Hodnocení prodejce: KaTaLie
Hodnocení prodejce: KaTaLie
V polovině května jsem vytvořila objednávku, všechny položky měly být skladem. Po potvrzení objednávky prodejce zjistil, že jedna položka skladem není, s příslibem, že dostupnost ještě prověří. Od té doby nekomunikuje, na mé dvě výzvy o storno objednávky také bez reakce.
18.8.2020 • Denika-shop
Z důvodu koronaviru bylo dodání látek od výrobce téměř nemožné, první látky jsme obdrželi z výroby až v srpnu. Zboží jste neměla uhrazeno.
Zboží jsme potřebovala obdržet do určitého data, poslala jsme kopii platby. Komunikace ze strany prodejce žádná. Zboží dorazilo po 8mi dnech, na mé zprávy s dotazy nikdo nereagoval. Poté jsem se dozvěděla, že jedna položka nebyla skladem a čekalo se na naskladnění, kdyby mě o tom prodejce informoval, objednávku na danou věc bych stornovala. Nakoupila jsem za 1500Kč a ani jsem nedostala zprávu. Čekala bych alespoň kompenzaci, marně. Toto byl první a vzhledem k ostatním hodnocením tohoto prodejce i poslední nákup. "Jen tak dál, takhle se dělá byznys". Z mé strany nedoporučuji, prodejce prodává materiál, tak by měl objednávky vyřizovat rychleji a hlavně na zprávy odpovídat. Nebo by měl mít v nabídce méně zboží, když nestíhá chod. Já vyřizuji své zakázky obratem a proto mě velmi mrzí, že moji zákazníci museli tak dlouho čekat...
21.3.2018 • Mončixhodnocení je starší než 5 let
+další 28 ks
Zákaznice nerespektuje informace o omezeném provozu z důvodu nemoci. Komplikovanou objednávku obdržela 6.den po přijetí platby (vč. víkendu).
Ano, 4712 kladných hodnocení jsou pro nás síla a náboj! Smutné snad jen to, že zákaznice hodnotí jen negativně, předchozí pozitivní obchody už nikoliv.
Pessimo servizio
3.2.2017 • rachelehodnocení je starší než 5 let
Viz hodnocení níže. Nespokojenost. Dlouhá dodací doba a nulová komunikace
29.12.2016 • VESELÉ POLYMERYhodnocení je starší než 5 let
Platby se nám párují automaticky, pakliže zadáte špatný VS, platby se nespárují. Je nám líto, že svou chybu svádíte na nás. Ale vždy dáváme přednost správně platícím zákaznicím, zvláště v období vánoční výroby, kdy na zboží všichni spěchají. Pokud byste uhradila správně, zboží byste měla obratem.
Absolutně nespokojena! Koukala jsem na profil prodejce zda nemá nějaké předvánoční omezení, vybírala jsem zboží s dostupností ihned, 8. 12. jsem vytvořila dvě objednávky, 9. 12. objednávky potvrzeny a obratem zaplaceny. Bohužel jsem zaplatila obě najednou a ne zvlášť. 13. a 14. 12. poslány urgence a dotazy na odeslání zboží, protože jsem materiál potřebovala na trhy. 19. 12. tedy až po 11 dnech, mi prodejce napsal, že nemůže dohledat platbu a teprve 21. 12. bylo zboží odesláno, čímž už pro mě bylo nepotřebné. Díky nulové komunikaci jsem byla nucena objednat narychlo jinde, abych dostála svým závazkům vůči zákazníkům. U tohoto prodejce už si nikdy neobjednám a docela mě to mrzí, protože zboží je poměrně pěkné, ale 13 dní čekat na materiál, který prodejce sám nevyrábí a má údajně skladem, mi přijde docela dost
29.12.2016 • VESELÉ POLYMERYhodnocení je starší než 5 let
Platby se nám párují automaticky, pakliže zadáte špatný VS, platby se nespárují. Je nám líto, že svou chybu svádíte na nás. Ale vždy dáváme přednost správně platícím zákaznicím, zvláště v období vánoční výroby, kdy na zboží všichni spěchají. Pokud byste uhradila správně, zboží byste měla obratem.
Dobrý den, rozhodla jsem se objednávku STORNOVAT OKAMŽITĚ. Upřímně mě to už nebaví! Došla mi trpělivost. A to na základě již minulé objednávky, na kterou jsem dlouho čekala. Na to nemám bohužel čas. Objednávám jinde. U vás to již zkoušet nebudu. Prosím o zaslání platby zpět. Mnoho pracovních úspěchů. Potůčková
1.12.2016 • potyhodnocení je starší než 5 let
+další 5 ks
Paní Potůčková, nemůžeme Vám poslat balíček bez platby. Děláme co můžeme, v době vánoc chtějí všichni balíčky včas a hned, ale upřednostníme jen uhrazené objednávky.
Zaslané kytičky nejsou lososové, ale oranžové !
10.5.2016 • 2403hodnocení je starší než 5 let
Kytičky byly zaslány ty které byly vyfotografovány, jiné nemáme, pouze s barevným středem.
Nikdy jsem nedala negativ. Ale zde, kdybych mohla dát deset negativů, tak je dám. Prodejce objednávku potvrdil a na odeslání jsem čekala od platby 11 dní. 11. den prodejce objednávku stornoval. Neskutečné. NEDOPORUČUJI!!!!!
17.3.2016 • transparent.fairyhodnocení je starší než 5 let
Paní Zikmundová, všechny naše zákazníky jsme informovali o technických problémech které jsme měli - máme doklad z O2. Všichni chápali, dělali jsme co se dalo, jen vy jste tvrdila, že lžeme. Flér máme rádi pro přátelskou atmosféru. Vyhrůžky a nevhodné chování kohokoliv ani nakupujících zde NEPATŘÍ.
Děkuji vše proběhlo v popřádku
28.1.2016 • LudBurhodnocení je starší než 5 let
+další 11 ks
zbozi dlouho nedorazilo, po urgenci se prodejce vymlouval,proto jsem obj. zrusila a zadal vraceni penez. penize vsak zatim nedorazily, ani po urgenci!!!!!doporucuji od tohoto prodejce nekupovat!!!
6.7.2015 • Sona Annahodnocení je starší než 5 let
Omlouváme se, ale v době dovolené vyznačené v našem profilu, nidko nemůže z expedice reagovat, vše již bylo napraveno. Jsme lidé a ti chybují:(, více než omluvu pro Vás nemůžeme udělat.
Zklamaná, dlouhá čekací doba, zrušená objednávka.
2.7.2015 • J.V. STYLhodnocení je starší než 5 let
Omlouváme se, v době dovolené se nám objednávky nahromadily, dodavatel nestihl včas naskladnit dostatek materiálu. Škoda minulá objednávka byla vpořádku, tak snad také ta příští :)
Pozdní dodání,prodávající slíbil poslat č.p.-nevyhověl, zvolená barva zboží bez důvodu nedodána.
7.5.2015 • Floxhodnocení je starší než 5 let
K nedorozumění došlo špatným pochopením a snahou vyřídit objednávky před svátky, což by se Českou poštou nestihlo. Netušili jsme možné potíže kurýra ve Vašem regionu.
Jsem ráda, že je vůbec co hodnotit, protože už jsem ani nedoufala, že zboží dorazí. Dlouhá dodací doba a co mě dopálilo úplně nejvíc je nekomunikace prodejce. To, že poslal trojlístky místo čtyřlístků neřeším - jak jsem psala, jsem ráda, že vůbec něco dorazilo. Ale objednávat tu už rozhodně nebudu, škoda.
18.3.2015 • nuchadlohodnocení je starší než 5 let
+další 15 ks
Mrzí mne Vaše hodnocení, je škoda, že ani vy jste nespěchala s platbou a zaplatila téměř po týdnu. Oponuji s nekomunikaci, u vaší zprávy je několik konverzací, bohužel víkend je nepracovní, nemá smysl urgovat odpověď, když zde nikdo není, v pondělí jsme hned psali. Balíček byl odeslán ve shodě s OP.
Prislo mi to v krabici několikrát pouzite mnohokrat prelepene. Nekzere zbozi bylo neuplne nebo neodpovidalo barve. Byla jsem zklamana :(
8.11.2014 • Sůša8hodnocení je starší než 5 let
+další 23 ks
Naše zboží je nové, nepoužité, pečlivě baleno v nových sáčcích, o čemž hovoří přes 3300 hodnocení. Pokud Vám přišlo zboží jinak baleno či dokonce přelepeno, balík byl porušen kurýrem a to je zapotřebí vyřešit. Prosím tedy reakci na email.
Problémy se špatnou velikostí dodaného zboží prodejce neřeší, nebo možná řeší, ale velmi pomalu...a já bych očekávala pružnější řešení. Komunikace vázne.
19.8.2014 • ArtBayhodnocení je starší než 5 let
+další 61 ks
Prstýnky po několikerém změření mají požadovaný průměr, tak jak jsme psali, můžete je vrátit. Prodleva v komunikaci byla, bude řešena finančním postihem, to se stávat nesmí i při přetížení v expedicích objednávek. Děkujeme za hodnocení.
Bohužel jsem spokojená nebyla. Některé zboží neodpovídá nafoceným obrázkům. Špatná komunikace, neochota. Chyba nenapravena. Balíček málo zabalen, přišel porušený, mohlo se něco polámat.
24.3.2012 • Artisthodnocení je starší než 5 let
+další 67 ks
S politováním musím říci, že celkově se jedná o snad o nejhorší zkušenost zde na Fléru. Bohužel jsme si nevšimli špatné šarže výrobku a na upozornění zákaznice jsme jí vrátili 8,- Kč za toto zboží, čím měla být chyba napravena (ačkoliv zákaznice tvrdí "chyba nenapravena"). Zákaznice sama nereaguje na zprávy, jakákoliv snaha argumentace svého postoje se míjí účinkem. Objednávka byla doručena zákaznici do týdne, zabalena v krabičce, pojštěna na 50.000Kč, zboží přišlo nepoškozené, přesto negativní hodnocení. Ovšem i taková zkušenost je poučná :), mnohokrát děkujeme.
Menu
--