Hodnocení: | nehodnocen |
Aktivita: | - |
Registrace: | 25.7.2019 |
Město: | Říčany |
Stát: | ČR |
O nás
A jak to vlastně vzniklo? Jsme nadšený mladý pár do e-commerce. Jelikož nás naplňuje móda a světové trendy, řekli jsme si, že do tohoto módního světa zasvětíme naše čtyřnohé kamarády.
Budeme pravidelně přinášet dávky humoru a stylu pro vaše chlupaté koule. Budeme vás inspirovat a přinášet nekonečné množství jedinečných kousku šitých na míru.
Protože víme, že pejsek není jen módní doplněk, zajistíme mu pocit bezpečí a pohodlí, doma i na cestách. A to díky našim tulipytlíkům a dečkám, ze kterých ho budete jen těžko dostávat. Všechny naše produkty jsou šité na míru od švadlen v České Republice.
Nejvyšší jakost a kvalita zpracování tomu odpovídá. Vybíráme látky osobně a testujeme pohodlí na našich chlupáčcích. Každý náš produkt prochází kontrolou kvality, držíme si své standarty, ze kterých neslevíme. Naše produkty budete milovat.
Náš příběh#medeinczech#fibog
Reklamace
Napište nám na náš email: info@fibog.cz, že si přejete vrátit zakoupené zboží a do přílohy, prosím, přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete níže.
ZAŠLETE NÁM ZBOŽÍ
Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a zašlete ho na naši adresu níže:
fibog.cz
Vladimír Fischer
Nerudova 765/10
251 01 Říčany
nebo na Zásilkovnu:
fibog.cz
Vladimír Fischer
enveroMODA (Rýdlova 38/1, 251 01 Říčany)
VRÁTÍME VÁM PENÍZE
Jakmile balík převezmeme, překontrolujeme jeho stav a vrátíme Vám peníze zpět na účet. V případě vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu musí být zboží nepoužité a nepoškozené v původním stavu (Úplné s kompletní dokumentací). Podmínky odstoupení od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.
Doprava
Balíček si vyzvednete na Vámi uvedeném výdejním místě Z-point. O možnosti vyzvednutí zásilky budete informováni prostřednictvím SMS zprávy.
K vyzvednutí nepotřebujete občanku, balíček tak může vyzvednout i někdo z Vašich blízkých na základě kódu uvedeného v SMS zprávě.
Občas se člověk s objednávkou netrefí. Balíček si můžete rozbalit hned při vyzvednutí a případně ho nechat poslat zpět.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo žádosti o prodloužení úložní doby, prosím, kontaktujte přímo dopravce na telefonu: (+420) 216 216 516 nebo na e-mailu: info@zasilkovna.cz.
Balíček Vám pošťák doručí následující pracovní den po odeslání. O pohybu zásilky budete informováni prostřednictvím SMS zprávy.
Pokud Vás pošťák nezastihne, bude balíček uložen na nejbližší poště.
V případě jakýchkoliv dotazů na doručení nebo změnu v doručení balíčku, prosím, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz.
DPD doručuje zásilky do druhého pracovního dne od expedice. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ji následující den. V SMS/e-mailu dostanete informace o zásilce a přístupové údaje, abyste zásilku mohli sledovat online. V den doručení vám kurýr upřesní doručovací čas v rozmezí 2 hodin. Na www.dpdkuryr.cz si můžete změnit adresu, nebo termín doručení, nebo zvolit osobní odběr v DPD ParcelShopu. Ve větších městech je pak možné vybírat z času doručení, nebo zavolat vašemu kurýrovi či poslat zprávu. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte přímo dopravce DPD na telefonu: 225 373 373 nebo na e-mailu: info@dpd.cz. V případě poškození balíku při přepravě službou DPD poskytneme 100% náhradu zboží!