Domů Profil prodejce fibog
  • Prodejce od r. 2019
  • Říčany, ČR
Hodnocení: nehodnocen
Aktivita: -
Registrace: 25.7.2019
Město: Říčany
Stát: ČR

fibog

/ Prodávající
Novinky
Žádné aktuální informace.

Fibog

O nás

A jak to vlastně vzniklo? Jsme nadšený mladý pár do e-commerce. Jelikož nás naplňuje móda a světové trendy, řekli jsme si, že do tohoto módního světa zasvětíme naše čtyřnohé kamarády.

Budeme pravidelně přinášet dávky humoru a stylu pro vaše chlupaté koule. Budeme vás inspirovat a přinášet nekonečné množství jedinečných kousku šitých na míru.

Protože víme, že pejsek není jen módní doplněk, zajistíme mu pocit bezpečí a pohodlí, doma i na cestách. A to díky našim tulipytlíkům a dečkám, ze kterých ho budete jen těžko dostávat. Všechny naše produkty jsou šité na míru od švadlen v České Republice.

Nejvyšší jakost a kvalita zpracování tomu odpovídá. Vybíráme látky osobně a testujeme pohodlí na našich chlupáčcích. Každý náš produkt prochází kontrolou kvality, držíme si své standarty, ze kterých neslevíme. Naše produkty budete milovat.

Náš příběh#medeinczech#fibog

Reklamace

Napište nám na náš email: info@fibog.cz, že si přejete vrátit zakoupené zboží a do přílohy, prosím, přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete níže.

ZAŠLETE NÁM ZBOŽÍ
Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a zašlete ho na naši adresu níže:

fibog.cz
Vladimír Fischer
Nerudova 765/10
251 01 Říčany
nebo na Zásilkovnu:

fibog.cz
Vladimír Fischer
enveroMODA (Rýdlova 38/1, 251 01 Říčany)
VRÁTÍME VÁM PENÍZE
Jakmile balík převezmeme, překontrolujeme jeho stav a vrátíme Vám peníze zpět na účet. V případě vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu musí být zboží nepoužité a nepoškozené v původním stavu (Úplné s kompletní dokumentací). Podmínky odstoupení od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.

Doprava

 
ZÁSILKOVNA.CZ

Balíček si vyzvednete na Vámi uvedeném výdejním místě Z-point. O možnosti vyzvednutí zásilky budete informováni prostřednictvím SMS zprávy.

K vyzvednutí nepotřebujete občanku, balíček tak může vyzvednout i někdo z Vašich blízkých na základě kódu uvedeného v SMS zprávě.

Občas se člověk s objednávkou netrefí. Balíček si můžete rozbalit hned při vyzvednutí a případně ho nechat poslat zpět.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo žádosti o prodloužení úložní doby, prosím, kontaktujte přímo dopravce na telefonu: (+420) 216 216 516 nebo na e-mailu: info@zasilkovna.cz.

 
ČESKÁ POŠTA​

Balíček Vám pošťák doručí následující pracovní den po odeslání. O pohybu zásilky budete informováni prostřednictvím SMS zprávy.

Pokud Vás pošťák nezastihne, bude balíček uložen na nejbližší poště.

V případě jakýchkoliv dotazů na doručení nebo změnu v doručení balíčku, prosím, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz.

 
Dpd-logo
DPD

DPD doručuje zásilky do druhého pracovního dne od expedice. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ji následující den. V SMS/e-mailu dostanete informace o zásilce a přístupové údaje, abyste zásilku mohli sledovat online. V den doručení vám kurýr upřesní doručovací čas v rozmezí 2 hodin. Na www.dpdkuryr.cz si můžete změnit adresu, nebo termín doručení, nebo zvolit osobní odběr v DPD ParcelShopu. Ve větších městech je pak možné vybírat z času doručení, nebo zavolat vašemu kurýrovi či poslat zprávu. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte přímo dopravce DPD na telefonu: 225 373 373 nebo na e-mailu: info@dpd.cz. V případě poškození balíku při přepravě službou DPD poskytneme 100% náhradu zboží!

Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od fibog

Oblíbení uživatelé
Žádní oblíbení uživatelé.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--