Profil uživatele
FuFu sukně
Prodávající
Frýdlant
Registrace: 18.9.2014

Co je to FuFu sukně?

Nadýchaná a lehoučká spodnička + vrchní sukně

FuFu sukně = NEPŘEHLÉDNUTELNÁ A ORIGINÁLNÍ

 

VYBÍREJTE Z 12 BAREV SPODNIČEK:

 

 

SUKNĚ:

  • je kolového střihu, nemá žádný šev - krásný vzhled
  • v pase minimálně nabíraná - nedeformuje postavu
  • v pase tunýlek s širokou plochou gumou - dělá hezký štíhlý pas.

 

SPODNIČKA:

  • je z jemného, lehkého materiálu
  • je velmi bohatá díky navzájem nabíraným "volánům"
  • má minimální řasení v pase - nebudete vypadat jako "selka" :-)

Aby byla spodnička opravdu krásně nadýchaná a bohatá, nešetřili jsme materiálem, například poslední volán je před nařasením dlouhý 25 metrů.

 

BOHATOST FUFU SUKNĚ:

Většinu FuFu Sukní můžeme zhotovit ve dvou variantách...

  • JEDNOVRSTVÁ SPODNIČKA 
  • DVOUVRSTVÁ SPODNIČKA

GALERIE: JAK FuFu SUKNĚ NOSIT A KOMBINOVAT  :-)

 

 

 

 

Můžete být romantická :-)

 

  

Můžete ji nosit v létě :-)

 

Můžete ji nosit v zimě :-)

 

Děkujeme za váš zájem!

autorky FuFu sukní: Silencia + Klára FuFu

VÍCE O NÁS ZDE :-)

 

 

 

Známe se už od vysoké školy, potkaly jsme se, bydlely spolu na kolejích, užívaly si studentského života a taky vymýšlely, co šíleného si pořídíme na oblečení nebo ušijeme ....
Teď jsme se po spoustu letech znova potkaly a řekly si:

"A nebudeme v tom našem tvoření zase pokračovat? "

BUDEMÉÉÉ!  NÁS TO TOTIŽ DĚSNĚ BAVÍ! :-)
 
Bild
 
KLÁRA FuFu
Bild

Můj Ronchie (čti Ronči), je to kluk - metrosexuál :-)


Bild

Ráda pracuji na zahradě....:-)


Bild

Moje, jenom moje! Miluji kabelky!

FuFu KABELKY! :-)



Bild

Jsem "PEDANT" - věci mají mít systém a řád...:-)


Bild

Hm, tak selátko nemám... Ale mám úžasnou sestru, ale je už "vícedenní"! :-)



   SILENCIA
Bild

To je náš beran, občas mě donutí sprintovat (a to já tedy nerada...)


Bild
Miluji práci na zahrádce. Ano, místo kde stojím, je moje zahrádka :-)
 
Bild

V mládí jsem byla významnou členkou gymnaziálního dramatického kroužku.....



Picture
 Jsem ROMANTYK ... kecám :-)
 
Picture
 To je moje dvoudenní selátko mangalice
 

 

SPOLU NÁM TO PROSTĚ JDE! :-)

Známe se od "dětských" let... "Kecáme"... Známe se od vysoké školy, ale jako bychom se znaly od "dětských" let...:-)

Bild
 

Móda nás prostě "dostala"... A nikdy, fakt nikdy nejsme bezradné...:-)

Bild
 

Jo a taky milujeme dobré jídlo... Kuchařky jsme "nicmoc", ale "strávnice" jsme nejlepší! :-)

Bild
 


Obchodní podmínky

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Uzavření kupní smlouvy

1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi.

2. Kupující je o potvrzení informován vnitřní poštou nebo e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.

3. O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).

2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).

3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat (např. vnitřní poštou).

4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.

5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.

6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po doručení zboží prodávajícímu.

7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:

Reklamační řád:

V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí - reklamační protokol

Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem

Dodací podmínky

1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího. Při osobním předání je možná platba v hotovosti.

2. Prodávající odešle kupujícímu zboží nejpozději do 14 dnů od připsání platby na účet. V případě osobního odběru proběhne předání dle dohody.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, napište nám.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.3.2016

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Žádní oblíbení uživatelé.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.