Hodnocení prodejce: KREDUM CZ
Hodnocení prodejce: KREDUM CZ
Můj nákup u Hykala by vydal na román. Prstýnek nejdříve bloudil po vlastech českých díky špatnému PSČ, přitom všechny mé nákupy před i po této objednávce dorazily na správnou adresu. první co mne zarazilo, byl Hykalův požadavek o opětné placení poštovného. Kdybych si zásilku nevyzvedla a chyba by byla na mé straně hřiště, budiž. Ale zaplatila jsem 3 tisíce korun a přeci jen jsem očekávala poněkud galantnější chování. O pár desetikorun se mi nejednalo, jemu evidentně ano.
To nejlepší mne ale bohužel ještě čekalo.
PRSTÝNEK JSEM MĚLA NA RUCE PÁR HODIN A KÁMEN Z NĚJ UPADL. Lepidlo tedy nedrželo a když jsem Hykala kontaktovala, napsal mi, že se to může stát. Můj názor je ten, že by se to u tak drahého šperku v žádném případě stát
nemělo.
navrhla jsem tedy, že prsten pošlu zpět a chci zpět i své peníze. Vidina toho, že chodím s krabičkou na poštu a platím poštovné stále dokola se mi nezamlouvala. Prostě jsem již kvalitě prstýnku nevěřila.
Do kolen mne dostala Hykalova odpověď, ŽE MI PENÍZE, AČ NERAD VRÁTÍ, NEB TAK VŮBEC ČINIT NEMUSÍ. Obchodní zákon jasně říká do kdy a za jakých podmínek mohu od
koupě odstoupit, ale ani tento fakt prodejce nezviklal.
Myslela jsem, že bude alespoň ,,ochoten zaplatit poštovné, které jsem do celé transakce investovala. Opět omyl.
,,Buďte si jistá, že balíček nepřevezmu." Jednoduše řečeno, v případě, že budu žádat placení poštovného, mám smůlu.
Jen zaslání prstenu zpět na dobírku mne stálo 103 Kč, celkem jsem tedy na poštovném zaplatila kolem 200 Kč. Že by Hykal zaplatil třeba jen polovinu, rozhodně nehrozilo. Teď už mi nezbývá nic jiného, než se tiše modlit, aby se mi vrátily mé tři tisíce a popřát ostatním nakupujícím více zdaru a lepidla, která drží.
5.11.2008 • Kateehodnocení je starší než 5 let
Menu
--