27.2.2023 jsem objednala a obratem zaplatila. Zboží jsem obdržela po urgenci z mé (!) strany 4.4. (v popisu u zboží je uveden cca 1 týden, max. 3 týdny a dokonce se týdenní dodací lhůtou chlubí v banneru), já čekala týdnů 6. (A i kdyby omluva (výmluva?) prodejce, proč nestíhá, byla pravdivá, tak nerozumím tomu, proč jsem musela učinit první krok já a ne prodejce.) Naneštěstí se na jednom z řemínků objevila vada. Stane se, jenže... od 30.5. jsem se s výrobcem pokoušela spojit, to se mi podařilo až za intervence Fler podpory (!!!) 13.6.. Přes Fler poštu jsme se s prodejcem domluvili, že pásek opraví, a poskytl mi adresu. (Fakturu, kde by správně měl být prodejce identifikován jsem se zbožím neobdržela ani tištěnou, ani elektronicky, a to má prodejce IČ!) Třicetidenní lhůta na vyřízení reklamace uplynula aniž by mě prodejce jakkoli kontaktoval, na mé zprávy přes Fler opět nereaguje!!! Bohužel jsem musela využít cestu mimo Fler, abych se dostala alespoň k vrácení peněz 26.7.2023.
26.7.2023 • Jelenová