Prosíme o strpení, ze zdravotních důvodů nestíháme balíčky odesílat okamžitě, pokud na balíček spěcháte, napište k objednávce poznámku. Děkujeme! :)
Profil uživatele
HEY WOLF
Prodávající
OSTRAVA
Registrace: 12.2.2010

„ Čistou radost hledej u stromů a květin, u ptáků v ovzduší a u ryb ve vodě. "

*************************************************

HEY WOLF vznikl v roce 2015 v Ostravě.
HEY WOLF jsou tři lidi a pes.
HEY WOLF si vše navrhuje, kreslí, tiskne a šije sám.
HEY WOLF je pokora.
HEY WOLF je láska k horám.
Navždy.

 ♥ Alisha Wolf je česká malířka, ilustrátorka a lesní víla žijící v malém pohádkovém domečku u vody. Založila značku s názvem HEY WOLF a od roku 2015 tiskne, šije a tvoří z lokálních materiálů oblečení, módní doplňky a bytové dekorace. Její snové a magické kresby vychází z lásky k vílám, k pohádkám, k loukám, k mořím, k lesům a k zarostlým zahradám.

♥ HEY WOLF je zrozen mezi divokými koňmi, v bílém porcelánu, u zbořených továren, ve stísňujících antikvariátech, v nonšalatních kavárnách, mezi nikdy nevydanými básníky, dýňovými koláči, sentimentalní samotou, v zemi Zapomnění, uvnitř abstraktních linek, mezi šepotem vzpomínek, zlatými fíky, v tichu a čtverci, s cukrovou vatou a zázvorem na nose, vedle stromu Blaznů, Alenčiného králíka, u indiána Nikdo / nemáte někdo pro něho už ten tabák?

1) Všeobecná ustanovení

  • Zákazník provedením závazné objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s Obchodními podmínkami.
  • Dále zákazník potvrzuje, že uvedl úplné a pravdivé údaje.

  2) Objednání zboží

  • Objednávat zboží můžete 24 hodin denně.
  • Elektronická objednávka nabývá v platnost okamžikem odeslání a je závazná.
  • Do 48 hodin od objednání zboží Vám pošleme veškeré instrukce ohledně platby za zboží.
  • Po připsání peněz na náš účet odesíláme zboží do 3 dnů.

  3) Potvrzení objednávky

  • Zákazníka do 48 hodin informujeme o celkové částce objednávky včetně poštovného a čísla účtu, na který zákazník uhradí objednané zboží.
  • Po přijetí platby na náš účet, zboží expedujeme do 3 dnů.
  • O odeslání zboží zákazníka informujeme prostřednictvím emailu a také zasíláme údaje potřebné ke sledování zásilky.

  4) Storno objednávky

  • Objednávku můžete stornovat do 24 hodin od odeslání.
  • Pokud do 10 pracovních dnů neobdržíme platbu za zboží, bude vaše objednávka automaticky stornována.

  5) Platební podmínky

  • Převodem na účet, který vám bude sdělen po potvrzení objednávky.
  • Po připsání peněz na náš účet, vám zašleme potvrzení o přijetí platby a info o zaslání balíčku.
  • V hotovosti při převzetí.

  6) Dodací lhůta

  • Po připsání peněz na náš účet balíček odesíláme do 3 pracovních dnů.
  • V případě, že zboží není skladem a musí se dodatečně vyrobit je dodací lhůta prodloužena na 1 - 2 týdny.

  7) Doprava

  • Zboží zasíláme doporučeně prostřednictvím České pošty.
  • Náklady spojené s objednávkou hradí kupující.
  • O odeslání balíčku vždy informujeme prostřednictvím emailu a zasíláme potřebné informace ke sledování zásilky.
  • Balné neúčtujeme.

  8) Reklamační řád

  • Pokud není uvedeno jinak, je poskytována záruka na zboží v zákonné délce trvání 24 měsíců.
  • Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
  • Kupující je povinen si dodané zboží při převzetí důkladně prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných vadách.
  • Na pozdější reklamace ohledně druhu, množství nebo poškození zboží při dopravě nemusí být brán zřetel.
  • Převzetí zboží stvrzuje kupující podpisem na příslušný dokument přepravní společnosti.
  • Zároveň svým podpisem stvrzuje, že zboží bylo dodáno v pořádku.
  • Má-li zboží jakékoli zjevné vady v okamžiku převzetí, je nutné tyto skutečnosti poznamenat na příslušný dokument nebo převzetí odmítnout.

  Postup při reklamaci:

  • Informujte nás o reklamaci prostřednictvím emailu či telefonu předem
  • Zboží zašlete doporučeně na adresu e-shopu
  • Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu, číslo účtu a doklad o koupi
  • Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do zákonné lhůty 30-ti dnů.

  Záruka se nevztahuje:

  • Závady vzniklé běžným opotřebením
  • Závady vzniklé nesprávným používáním

  9) Odstoupení od smlouvy

  • V souladu se zákonem 367/2000 Sb má odběratel právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14-ti dnů.
  • Toto právo lze uplatnit pouze v případě, že zboží bylo zákazníkovi zasláno prostřednictvím České pošty nebo jiné dopravní služby.
  • V případě, že využijete právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů, musí být zboží vráceno nepoškozené, nesmí vykazovat známky užívání, pokud možno v původním obalu. Se zbožím musí být vráceny i reklamní předměty a dárky.
  • Pro odstoupení od kupní smlouvy, je třeba nás předem písemně informovat na náš e-mail: info@panmon.cz
  • Zboží pečlivě zabalte a pošlete nám je zpět na naši adresu.
  • Doporučujeme zboží dostatečně zajistit před znehodnocením během dopravy, za škody vzniklé během přepravy neneseme zodpovědnost.
  • Ke zboží přiložte doklad o koupi, průvodní dopis, že se jedná o vrácení zboží do 14-ti dnů a připište také číslo Vašeho účtu, na který Vám bude zaslána částka za vrácené zboží zpět nejpozději do 30-ti dnů.
  • Připište také Váš e-mail, na který Vás budeme informovat o průběhu vyřizování.
  • NEPOSÍLEJTE na dobírku, toto zboží nebude převzato!
  • Za ztracené zboží dopravní službou neneseme žádnou zodpovědnost, doporučujeme vždy balík pojistit a zasílat pouze s dokladem o podání.
 
Způsob dopravy
♥ Zasíláme Českou poštou ♥ Odesíláme 2 x týdně ♥ FIO banka bez poplatků za převod ze Slovenska ♥ Tištěná faktura na vyžádání ♥
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
672008
14.11.2017 Prosíme o strpení, ze zdravotních důvodů nestíháme balíčky odesílat okamžitě, pokud na balíček spěcháte, napište k objednávce poznámku. Děkujeme! :)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.