Profil uživatele
Kaori
Prodávající
Kralupy nad Vltavou
Registrace: 2.2.2010

☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ 

     BONUSY:

♡  Druhý a další nákup se slevou 15% (jen pro registrováné, uplatním při potvrzení objednávky)

♡  Poštovné zdarma při objednávce nad 650,-Kč 

♡  Dárek k objednávce nad 1000,-Kč - náušnice nebo náhrdelník/prstýnek podle vlastního výběru

 ♡  Při nákupu nad 500,- Kč obdržíte 10% slevový kupón v obchůdku Lařina Skříň. Platí do odvolání

☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ 

 

Vítám Vás :)

Jmenuju se Olga, je mi 37 let.

Narodila jsem se v Rusku, mám za sebou dvě vysoké školy, ale sním o tom pracovat jako zlatník. Možná se někdy můj sen splní.

Mám ráda něžnost a tenkost, linie a cit, geometrie a romantiku.

Jak vypadají náušničky na oušku, můžete vidět zde. Modelka je skvělá grafická designérka a zároveň moje kamarádka Ljubáša :)

                                               

Při nákupu nad 650,- Kč (bez dopravy) poštovné zdarma.

Způsob dopravy
Česká pošta, doporučeně do 2-4 dnů ode dne připsání částky na účet. Pokud na balíček spěcháte, dejte mi vědět - ráda Vám vyjdu vstříc:)
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Kaori.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu Kaori) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1 Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.2 Zákazník má právo stornovat objednávku do 48 hodin od podání objednávky.

2.3 Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

2.4 Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou

2.5 Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.

2.6 Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění

a není přístupná třetím stranám.

2.7 Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.

2.8 Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 1.

2.9 V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.

2.10 Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.

2.11 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

2.12 Doklad o zaplacení zboží bude dostupný u uvedené objednávky.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající

do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem  dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinnen o tomto informovat prodávajícího.

3.2 Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

3.3 Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

4.1 Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list je přístupný elektronicky, na vyžádání i se zbožím.

4.2 Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

4.3 Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

5.1 Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

5.2 Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.

5.3 V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky

6.1 Dodací podmínky pro Českou republiku.

6.1.1 Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka nebo doporučený balík.

6.1.2 Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.

6.1.3 Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny. Prodávající odesílá zboží do 7 dnů ode dne přijetí platby.

6.2 Dodací prodmínky pro Slovenskou republiku.

6.2.1 Poštovné je dle aktuálního ceníku České pošty.

6.2.2 Pokud kupující není ochoten uhradit poplatek spojený s bankovním převodem, vyhrazuje si prodejce právo zrušit objednávku.

6.2.3 Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.Prodejce odesílá zboží do 7 dnů ode dne přijetí platby.

7. Zboží na zakázku

7.1 Zadání zboží na zakázku

7.1.1 Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.

7.1.2 Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.

7.1.3 Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.

7.2 Průběh objednání zboží na zakázku.

7.2.1 Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.

7.2.2 Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.

7.2.3 Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.

7.3 Vyhotovení zboží na zakázku.

7.3.1 Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.

7.3.2 Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem.

7.3.3 Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, není uživatel povinnen zakoupit.

7.4 Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.

7.4.1 U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).

7.4.2 Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.

7.5 Vrácení a reklamace zboží na zakázku.

7.5.1  Uživatel má nárok na vrácení zboží na zakázku a reklamaci bez udání důvodu.

7.5.2 Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

8. Reklamační řád

8.1 Záruční doba

8.1.1 Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

8.1.2 Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

8.1.3 Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

8.1.4 V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5 Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6 Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Vztahuje se take na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

8.2 Způsob reklamace

8.2.1 Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.

8.2.2 Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět.

8.2.3 Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

8.2.4 V případě potvrzení oprávněnosti reklamace nemá zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

8.2.5 V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

8.3 Provedení reklamace

8.3.1 Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

8.3.2 O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).

8.3.3 V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

9. Vrácení zboží

9.1 Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.

9.2 Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.

9.3 Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.

9.4 Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

10.2 Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétní případě prokazatelně dohodnuto jinak.             

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
655336
19.9.2017 Nový náhrdelník ♥
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.