puff je v pořádku, velmi krásný, mám radost.Děkuji z celého srdíčka. Jste šikovná, milá, spolehlivá. Váš život jistě není marný,takových lidí jako jste Vy bohužel neustále ubývá. Vůbec Vás neznám, ale jistě bych Vás měla ráda. Milý dáreček mi potěšil, díky. Buďte šťastná!P.

24.5.2017:Dobrý den,Zboží dorazilo vpořádku a moc se nám líbí. Děkujeme, určitě se Vám zase někdy ozveme.Hezký den.B.

18.5..2017:Dobrý den, konečně jsem si dnes vyzvedla balíček na poště. Kabelka je bezvadná a účelně vymyšlená (velikost, kapsičky, poutko). Moc se mi líbí Vaše výrobky. Děkuji za rychlé vyřízení, byl to příjemný nákup:-). Mějte se krásně. Š.

12.5.2017:Dobrý den,Bolerko je super, mockrát Vám děkuji.A děkuji za dárek, moc potěšil.Zase se k Vám někdy vrátím.Hezký víkend.S.

3.5.2017:Dobrý den, kabelka dnes dorazila, je moc krásná. Děkuji .I.

2.5.2017: Dobrý večer. Puff dorazil v pořádku. Je moc pěkný. Díky. LS

28.4.2017: Dobrý den,puff je nádherně udělaný, super barva, vše v pořádku.

Moc děkuji a přeji hodně zdaru do další práce.MG

21.4.2017:Tak tasku mam, krasna prace. Diky M-

27.3.2017:Dobrý den,kabelka dnes dorazila,je moc krásná,děkuji mnohokrát...Krásný zbytek dne...Mějte se hezky..V.

20.3.2017:Dobrý večer, puffy dnes v pořádku dorazily a jsem z nich nadšená, naprosto naplnily mé představy, určitě ještě objednám do dětského pokoje, jen si musím rozmyslet barvy. S pozdravem K.

27.2.2017:Děkuji za kabelku. Dostala jsem jí až dnes, protože jsem byla na dovolené a nechala jsem si jí zaslat do práce. Je moc krásná. Teď už může přijít jaro.Hezký den.L.

20.2.2017:Dobrý den,puf dorazil v pořádku. Mockrát děkuji za vaši práci :-)J.

15.12.2016:Dobrý večer. Balík dorazil. Puf je perfektníVelký úsměv Moc děkuju i za dáreček. Krásné Vánoce. K.

15.12.2016:Dobrý den, balíček včera dorazil a zboží je krásné. Moc děkuji také za dárek! Přeji krásné *Vánoce*. Z.

12.12.2016:Tak hlasim, ze posta v poradku dorucila, krasna prace, dekuji a urcite se znovu ozvu k nakupu. Zdravi M.

12.12.2016: Dobrý den,puff jsem již obdržela (musím říct, že to byla tedy rychlost:)) Moc děkuji, už se těším na to "překvápko" pod stromečkem. Je opravdu hezký a příjemně se na něm sedí. Přeji Vám klidné Vánoce a vše dobré do nového roku. H.

28.11.2016: Dobrý večer dnes jsem převzala baliček.Dodane zboží od Vas přišlo v pořádku a je ještě krasnější než na obrázku. Určitě budu doporučovat dalším znamým. Ještě jednou děkuji za rychle vyřizení a doručení. P.

2.11.2016: Dobrý den, puffik dorazil v pořádku, předčil mé očekávání, je úžasný, mockrát děkuji, s pozdravem J.

21.10.2016: Puffíček došel, děkuji. Velká spokojenost. M.

27.9.2016:Balíček dorazil v pořádku a předčil má očekávání :-) Moc děkuji. B.

22.9.2016: Puff dorazil v pořádku a je parádní! Moc děkuji za skvělou spolupráci. Krásný den :-)M.

29.6.2016:Dobrý večer,kabelka dorazila v pořádku, je moc krásná, hezčí než jsem si dokázala představit.Moc děkuji.P.

15.6.2016:Dobrý den, balík dnes dopoledne v pořádku došel a puffíci jsou nádherní :-) Moc děkujeme! Určitě se na Vás opět ráda obrátím a budu všem jen a jen chválit a doporučovat! Mějte se krásně! V. ;-)

2.6.2016:Dobry den, puff dorazil v poriadku, je krasny. Dakujem, Z.

30.5.2016:Dobrý den, kabelka dorazila, děkuji, vypadá moc pěkně. Jinak přeji pěkný den, S.

25.5.2016:Dobrý večer, Chci Vám moc poděkovat za opět úžasný skořicový puf a dáreček navíc. Vše přišlo v naprostém pořádku. Ještě jednou velké díky za Vaši ochotu a perfektně vyrobený pufík. Přeji hezký zbytek večera. S pozdravem R.

13.5.2016:Dobrý den, balíček jsem si dnes vyzvedla. Kabelka je překrásná, mám z ní radost. Moc děkuji. Mějte se pěkně, ať se Vám daří. R.

12:5.2016:Dobrý den,balíček jsem si dnes vyzvedla na poště. Taška je přesně ta ová, jako na obrázku. Tedy jsem spokojená.Děkuji A.

9.5.2016:Dobrý den, dnes mi přišel balíček. Jsem nadšená. Červená je krásná. Děkuji za vstřícnost při objednávání a za vzorečky, podle kterých jsem si mohla vybrat odstín . Puffíci jsou podle mých představ, takové jsem chtěla. Až doděláme obývák, zvážím, jestli objednám i tam, pokud ano, tak každopádně u Vás.
Ještě jednou děkuji, přeji pěkný večer a spoustu pracovních úspěchů :-)P.

3.5.2016:Dobrý den, vše dorazilo v pořádku, moc děkuji :-) M.

2.5.2016:Dobrý den, Balíček dorazil úplně v pořádku, moc děkuji. Obal je krásný, já jsem spokojená moc, doufám, že se bude líbit i obdarované :) Mějte se moc hezky! J.

28.4.2016:Dobrý den, kabelka ok,děkuji, musím chválit - krásná práce a příjemná cena,ať se Vám pracovně daří.E.

18.4.2016:Dobrý den,"puffíček" dorazil, je nádherný.Moc děkuji za přívěsek i neskutečnou rychlost:-)!!!Krásný den!J.

16.4.2016: Puff je pevný, barva přesně jako na obrázku, akorát velký a nádherný!V bytě dělá parádu, děkuji! S.

15.4.2016:Puff je krásný, barva přesně jako na obrázku, perfektně upletený, návštěvy ho milují, děkuji!A.

6.4.2016:Dobrý den, kabelku již mám, je krásná:) Jste neuvěřitelně šikovná! Hezký den, M.

5.4.2016:Dobrý den,bolerko dnes dorazilo, vše na výbornou, děkuji ;-)V.

4.4.2016:Vše v pořádku . DĚKUJI. E.

16.3.2016:Dobry den, moc dekuji za krasne strapce, jeste promyslim barvy a priobjednam. Hezky den V. 

12.3.2016:krásný díky moc. Z.

11.3.2016:Dobry den,puffy prave v poradku dorazily,jsou krasne,jsem nadsena! Dekuji moc! Preji pekny den,I.

8.3.2016:dobrý den.Puff už mám doma a je nádherný.Moc děkuji.S pozdravem P.

29.2.2016: Pufíky jsou nádherné, ani jsem nečekala, že budou takto povedené:o) děkuji za vstřícnost a přeji hezký den, N.

17.2.2016:Dobrý den, právě jsem převzala kabelku a musím říci, že přesně splnila mé očekávání, je krásná. Kolegyně se do Vašich kabelek také zamilovala, už jde objednávat :-)Děkuji moc a ať se daří :-). P.

1.3.2016:Děkuji moc, bolerko je krásné:-)B.

10.2.2016: Krásný den, právě dorazil balíček, čekala jsem, že puf bude krásný, ale opravdu mi vyrazil dech!!! Jsem naprosto nadšená a vlastně ani nevím, jak Vám poděkovat! Přeji hodně úspěchů ve vaší tvorbě a jsem si jistá, že se ještě vrátíme na nákup :)P.S.: Děkuji za dáreček :)Opravdu ještě jednou děkuji:) K.

8.2.2016:Dobrý den, jsem nadšená z výrobků, právě jsem je rozbalila a zkusila..... :-) :-)moc děkuji, a hned je budu nosit. Mějte se krásně A.

