Objednala jsem si a zaplatila sukni z tylu, přišla z organzy. Upozornila jsem na to a byla mi nabídnuta možnost vrácení. Vše se událo v datech mezi 23.12. převzetí, 24.12. večer rozbalení u stromku, 28.12.prní prac. den, kdy jsem na chybu upozornila. Pak jsem vlastní vinou prošvihla 14 denní lhůtu, ale při uznání vlastní chyby od prodejce mě nenapadlo, že se nedohodneme. Sukni jsem zaslala zpět 14.1. Odpověď byla zamítavá. Bez upozornění mi byla sukně zaslána zpět, nic jsem netušila a žádný balíček mi nebyl avizován ani poštou. Nyní leží někde v úložně, musím si o něj zažádat a pro příště všem poradit, aby od smlouvy odstoupili klidně písemně, ale s jasným zněním. Mrzí mě to, mohla jsem vzít i jiné zboží...
29.3.2016 • Majoranka• hodnocení je starší než 5 let