Profil uživatele
Instantní Patchwork
Prodávající
Praha 9
Registrace: 2.3.2016
Po otevření, šijte...
 
Všechny látky jsou přesně nařezané na míru, a k tomu srozumitelný, na začátečnících otestovaný návod na šití, plus šitíčko, takže hned po nastudování návodu můžete opravdu začít rovnou šít a mít zakrátko hotový originální doplněk do bytu nebo dárek. Můžete si vyzkoušet šití technikou patchwork, která není vůbec složitá. Šije se ručně nebo na šicím stroji.

 

Pokud si netroufáte šít, můžeš dárek koupit rovnou už krásně zabalený někomu, kdo to ocení...

Jmenuji se Zuzana Vávrová a patchwork se mi líbil vždycky... Definitivně jsem mu propadla před několika lety  na Prague Patchwork Meetingu . Tam mi došlo, co patchwork vlastně všechno obnáší a jak početná komunita ho miluje. Pořídila jsem si tedy základní vybavení. Nakoupila látky a knihy a začala šít z různých kousků sešívané a prošívané polštářky. Ty postupně zaplnili skoro celý náš dům. A obdarovala jsem snad všechny, kdo měli narozeniny, svátek nebo se jim narodilo miminko nebo komu jsem chtěla udělat radost jen tak... Vždy když se rozhodnu realizovat některý z mých nových polštářových nápadů, si vzpomenu na to, jak syn Filip kdysi dávno říkal spolužákovi Honzovi: "Víš, ona je moje máma taková zvláštní, ona furt šije nějaké polštáře, my už je máme úplně všude..." :-) 
 
Výsledkem mého několikaletého polštářkového tvoření  je právě sada na šití Instantní Patchwork , která se snaží přiblížit moderní patchwork i běžným smrtelníkům... :-) Abyste taky mohli šít a mít radost. Abyste si nemuseli hned kupovat všechny ty složité a drahé pomůcky, pracně vybírat látky, které k sobě ladí, počítat kolik přesně jaké látky budete potřebovat, když vlastně ještě nevíte, zda Vás to bude vůbec bavit. Abyste měli po ruce „něco“ pro případ nouze, když je venku ošklivo, že by psa nevyhnal a vy nemáte do čeho píchnout… Nebo když chcete narychlo vyrobit osobní dárek nebo si chcete ušít něco sami sobě pro radost. Abyste si mohli šít v klidu doma ve svém tempu a tuto stále moderní techniku si taky vyzkoušet. Věřím, že se budete u šití taky bavit a  že budete mít stejnou radost jako já, když se vám to nakonec povede. 
 
Technika patchwork je v tomto případě spíš estetická než užitná. Polštářek díky výplni a prošití dobře drží tvar a celkově lépe vypadá. Původně jsem začala sadu prodávat bez šitíčka, protože jsem měla pocit, že to má každý doma, ale postupem času se ukázalo, že by se tam rozhodně hodilo a teď už si sadu bez instantní KrabičkyPrvníZáchrany neumím vůbec představit.  
 
Inovovat můj projekt mě stále moc baví, jsem ráda i za časovou flexibilitu. Líbí se mi, že si vše rozhoduji sama a můžu si vybrat, s kým chci spolupracovat. Za ty roky jsem se naučila spoustu nových věcí a hlavně se denně učím být víc trpělivá, protože některé věci se zkrátka uspěchat nedají a všechno má svůj čas. Konečně taky vidím, že na všechny problémy se dá najít řešení... 
 
Mých projektem žije od začátku celá moje rodina. Manžel mi dokonce maloval "šicí detaily" do návodu a celkově mě hodně podporuje. I děti to okomentovali po svém... :-) "Mami, máš to teda moc pěkný, to jako jo, ale kdo by si to kupoval, když teď už jsou všichni tak líní, že si to raději koupí hotové..."  (Filip) "Kdo si šije, nezlobí, ale naše máma zlobí, říká táta..."  (Tomáš) 
 
Moc mě těší i podpora širší rodiny, kamarádů a známých - švadlenek i nešvadlenek, kteří  si polštářek nebo sadu koupili a nebo se do projektu aktivně zapojili a šití si vyzkoušeli. Velké díky patří samozřejmě mým zákazníkům a fanouškům!

Objednávku zpracovávám zpravidla následující pracovní den a odesílám co nejdříve. Nejpozději do týdne. Záleží i na vybraném způsobu platby. Napíšu zprávu, abyste se mohli začít těšit.

Děkuji!

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají. Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem. Jak zásilku připravit. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

Děkuji za spolupráci!

Způsob dopravy
V současné době zasílám sady pouze Českou Poštou jako doporučené psaní. Sada je balena do bublinkové obálky, aby se cestou k Vám nepoškodila.
Obchodní podmínky

1) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí písemně elektronickou poštou – e-mailem. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.  V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání. Objednávku zpracováváme zpravidla následující pracovní den a odesíláme co nejdříve. O stavu Vaší objednávky Vás budeme informovat emailem.

2) Druhy dopravy veřejnými přepravci

Zboží doručováno Českou poštou – Doporučené psaní. Poštovné není účtováno. Poštovné na Slovensko je  160,- Kč. Cena nezahrnuje žádné další služby, protože je Česká pošta nenabízí. Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. U těchto zásilek není možná jakákoliv komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat či podrobně sledovat. Reklamace zásilky je možná pouze u převzetí! POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost. Zásilku odesíláme co nejdříve po zpracování objednávky. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

3) Záruka

Daňový doklad ke zboží odešle elektronickou poštou – e-mailem prodávající neprodleně po převzetí zboží kupujícím. Záruční lhůta začíná běžet datumem uvedeným na dokladu. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

4) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

5) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

6) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají. Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. 2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem. Jak zásilku připravit. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

7) Způsoby úhrady

Na účet prodávajícího-po přijetí platby na účet prodávajícího bude zásilka neprodleně vyexpedována a o tomto Vás budeme neprodleně informovat.

8) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

9) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat:

V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - "kontaktní adresa". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol

Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

Ke zboží musí být přiložen daňový doklad, který nakupující se zbožím obdržel.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato čisté.

U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váš Instantní Patchwork.

Obchodní podmínky jsou platné od 1.12.2015. Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
779008
12.1.2019 Moc Vás zdravím milí zákazníci v novém roce a kromě zdraví nám všem přeji i radost z tvoření! :-)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.