7.2.2016:Dobrý den,puf je nádherný, děkuji. P.

3.2.2016:Krásné poledne,pufík už má své místo a je bezvadný, moc hezky udělaný.Velice děkuji za krásný a užitečný doplněk do bytu, který dorazil výborně zabalený i s dárečkem.Ještě jednou děkuji, pohodový den do D-atelieru přeje L.

29.1.2016:Dobrý den, kabelka došla v pořádku a jsem s ní velice spokojená. Mockrát děkuji za ni i za milé překvapení. Ještě jednou díky a ať se Vám daří.P.

22.1.2016:Dobrý den, moc děkuji za puff. Je krásný a mám z něj velkou radost. Také děkuji za klíčenku, málem jsem ji vyhodila s krabicí. S.

19.1.2016:Dobrý den,puffy dorazily, vše v pořádku.Děkuji a hezký den,A.

16.1.2016:Dobrý den,puff přišel v pořádku,je nádherný,moc děkuji. M.

15.1.2016:Dobrý den, včera jsem si na poště vyzvedla tuniku a dnes už ji mám na sobě - moc díky, je super :-)!!! Hezký závěr týdne! L.

13.1.2016:Dobrý den,tunika včera dorazila. Je nádherná. Sedí perfektně. Přesně, jak jsem si to představovala. Vyzkoušela jsem ji k sukni. Je to nádhera. Moc děkuji. Mějte se krásně. Přeji hodně štěstí, radosti a klidu. M.

13.1.2016:Dobrý den,puff jsem dneska v pořádku obdržela. Děkuji moc. Je přesně takový, jaký jsem si představovala.Hezký den :-) P.

5.1.2016:Dobrý den, zásilku jsme bez problému prevzali, puff se nám velmi libi☺Děkuji za Váš průvodní dopis,jak o puff pecovat a budu se těšit na další případnou spolupraci. S pozdravem J.

22.12.2015:Dobry den, puf dnes dorazil. Je uzasny, presne podle mych predstav. Dekuji moc za prijemny rychly obchudek a preji krasny den i pohodove svatky. K.

21.12.2015:Dobrý den, zásilka dorazila v pořádku, děkuji.H.

19.12.2015:Dobrý den,vše je v pořádku, puff přišel již dnes a naprostá spokojenost :-)Děkuji J.

15.12.2015:Dobrý večer,balík od Vás došel v naprostém pořádku.
Taška i náramek jsou ve skutečnosti ještě hezčí než na fotografii:-)
Moc Vám děkuji a přeji krásné Vánoce!M.

14.12.2015:Dobrý den, pončo v pořádku dnes dorazilo.Děkuji.P.

9.12.2015:Dobry den,balik k nam uspesne dorazil. Chcem sa velmi pekne podakovat za rychlost dodania. Puff je nadherny a farba je presne taka aku som mala v predstave.Prajem Vam krasne sviatky a vsetko dobre do noveho roka, hlavne vela spokojnych zakaznikov :) Pekny vecer,V.

3.12.2015:Dobrý den,tak balík dorazil v pořádku. Puf je úplně skvělý. Děkuji i za malý dárek. Opravdu jsem byla moc spokojená s Vaší ochotou a rychlostí.Přeji hezké svátky.H.

1.12.2015:Dobrý den, včera mi dorazil balíček. Moc Vám děkuji, jsem naprosto spokojená a nadšená :) líbí se mi i balení a vše k tomu. :)
Ráda u Vás v budoucnu opět nakoupím. Pěkný den a mnoho úspěchů. S.

26.11.2015: Dobrý den,pufy došly v pořádku, mnohokrát děkuji. S pozdravem R.

19.11.2015:Dobrý den D., dnes mi přišel puff a jsem nadšená mockrát Vám děkuji, s pozdravem hezkého dne M.

12.11.2015:Dobrý den, moc děkuji puffík je krásný :)J.

10.11.02015:Milá D., tunika došla v pořádku a je úžasná.Je to krásná práce i příjemný materiál. Větší velikost vypadá také pěkně, uvažuji ještě o druhé.Děkuji, E.

16.10.2015:Dobrý den, vše proběhlo v pořádku . Pončo je krásné. Děkuji.P.

9.10.2015:Dobrý den, kabelka mi dnes přišla a je výborná. Přesně takovou jsem potřebovala. :-) Děkuji a přeji Vám hodně spokojených zákazníků. S pozdravem B.

7.10.2015: Dobrý den,balíček dorazil v pořádku. Jsem velmi spokojená.Děkuji za milý dáreček.S pozdravem.V.

25.9.2015: Bolerko je perfektní, děkuji!S.

24.9.2015: Dobrý den, včera přišel balík a jsem nadšená. Puff je nádherný. Moc Vám děkuji. Pěkný den. N.

5.8.2015: Dobry den,puff dorazil v poradku a jsem s nim velmi spokojena. Moc dekuji a preji krasny den. K.

31.7.2015: Dobrý den,obě bolerka dorazila, jsou perfektní. Délka rukávů i ramena sedí tip ťop.Děkuji, mějte se krásně. Pohodové léto. L.

21.7.2015: Dobrý den, taška dorazila v pořádku a je moc krásná. Jsem spokojena a dobře se nosí. S pozdravem I.

10.7.2015: Dobrý den, boleko dorazilo v pořádku. Velmi děkuji za rychlé zaslání. Je moc krásné. Určitě jsem u vás neobjednávala naposledy. Hezký večer. J.

1.7.2015: Dobrý večer,tak puff jsme konečně dnes vyzvedli na poště, puff přijel v pořádku a od první chvíle jsme nadšení! :) Je perfektní a moc se nám libí :) Pokud bude zájem u známých velmi ráda Vás doporučím dál.Ještě jednou moc děkuji a přeji hezký večer.K.

16.6.2015: Dobrý den,puff dorazil v pořádku. Je naprosto úžasný. Oba dva vedle sebe vypadají nádherně. Je to přesně takové, jak jsem si to přála. Děkuji.D.

2.6.2015:Dobrý den,balíček včera dorazil. Puf je naprosto úžasný, předčil moje očekávání. Vypadá prostě báječně, barva i provedení je perfektní. Děkuji za trpělivost při výběru odstínu. Uvažuji ještě o černém.Děkuji za vaší ochotu.D

21.5.2015:Krásný dobrý den,moc, moc děkuju za naprosto fenomenální kabelku i za dáreček, jsem z ní naprosto unešená, kůže i barva fantastická, vělikost, provedení... Jste vážně třída, dnes večer se s ní půjdu pochlubit :-)Ještě jednou upřímně děkuji, určitě se brzy vrátím!A.

21.5.2015:Dobrý den,bolerko už dorazilo. Děkuji moc a děkuji i za dáreček :-)K

20.5.2015: Dobrý den, puff právě dorazil, je v pořádku a je nádherný. Moc děkuji a zdravím J.

15.5.2015: Puff zase perfektní! Díky moc!:-)Musíme se doma poradit o barvě, ale brzy objednám ještě dva mamce - jsou prostě skvělé!Z.

15.5.2015: Dobrý den, bolerko mám a je krásné. Děkuji moc. A.

11.5.2015: Moc Vám děkuji, bolerko je moc hezké.I.

29.1.2015: Dobrý den, puff je moc krásný, děkuji. Š.

27.1.2015: Dobrý den,puff zrovna dorazil! Je v pořádku a ve skutečnosti vypadá ještě lépe než na fotce.Velmi děkuji.P.

24.1.2015:Dobrý den, včera nám puffík došel a moc Vám za něj děkujeme, je opravdu krásný a pohodlný, je to úžasné oživení našeho domova. Jste šikovná, rádi jsme u Vás nakoupili. Možná u Vás v budoucnu opět nakoupíme. Přejeme pěkný den a ať se Vám daří. K.

12.1.2015: puff už sedí na svém místě a padne tam jako ulitý.

Děkuju moc za něj i za rychlost zpracování a vstřícnost:-)

Přeji hezký večer a samé příjemné obchody!Z.

31.12.2014: Dobrý večer, puff dorazil...a jsem fakt nadšená ...moc se všem líbí a myslím, že není poslední..

Děkuji mockrát a mějte se fajn, ať se Vám daří....N.

20.12.2014: Dobrý den přeji a děkuji tímto za zaslaný puff. Vše je v pořádku, se zbožím jsem spokojen! 

Veselé Vánoce a klidné svátky!
S pozdravem R.

17.12.2014: Dobrý den,včera jsem si převzala balíček, moc vám děkuji za zaslání a za milý dáreček.Přeji pěkný den. Š

14.12.2014: Dobrý den, puff uz mam doma, je v naprostem poradku. M.

9.12.2014: Dobrý den,balíček došel včera v pořádku. Nákrčník je ještě krásnější než na obrázku :-). Děkuji a také přeji krásný advent. B.

6.12.2014: Dobrý den,  Vaše práce je opět moc pěkná. Děkuji moc. Přeji Vám, ať se Vám vše daří, ať jsou všichni Vaši zákazníci vždy spokojení jako já. Hezký zbytek víkendu. G.

29.11.: Pěkný večer, kabelka v pořádku dorazila, je moc pěkná, přesně taková, jak jsme si dle fotografie představovali, děkujeme také za přiložený dáreček :) Hezký večer. Z

21.11.2014: Dobrý večer, dnes jsem si vyzvedla balík s puffíkem a jsem nadšená. Ani jsem si ho tak hezký nepředstavovala. Jste moc šikovná. A děkuji za pěkné zabalení.ZG

21.11.2014:Dobrý večer, moc děkuji za zaslání tašky. Je nádherná, myslím, že u Vás nenakupuji naposledy. Přívěšek je úžasný. Hezký večer. J.

1.10.2014:Dobrý den,dnes kabelka přišla. Vše v pořádku.Je krásná...Děkuji.K.

26.9.2014:Dobrý den, bolerko dorazilo v pořádku, je moc krásné a hezky sedí. Mockrát děkuji. K. V.

25.9.2014: Dobrý večer! Balíček dorazil dnes v pořádku. Modráček je moc pěkný a krásně navoněný:) Zároveň děkuji za dáreček.
Mějte se a dobrou noc! S.

16.9. 2014:Dobrý den, já jsem tak šťastná!!! Děkuji převelice. Za VŠE!Mám ji. Jsem její majitelkou. Zářím štěstím :-))JM.

8.9.2014: Dobry den, balicek dnes dorazil v naprostem poradku. Dekuji za rychly obchudek. Hezky den, K.

29.8.2014: Dobrý den, balíček dneska dorazil v pořádku. Kabela je perfektní a děkuji za dárek. Těším se někdy příště M.

25.7.2014: Dobrý den, balíček dnes dorazil, zboží je perfektní, děkuji za obchod a za rychlé dodání! Mějte se hezky. A.

13.6.2014 : Kabelka dorazila do Bruntálu v naprostém pořádku. Je krásná, děkuji. M.

5.6.2014: Dobrý den, děkuji, balíček dorazil a bolerko je skutečně nádherné a padne jako ulité. Lenka

4.6.2014: Dobrý deň, kabelka prišla v poriadku a je eště krajšia ako na obrázku :-)) Myslím, že bude moja oblúbená. :-) Prajem pekné dni!. Jana

6.5.2014: Pěkný den, kabelku již nosím a moc se mi líbí. Děkuji i za dáreček. Ať se Vám nadále práce daří. Děkuji a zdravím. Michaela

30.4.2014: Dobrý den, zásilka dorazila dnes v pořádku, je to perfektní. Ještě jednou děkuji. S přáním hezkého dne. D.L.

19.12.2013: Dobrý den, kabelka je opravdu krásná, pečlivě ušitá, kůže jemňoučká. Jsem velmi spokojená. Děkuji za krásnou a originální kabelku. Určitě se k Vám do obchůdku ráda vrátím. Přeji krásné vánoce a spoustu spokojených zákazníků. M.

24.9.2013:  Dobrý den, kabelka dorazila. Je moc pěkná. Děkuji. K.

Způsob dopravy
- česká pošta, balík do ruky a nebo balík na poštu - zboží je zabaleno ve folii a vloženo do kartonu
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „D-atelier“


Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“



I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/d-atelier,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.



II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.



III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.



IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na dobu neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.



V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.



VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.



VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.



VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.



IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.



X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.



XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.



XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.



XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)



Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím