Zboží zaplacené do neděle odesílám jednou týdně, vždy v pondělí nebo v úterý.
Profil uživatele
evanesce
Jana Kouřimská | prodávající
Kostomlátky
Registrace: 16.1.2011
Kdysi jsem si myslela, že až umřu, tak moje jehlice ještě budou cvakat.
Později mi k rukám skoro přirostla jehla a nitě.
Mezitím jsem korálkovala
a batikovala
a smaltovala
a drátkovala
a košíkařila
a fimovala
a malovala na hedvábí
a taky jsem pletla z šustí....
a teď jsem opět propadla šicímu stroji,
ale kdo ví, co ze mě bude zítra....
 
 
 

TOPlist

Vítejte v mé galerii nápadů.

Poslední dobou jsem nějak uvázla v sukýnkách. Pletu a háčkuju už pouze na objednávku. Proto se nebojte zeptat, ráda si k háčku a jehlicím odskočím.

Pokud se Vám líbí jakékoliv již vyprodané zboží, většinou není problém objednat materiál a znovu vyrobit. Šiju a pletu i z Vámi dodaného. Pokud se Vám líbí nějaká látka a vy byste z ní chtěli sukni, zašlete mi odkaz na látku a já zařídím vše potřebné. V tom případě je doba dodání cca 14 dní.

Pokud si objednáte zboží na míru, pamatujte na to, že není možné zboží vrátit, ale jsem připravena vyjít Vám vstříc a věřím, že se dohodneme k oboustranné spokojenosti. Takové zboží začínám vyrábět až po zaplacení. Šiju z kvalitních látek, které cenově patří do vyšší třídy, proto před každým použitím nůžek důkladně měřím a rozmýšlím.

Fakturu za zboží si můžete vytisknout přímo u objednávky, pokud ji chcete ke zboží přiložit, informujte mě prosím zprávou do objednávky.

Zboží ihned skladem odesílám max. do 3 dnů od obdržení platby, na poštu chodím cca 2x týdně.

A pozor - východní přátelé - mám účet ve Fio bance - takže převody peněz jsou zdarma - nakupujete tedy levněji, než někteří domácí se "špatnou" bankou.

Prodávám i na jiných místech, tak dlouho neváhejte, jsou kousky, které se už nikdy opakovat nebudou.

Mějte krásné dny.

Jana Evanesce

 

1682941

Budeme tam a těšíme se na Vás.

Způsob dopravy
Zboží zasílám jako doporučený dopis Českou poštou, vždy první pondělí nebo úterý po obdržení platby pokud je zboží skladem, u zboží na zakázku většinou do týdne od platby nebo dle dohody. Pokud se Vám výrobek nebude líbit, či Vám nebude vyhovovat z jiného důvodu, můžete mi ho samosebou do 14 dnů vrátit nazpět. V tom případě mi, prosím, předem napište vnitřní poštou.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce evanesce. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu evanesce) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 6.
  • V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 6.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • Zákazníkovi je vystavena elektronická faktura, kterou si může zobrazit pod objednávkou a která slouží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Práva a povinnosti prodávajícího

  • Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.
  • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

4. Práva a povinnosti kupujícího

  • Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 6.
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

5. Dodací podmínky

  • Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako balík. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty. Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

6. Zboží na zakázku

  • Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.
  • Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
  • Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
  • Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s orientační dobou dodání a přibližnou cenou.
  • Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
  • V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech nebude záloha vrácena.
  • Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
  • U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod.
  • Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
  • Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 7.

7. Reklamační řád

  • 7.1: Záruční doba
  • Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • Záruka se nevztahuje na opotřebení a vady způsobené: neodborným použitím, nedodržením instrukcí v návodu k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy.
  • 7.2: Způsob reklamace
  • Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
  • Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění.
  • Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 7.3: Provedení reklamace
  • Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

8. Vrácení zboží

  • Kupující má ze zákona (53 odst. 7 občanského zákoníku) právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 14 dnů.
  • Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 6.
  • Návody nelze vrátit.

9. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

V Kostomlátkách dne 1.1.2014

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
836832
13.10.2019 Děkujeme všem, kteří nás navštívili a nakoupili na jarmarku v Lysé a těšíme se na vás na našem letošním posledním jarmarku v sobotu 16.11. 2019 na faře v Českém |Brodě.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Zobrazování oblíbených uživatelů není majitelem účtu povoleno.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím