Profil uživatele
Juliana1
Prodávající
Kroměříž
Registrace: 21.11.2012

Vítám vás  v  mém obchůdku Šlápnul vedle Kytice

 Jmenuji se Juliána, jsem milovnice šití Zamilovaný pohled vystudovala jsem SŠ Oděvní.. NůžkyV roce 2015 se mi narodila dcerka Juliánka Stydlivý úsměvValentýnka která mi občas dělá i modelku

Představení mé práce:

Moje výrobky jsou především šité. Patřím mezi ty šťastlivec pro které je práce zárověň jejich koníčkem Frajer Nejvíce se věnuji OBALŮM NA KNIHY Kniha nebo sešit ty mě fakt nadchly Smějící seSrdce  Vyrábím hlavně UNIVERZÁLNÍ , jsou nejvíc praktické a hlavně je to super dárek pro takové ty adepty "Nic mi nekupuj"  MlčícíDárek 

V nabídce mám

- vzorované

- tvořené technikou decoupage na textil

- s vlastní fotografií

- Obrázkové 

- S kamínkovým motivem

 

 

Mezi můj nejnovější projekt patří VYBAVENÍ A DEKORACE DO POKOJÍČKU

Věřila jsem, že hodně pokojíčku svýma výrobkama zvelebím, ale ani ve snu by mě nenapadlo, že to bude mít takový ohlas. Jsem nesmírně vděčná za vaši přízeň Svaťoušek 

Budu rád, když mě budete sledovat, čeká vás spoustu nových věcí. Jak vždycky říkám "Kdybych měla tolik času, kolik mám nápadů" Bláznivý

 

 

Tímto úvodem vás srdečně zvu do mého obchůdku, kde najdete věci jak pro dospělé tak i děti Stydlivý úsměv Přeji příjemný nákup a krásny den KvětSlunečniceKrásný den

" Motivace je jako láska a štěstí. Je to vedlejší produkt. Pokud se do něčeho pustíte, motivace k tomu, abyste vytrvali, přijde sama a objeví se, když ji budete nejméně čekat. "

{#emotions_dlg.tuli}Šlápnul vedle{#emotions_dlg.tuli}

Způsob dopravy
Balíčky posílám přes Českou poštu - doporučeně nebo jako balík do ruky
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č.40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) vše ve znění novel.

Odběratel se zavazuje seznámit se s těmito obchodními podmínkami před tím, než si objedná zboží. Po objednání zboží se má za to, že odběratel obchodní podmínky vzal na vědomí a souhlasí s nimi.

1. Dodací lhůty

Dodavatel se zavazuje odeslat odběrateli objednané zboží v co nejkratším termínu.

2. Doprava

Náklady na zaslání (tj. dopravné a balné) hradí odběratel v částce maximálně uvedené přímo u každé objednávky (v košíku) za celou objednávku, při větším množství individuální dohoda. pro přepravu využíváme přepravní službu Česká pošta. 

 3. Platební podmínky

Obvyklé platební podmínky při dodávkách standardního sortimentu dodavatele jsou: 

- Platba předem - převodním příkazem

-Osobní odběr

4. Záruční podmínky

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé: 
- neodbornou manipulací se zbožím a běžným opotřebením výrobku

5. Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. 
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně zprávou ns fler.cz ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího. 

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.  

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. 

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 7 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení. 

6. Reklamační řád pro přepravní službu:

- Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis sepsat. 
- Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody. 
- Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího. 
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury. 
- Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. 
- Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Zboží je vždy kvalitně zabaleno.

7. Záruka vrácení peněz

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez uvedení důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze, bankovním převodem. 
Podmínkou vrácení peněz je:

  • Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje
  • Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží a předem informovat prodejce,že zboží vrací 
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie dokladu o zaplacení
  • Zboží zaslané zpět dobírkou nebude přijato.
  • Zboží zašlete na adresu dodavatele uvedenou na faktuře - kupní smlouvě.

Důležité upozornění 
Tato služba se vztahuje pouze na území České republiky. Informujte nás prosím i v případech, že obdržíte poškozenou zásilku. Bohužel nemůžeme za bezchybné doručení přepravní službou ručit, ale i těmito reklamacemi se zabýváme. 

UPOZORNĚNÍ-Každá objednávka je závazná(Občanský zákoník § 544-545,zákon č.40/1964 sb)dle našich obchodních podmínek.Pokud nebude odeslána zásilka na dobírku zákazníkem vyzvednuta,bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslané zboží a manipulační poplatek (tzv.smluvní pokuta) 500 kč.Odeslání objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.Upozornujeme,že veškeré pohledávky budou postoupeny právní firmě k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.(veškeré argumentace,že jsem neobdržel lístek s pošty apod.jsoü brány za zcela účelové).

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Tvoření JULIANA veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládáme s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
609294
23.3.2017 NOVINKA !! Dekorace a vybavení do pokojíčku. teepee, valecí pytel, koš na hračky, pyžamožrouti, polštářky. Náhledněte do alba :-)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Zobrazování oblíbených uživatelů není majitelem účtu povoleno.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím