Profil uživatele
Johanka07
Prodávající
Hluboká nad Vltavou
Registrace: 21.1.2013

Pro radost, intuitivní malba, harmonie, radost, štěstí, láska, andělé.

Co obrázek, to originál - akryl na plátně, většinou s minerálem (achátový plátek, křišťál, atd...). Není nutné rámovat. S láskou objímá Janule.

Způsob dopravy
Česká pošta, osobně v okolí č.bu
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup výrobků (zboží) na fler.cz od prodejce Johanka07.

Tyto obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího, kteří mezi sebou uzavřeli kupní smlouvu.

2. Uzavření kupní smlouvy

Objednáním zboží kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky zákazníkem. Kupující se tak zavazuje za zboží zaplatit smluvenou částku.

3. Platba za zboží

Kupující platí za zboží předem. Je povinen uhradit smluvenou částku na bankovní účet prodávajícího, a to ve lhůtě do 10 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky po objednání zboží. Prodávající se zavazuje odeslat zboží kupujícímu do 3-5 pracovních dnů od obdržení platby.

4. Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba to prodávajícímu neprodleně oznámit a v uvedené lhůtě zboží bez známek poškození, užívání či opotřebování poslat zpět prodávajícímu, a to doporučeně Českou poštou a na vlastní náklady.

Prodávající je povinen do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy vrátit zpět odpovídající částku převodem na bankovní účet kupujícího. Uplatní-li kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

5. Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. 
V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

6. Dodací podmínky

Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

Zboží je zasíláno Českou poštou jako doporučená zásilka. Cena poštovného je vždy uvedena u zboží.

Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

7. Reklamační řád

Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. 
Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši. Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího vnitřní Fler poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady. Pro uplatnění reklamace je kupující povinen reklamované zboží odeslat poštou spolu s kopií dokladu o koupi na adresu prodejce. Náklady na přepravu zboží hradí kupující.

V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí. O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem vnitřní Fler poštou.

V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

8. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím