Hodnocení prodejce: MyObsession
Hodnocení prodejce: MyObsession
Krásná práce!!
6.2.2024 • janajanet
Super, už ponekolikate
26.12.2023 • Megulka
Vše v pořádku, s úpravou na míru jsem spokojená
19.10.2023 • SheepKing
Paráda, děkuji za vše ;-)
15.10.2023 • pe-truš
Tento nákup se mi obtížně hodnotí. Se samotným zbožím jsem velice spokojená. Balík však dorazil s neskutečným zpožděním - objednáno/zaplaceno v srpnu, přišlo po urgenci v říjnu (nemohla jsem zboží použít k příležitosti, ke které bylo primárně zakoupeno). Komunikace ze strany paní prodejkyně byla minimální. Myslím, že není v pořádku zákazníka o problémech zpětně informovat, vše by mělo být komunikováno v reálném čase. Vše se však nakonec podařilo vyřešit. Jako bolestné jsem dostala krásný dárek k nákupu, čehož si cením. ♥
13.10.2023 • Bellatrix.Black
Moc děkuji, harness je nádherný a určitě ne můj poslední!
13.10.2023 • domciix
Bezvadna prace, velka spokojenost!
8.9.2023 • Madmistress
díky!je skvělý!
19.8.2023 • pod ořechem
Moc děkuji, pásky jsou perfektní, náramek potěšil.
8.8.2023 • elsicka111
Dekuji za krasny naramek,rychle dodani.Vsem doporucuji.
8.8.2023 • Martin, Mukařov
(neregistrovaný)
Moc krásná práce, skvělý materiál a díky za dárek. Doporučuji všem.
2.8.2023 • kvašule
Moc děkuji za sexy kousek! Padne mi perfektně a sluší! Na tohle jsem si ráda počkala♥
1.8.2023 • miruna
27.2.2023 jsem objednala a obratem zaplatila. Zboží jsem obdržela po urgenci z mé (!) strany 4.4. (v popisu u zboží je uveden cca 1 týden, max. 3 týdny a dokonce se týdenní dodací lhůtou chlubí v banneru), já čekala týdnů 6. (A i kdyby omluva (výmluva?) prodejce, proč nestíhá, byla pravdivá, tak nerozumím tomu, proč jsem musela učinit první krok já a ne prodejce.) Naneštěstí se na jednom z řemínků objevila vada. Stane se, jenže... od 30.5. jsem se s výrobcem pokoušela spojit, to se mi podařilo až za intervence Fler podpory (!!!) 13.6.. Přes Fler poštu jsme se s prodejcem domluvili, že pásek opraví, a poskytl mi adresu. (Fakturu, kde by správně měl být prodejce identifikován jsem se zbožím neobdržela ani tištěnou, ani elektronicky, a to má prodejce IČ!) Třicetidenní lhůta na vyřízení reklamace uplynula aniž by mě prodejce jakkoli kontaktoval, na mé zprávy přes Fler opět nereaguje!!! Bohužel jsem musela využít cestu mimo Fler, abych se dostala alespoň k vrácení peněz 26.7.2023.
26.7.2023 • Jelenová
Dobrý den, žádný Harness se mi zpět nevrátil, ani netuším, zdali byl odeslán českou poštou, či jinou přepravní službou. Přesto jsem Vás požádala o číslo účtu, platbu jsem odeslala ihned po informaci. Poslala jsem dokonce větší částku. Nemám postoj a ještě vám posla peníze. Fa je u objednávky.
Zboží bylo uvedeni skladem, je to už měsíc a zboží nepřišlo, prodejce nekomunikuje. Čekám na vrácení častky.
6.7.2023 • Gabriela, Zlin
(neregistrovaný)
Požádala jsem o určeni velikosti, bez toho opasky vyrobit nemohu. Neznám miry zákazníků. Místo odpovědi jsem dostala negativní komentář. Pak mi přišlo info o velikosti a zboží odeslala. -)
Vzhledem k výrobě na zakázku je třeba počítat s delší dodací dobou, ovšem opasky jako vždy paráda, není co vytknout... krásná práce a milá pozornost k nákupu, děkuji :))
4.7.2023 • Vintersavn
díky,je skvělý!
3.7.2023 • pod ořechem
moc děkuji!
3.7.2023 • pod ořechem
Krásný, kvalitní opasek.
Moc děkuji.
12.5.2023 • Eva, Domažlice
(neregistrovaný)
Děkuji moc za doručení zboží a dobrou komunikaci , objednávka dorazila v pořádku. Zboží je krásné a kvalitní.
12.5.2023 • Anonymní
(neregistrovaný)
Vše v naprostém pořádku. Velká spokojenost. Děkuji!
2.2.2023 • saxana77
1/24
předešlá strana
Menu
--