Dobrý den,
dodnes jsem neobdržel zásilku. Neřekl bych, že to bude úplně Vaše chyba, spíš chyba České pošty. Nedostával jsem žádné informace o doručování kromě toho, že jste balík Vy jako dodavatel odeslali ze skladu, až dnes mi to nedalo a náhodou jsme se podíval na "sledování zásilky" a najednou tam vidím, že mi zásilka byla doručována dne 12.9.2023. Pošta to vyhodnotila tak, že nejsem doma, což jsem byl a balík zřejmě uložila na poště. Ve schránce však nemám žádnou výzvu k vyzvednutí balíku, tudíž nemám na základě čeho ho vyzvednout. Co chci říct je to, že mám zásilku plně uhrazenou i s dopravou a kdybych se sám nepodíval kde se balík nachází, tak ani nevím že mi měl být už doručován a mohlo to dojít až k tomu, že by Vám byl balík vrácen zpět. Já abych psal české poště a žádal nějakou kompenzaci si myslím, že nemá absolutně smysl. Tudíž se obracím na Vás jako na dodavatele, abyste tuto situaci nějakým způsobem vyřešili, minimálně kompenzovali dopravu.
Děkuji Olišar