Profil uživatele
Jana Lahovská
Prodávající
Praha 11 - Háje II
Registrace: 16.11.2010

Malbě na sklo se věnuji asi od roku 2010, používajíc stabilní „zapékací“ barvy. Začínala jsem s ornamenty na sklenkách, ale časem jsem svůj záběr rozšířila na další nádobí či nádoby i na malované přívěsky na litých sklíčkách. Poslední dobou se zaměřuji především na mandaly, které ztvárňuji v různých kombinacích kontury a barev. Vytvářím je buď "na míru" přímo pro toho, kdo si je objedná a dá mi volnou ruku, anebo si lze vybrat z již hotových vzorů.

Své výtvory prodávám i na "venkovních" trzích, pročež zde pro jistotu uvádím týdenní dodací lhůty. Nabídku však průběžně aktualizuji, takže většinou jsem s to vše odeslat ihned po obdržení platby.

 
Další fotografie najdete v mé galerii.
Způsob dopravy
Zboží vložím do bublinkové obálky vyložené papundeklem, případně do podobně zabezpečené krabice, a zašlu Českou poštou jako doporučenou zásilku nebo coby křehký balík. V Praze se případně můžeme domluvit na osobním předání.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Zde uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejkyně Jany Lahovské. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že s těmito obchodními podmínkami souhlasí.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1 Potvrzení objednávky provede prodávající, nakupující je o potvrzení informován vnitřní poštou a e-mailovou zprávou na adresu, kterou uvedl při nákupu.

2.2 Při požadavku změny charakteru (barva, velikost, počet a pod.) objednaného zboží v doplňkové zprávě objednávky nemusí prodávající na tuto změnu brát ohled a může v takovém případě objednávku odmítnout. Změnu na charakteru zboží je možné předem domluvit s prodávajícím vnitřní poštou a vyrobit zboží podle přání kupujícího.

2.3 Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím.

2.4 O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován vnitřní poštou a e-mailovou zprávou na zadanou adresu.

2.5 Dodací doba u zboží na zakázku začíná běžet dnem připsání peněz od nakupujícího ve prospěch prodejce.

3. Zrušení kupní smlouvy a vrácení zboží

3.1 Kupující může do 14 dnů od doručení zboží v souladu s Občanským zákoníkem bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit.

3.2 Zboží musí být vráceno nepoškozené a bez zjevných vad způsobených užíváním a odesláno ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě.

3.3 Kupující musí před vrácením o tomto kroku informovat prodávajícího.

3.4 Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena poté, co prodávající vrácené zboží obdrží.

3.5 Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.

3.6 Jedná-li se o zboží vyrobené či pozměněné podle přání zákazníka, není možné od takové smlouvy odstoupit.

3.7 Nevyzvednutí zboží, které bylo doručováno Českou poštou nebo jinou doručovací společností, se nepovažuje za řádné odstoupení od smlouvy ani vrácení zboží do 14 dní. Při takovém způsobu odstoupení od smlouvy se nevrací poštovné.

4. Reklamace

4.1 Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud dodá kazové zboží, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy.

4.2 Při výskytu vady může prodávající nabídnout slevu z kupní ceny.

4.3 Ke každé objednávce je na vyžádání kupujícímu vystavena elektronická faktura s možností vytisknutí, která zároveň slouží jako záruční list.

4.4 Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené běžným používáním.

5. Dodací podmínky

5.1 Zboží je odesíláno Českou poštou, a to převážně jako doporučený balík či dopis.

5.2 Pokud si kupující přeje zaslat zboží jinou službou České pošty, jako je např. balík do ruky či balík na poštu, informuje o tom prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo navýšit poštovné za tyto služby dle aktuálního ceníku České pošty.

5.3 V případě, že nedojde v úložní době k převzetí zásilky zákazníkem a zásilka bude vrácena zpět prodávajícímu, ale zákazník má o zboží nadále zájem, lze individuálně prostřednictvím vnitřní pošty dohodnout opětovné odeslání. V takovém případě se zákazník zavazuje uhradit prodávajícímu náklady spojené s opětovnou přepravou zásilky.

5.4 V případě, že nedojde v úložní době k převzetí zásilky zákazníkem a zásilka bude vrácena zpět prodávajícímu a zákazník již o zboží zájem nemá, bude mu prodávajícím vrácena částka za zboží ponížená o poštovné.

6. Ochrana osobních údajů

6.1 Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě ani jinak zneužity.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 01. ledna 2014.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
405379
11.7.2015 Po delší pauze dnes opět otevírám. Budu ráda, když ke mně během dne zavítáte, zatím jsem vystavila pár mandal, další věci přibudou během dne. :-)
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím