Hodnocení prodejce: Jankaje
Hodnocení prodejce: Jankaje
Nekomunikuje, nechce vrátit peníe, zboží nikde. Nedoporučuji. Nahlášení na PČR.
21.3.2020 • Skeila
Nedorazilo.
4.3.2020 • jiřinkaj792
Zbozi objednano 16.12. A 31.12. Stale nedorazilo. Balicek byl udajne odeslan 2x ale ani jednou jsem extendory nedostala. Komunikace s prodejcem hrozna.
31.12.2019 • Heduška
Bohužel prodejkyne nekomunikuje. Když jsem odeslala peníze za zboží, nedostala jsem týden žádné potvrzení. Už jsem nemohla na zboží dále čekat, a poté, co jsem si přečetla negativní hodnocení, jsem prodávající žádala o zrušení objednávky a vrácení peněz. Najednou prodávající komunikovala, ze zboží odeslala, ale ze mi vyhoví. Tak jsem odpověděla, ze tedy na zboží počkám, čekala jsem další tři dny, ale zásilka žádná nedorazila. Prodávající byla ochotna, objednávku zrušila, a nabízela řešení zaslání nového zboží nebo vrácení peněz. Poprosila jsem o vrácení peněz. Už to jsou tři týdny od zrušení objednávky, nemám žádné zboží, ani peníze zpět. Rozhodně nedoporučuji.
16.12.2019 • s.bartakova
Mrzí mě komplikace.
Nespokojenost. Objednávka zaplacená v den objednání ani po týdnu nebyla prodejcem označena jako zaplacená. Na urgenci jsem se dozvěděla výmluvu, že již bylo odesláno, ale zřejmě prodlení je na straně pošty. Zboží obdrženo až po dalších 2 týdnech.
22.11.2019 • daisyflower
Mrzí mě komplikace, odeslala jsem vám zboží podruhé (bohužel za obyčejné odeslání pošta neručí).
Jankaje po zaslání platby vůůůbec nekomunikuje. Botky na dodání ihned- za měsíc stále nedorazily.
17.9.2018 • Mišutahodnocení je starší než 5 let
Ze mne bohužel také nedoporučuji. Objednala jsem si u paní sandálky, ale musela jsem jí neustále volat a psát a ne vždy reagovala, nakonec přestala úplně psát :-( takže rozhodně nedoporučuji, trvá to přes měsíc, paní nereaguje a sandálky s tímhle přístupem určitě nebudou..
17.4.2018 • matys1hodnocení je starší než 5 let
Před dvěma měsíci jsem si objednala zboží a ač bylo dle informací do dvou dnů k odeslání, čekala jsem přes dva týdny. Poté bylo prý zboží odesláno, nicméně ani po měsíci zboží nedošlo a můj dotaz, zda bylo zboží opravdu odesláno, si prodejce ani nepřečetl. Takže po dvou měsících nemám ani peníze ani zboží. Může být chyba u České pošty, ale komunikace s prodejcem je na dost špatné úrovni.
2.4.2018 • amalka555hodnocení je starší než 5 let
Dobrý den, chyba je na mé straně. Delegovala jsem objednávky v době mé nepřítomnosti, ale nefungovalo to jak má. Velmi se omlouvám. A chci se zeptat, zda máte extendory nebo vám mám zaslat peníze zpět? Janka
Zboží mi nakonec po 14 dnech přišlo, ale od paní prodávající jsem se nedočkala žádné komunikace. Na mé 3 zprávy, v jakém stavu je objednávka jsem se nedozvěděla vůbec nic. V den kdy jsem jí napala, že bych chtěla vrátit peníze mi extendory přišly poštou. Neobtěžovala se mě informovat, že mi je už odeslala.
16.10.2013 • Kobetkahodnocení je starší než 5 let
Menu
--