Vytvoření objednávky
Vybrané zboží se vkládá do košíku a pro dokončení nákupu je potřeba odeslat závaznou objednávku. Po odeslání objednávky již nelze zboží v košíku nijak měnit a upravovat.
Sloučení několika objednávek do jedné (za jedno poštovné) či jinou úpravu objednávky lze provést po dohodě do okamžiku, než bude objednávka připravena k odeslání. Tuto skutečnost je třeba neprodleně sdělit prodávajícímu prostřednictvím e-mailu, vnitřní pošty či jiných komunikačních prostředků uvedených v kontaktech.
Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.
Zboží na zakázku
Zboží na zakázku lze objednat kontaktováním prodejce prostřednictvím e-mailu, pošty či jiných komunikačních prostředků uvedených v kontaktech. Po domluvě prodávajícího s objednavatelem bude hotové zakázkové zboží vystaveno a rezervováno pro objednavatele. Objednavatel dále postupuje jako při klasickém nákupu.
Pokud se jedná o speciální druh zboží, bude požadována nevratná záloha předem v ceně použitého materiálu nebo až 50% konečné ceny zboží.
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že je seznámen s obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Potvrzená objednávka je návrhem Kupní smlouvy, vlastní Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí zboží. Dokud kupující neuhradí plnou nákupní cenu, je zboží majetkem prodávajícího.
Úhrada zboží
Za objednávku zákazník platí předem, a to převodem na uvedený účet.
Zboží lze po domluvě (a ne každý den) osobně odebrat v Pardubicích, Starých Jesenčanech, Hradci Králové.
Odesílání zboží a cena poštovného
Poštovné a balné při platbě předem činí dle výběru dopravce 50-60 Kč. Při osobním odběru se poštovné a balné neplatí.
Zboží je odesíláno doporučeně do 2 pracovních dnů od připsání peněz na účet prodávajícího prostřednictvím České pošty a zpravidla dorazí následující 1-2 dny po odeslání.
Pokud zákazník trvá na odeslání zboží obyčejně a ne doporučeně (zejména při drobných objednávkách), prodejce neručí za případnou ztrátu zásilky a její nedoručení.
Zásilky na Slovensko
Na Slovensko je zboží zasíláno prostřednictvím České pošty pouze po zaplacení předem na účet prodávajícího (účet u Fio banky pro platby ze Slovenska).
Cena poštovného na Slovensko činí dle výběru dopravce 110-160 Kč.
Zrušení objednávky
Každou objednávku lze do 24 hodin bez udání důvodu písemně zrušit prostřednictvím písemné emailové žádosti. Po uplynutí lhůty 24 hodin od objednání je objednávka závazná.
Vrácení zboží
Zboží je možné vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky zákazníkem. Toto neplatí pro zboží na zakázku, kdy zákazník musí uvést konkrétní uznatelný důvod vrácení zboží.
Vrácení zboží je možné řešit osobně po předchozí domluvě e-mailem. Vrátit je možné pouze celou zásilku bez známek poškození a opotřebení a s přiloženou fakturou. Ihned po obdržení vráceného balíku budou zákazníkovi vráceny peníze na jím uvedený účet. Zboží nelze posílat zpět na dobírku.
V případě, že si zákazník zboží nepřevezme a zásilka bude vrácena zpět prodejci, bude po zákazníkovi požadováno znovu zaplacení poštovného. Pokud zákazník o zboží již neprojeví zájem, bude mu na domluvený účet vrácena cena zboží bez poštovného.
Reklamace
Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a je možné ji uznat pouze na základě předložení faktury. Při reklamaci je vždy nutné domluvit se předem e-mailem nebo telefonicky. Při uznané reklamaci bude zboží vyměněno, pokud to není možné, budou peníze (po odečtení nákladů na dopravu) vráceny.
Ceny
Nejsem plátce DPH.
Všechny uvedené ceny jsou konečné.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese //ec.europa.eu/consumers/odr/