Milí zákazníci, nenechte si ujít příležitost! Do konce října můžete ještě zakoupit všechny produkty za aktuální zaváděcí ceny. Od 1.11. budou ceny výrobků již navýšeny dle nového ceníku. Těším se na váš nákup... více »
Profil uživatele
Like
Linda Fait | prodávající
Praha 4
Registrace: 25.1.2016

Milí zákazníci,

Proměňte své staré světlo v originál! Mám nápad!

 Pořiďte si NOVÉ STÍNÍTKO 

a nechte na své stěně rozehrát kouzelnou světelnou dekoraci. Oživte váš domov se stínidly od Like.

 _____________________________________________________ 

V sekci  "Tipy a triky" 

 je pro vás připraveno mnoho praktických tipů a triků, které usnadní Váš nákup Vyplazuje jazyk

 

Stále si nevíte rady? Neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím Fler pošty. Ráda vám na všechno odpovím a vyjdu vstříc i s vlastní představou :)

Oživte Váš interiér s LikeMrkáček

Like_lustr

Vznik každého kousku je jedinečný proces od vytáčení na hrnčířském kruhu, modelování a tvarování, přes následné vyřezávání a zdobení až po konečné úpravy a balení. Vše je dělané bez pomoci strojů pouze rukama. Stínidla vyrábím z keramiky a zpracovávám do mnoha druhů dekorů. Všem výrobkům věnuji maximální péči od surové hlíny až po cestu k Vám. Stínidla jsou snadno otíratelná mokrým hadrem a jednoduše se udržují.

Pokud v aktuální nabídce nenajdete takový design, které by vyhovoval Vaší představě, neváhejte se na mě obrátit vnitřní poštou, ráda Vám vyjdu maximálně vstříc. Mým hlavním zájmem je Vaše spokojenost.

 

like_světla

like

 

 

Tipy a triky

 

Like stínidla jsou navržena tak, aby se dala jednoduše nasadit na nejčastěji používaná světla ve vaší domácnosti, tedy na běžné objímky (E14, E27) a umožnila tak jednoduchou instalaci i pro ty, kteří touží po změně a nechtějí kvůli tomu volat elektrikáře :-) 

 

Nejste si ale jisti, zda bude stínítko pasovat zrovna na vaše světlo?

Zkuste jednoduchý TEST (viz. obrázek), jak ve dvou krocích zjistit, zda je Vaše elektrické zařízení ten správný typ: Krok1 - Vyndejte žárovku a podívejte se pod ní. Na závitu objímky by měl být našroubovaný malý kroužek. Krok2 - Odšroubujte objímkový kroužek a poté by mělo jít vaše staré stínidlo jednoduše sundat bez dalších operací.

 

Prošlo vaše zařízení testem? Máte vyhráno! Stejným způsobem, jen naopak nasadíte nové stínítko. Teď už stačí jen zvolit nový design, vyměnit a máte hotovo!

Jednoduchý návod na instalaci je přiložen ke každému balení, spolu s náhradním objímkovým kroužkem pro snadné uchycení nového stínidla na Vámi zvolené světelné zařízení.

 

Stínidla zhotovujeme ve dvou typech.

A - vhodné pro velké objímky E27

B - vhodné pro malé objímky E14

Rozdíl ve výběru je tedy pouze v tom, zda je určené na malou nebo velkou objímku. V jednoduchosti je to podle toho, zda používáte žárovku s malým či velkým závitem. Malé objímky (E14) můžete najít na lampičkách, bodových světlech v kuchyni, koupelně, nebo nástěnných světlech. Velké objímky (E27) zase najdete většinou u závěsných lustrů, na stojacích lampách atd. Rozhodně to však není pravidlem a proto je potřeba si před nákupem nového stínidla tento detail prověřit. Pokud tento parametr budete znát, bude se Vám pak jednodušeji vybírat.

U každého zboží je vždy znázorněno, pro který typ osvětlení je konkrétní stínidlo vhodné. Zeleně jsou znázorněné objímky velké (E27) a oranžová patří malým objímkám (E14). Není však problém konkrétní typ stínítka přizpůsobit vašim potřebám. :)

Jde vám z toho hlava kolem? Nezoufejte! Stačí mě kontaktovat prostřednictvím Fler pošty a určitě to společně vymyslíme :-)

 

TIP NA ZÁVĚR

Nechte se inspirovat představami a příběhy našich zákazníků. Možná najdete společnou notu ;-)

 

 Ze života zákazníků

Jeden další krásný projekt byl pro paní Pavlu z Ostravy, která si nechala sladit lustr v jídelně se světly v kuchyni. Společně jsme se domluvily na velikosti i barevnosti. Paní Pavle moc děkuji za fotečky :-)

 

__________________________________________________________

Psal mi pan Roman, že by chtěl pro svou ženu k narozeninám nové stínítko do kuchyně na lustr a že jeho žena miluje žlutou. Vybral si styl a pak už jen stačilo vyladit do žluta. Před odesláním jsem pro vás lust vyfotila :)

 __________________________________________________________

A co takhle svatební dar? Můj kamarád si pro svou sestru vybral tato stínítka a ona si doma ze své staré lampy Ikea vytvořila jedinečný kousek.

__________________________________________________________

Stejnou představu jako paní Pavla o sladění kuchyně s jídelnou měla i paní Markéta, která ale zvolila prstýnkový dekor. I paní Markétě děkuji za fotečky :)

___________________________________________________________

Snad nejdojemnější zakázka byla od paní Evy, která si přála krajkový lustr z nabídky a že k němu vyšije závěsy ve stejném dekoru. 

____________________________________________________________

Nevšední požadavek přišel i z Kralup nad Vltavou. Prý něco nevšedního :-D 

____________________________________________________________

 

PRAKTICKÉ INFO K NÁKUPU:

 

DOPRAVA ZBOŽÍ

Objednávky posílám většinou Českou poštou - balík Do ruky. Vše je zabaleno s maximální péčí do bublinkové fólie a pevných kartonových krabic. Často se stává, že se k balíkům při přepravě nechovají tak jak mají a proto jsou zásilky pojištěné v plné výši. Prosím všechny zákazníky, aby si před doručovatelem zboží prohlédli a pokud je obal viditelně poškozený, roztržený nebo promáčknutý, zboží nepřebírejte a ihned na místě udělejte reklamaci. Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně, doma, reklamujte jej na poště do 2 pracovních dnů.  Bude vám vyplaceno odškodné ;-)

Cena za poštovné je stanovena podle aktuálního ceníku služeb České pošty a k ceně je připočítána cena za balné.

--------------------------------------------------------------------------

ZPŮSOB PLATBY

Platba převodem na bankovní účet Air-bank

--------------------------------------------------------------------------

 DODACÍ A VÝROBNÍ DOBA

V nabídce Like naleznete zboží skladem ( to je to, které je již vyrobené a je možné jej po obdržení peněz zaslat do 3 pracovních dnů rovnou k Vám domů. Dále pak zboží na objednávku, které pro vás ráda vyrobím do 3 týdnů. Uvedená dodací lhůta znamená čas, který potřebuji na výrobu zboží a ten začíná běžet přijetím platby na účet. Pokud na zboží spěcháte budu se Vám snažit maximálně vyhovět :-)

Pro více informací mne neváhejte oslovit prostřednictvím vnitřní pošty Fler.cz, nebo nahlédněte do sekce obchodní podmínky .

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

Linda Fait

výtvarnice

Jsem holka z masa a kostí :) S keramikou jsem se poprvé opravdu setkala teprve před pár lety a práce s hlínou byla tak působivá, že jsem jejímu kouzlu propadla. Vzpomínám, jak jsem zprvu točila pořád dokola šišaté hrnky a připadala si jako profík :-D Tehdy jsem snila o tom, jak ty hrnky budou parádně rovné. Postupně zase sním o tom, jak budu mít jednou krásnou výstavu.. a tak to jde pořád dál. Tenhle proces mě vlastně na tom celém baví ze všeho nejvíc, jak je pořád co objevovat :) Jednoho dne nastal zlom a to když jsem do hrnku vyryla díru a skrze ní prostoupilo na stůl sluneční světlo. Tehdy se zrodila myšlenka keramických světel. Začalo mě zajímat osvětlení, keramika a tvorba z hlíny vůbec. Tehdy jsem ještě tvořila doma na zemi, nebo vedle počítače v garsonce – byla to velká zkouška i pro mého partnera bubeníka. :-D Tou dobou jsem si založila profil na Fleru a asi o půl roku později vložila první výtvory. Když přišla první objednávka nemohla jsem tomu uvěřit, což samo o sobě byl tvůrčí sen. Nejvíce si užívám samotnou cestu, jak ty věci vznikají, jak přicházejí nové nápady a zkušenosti a já mám šanci to všechno vzít a ten jedinečný výsledek nabídnout dalším milým zákazníkům :)

 

 

Způsob dopravy
Zboží posílám Českou poštou balíkem Do ruky, nebo Balík Na poštu. Vše je zabaleno s maximální péčí do bublinkové fólie a pevných kartonových krabic. Přesto, že jsou výrobky pečlivě zabalené, občas se stane, že se k balíkům na poště nechovají jako ke křehkému zboží. Balíky jsou proto pojištěné v plné výši. Prosím všechny zákazníky, aby si před doručovatelem zboží prohlédli a pokud je obal viditelně poškozený, roztržený nebo promáčknutý, zboží nepřebírejte a ihned na místě udělejte reklamaci. Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně, doma, reklamujte jej na poště do 2 pracovních dnů. Bude vám vyplaceno odškodné ;-) Cena za poštovné je stanovena podle aktuálního ceníku služeb České pošty a k ceně je připočítána cena za balné.
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY:

 

Reklamace zboží poškozeného dopravou

Ačkoliv se snažíme zboží co nejlépe zabalit, stane se, že dojde k poškození během přepravy. Pokud přebíráte zboží a obal je viditelně poškozený, roztržený nebo promáčknutý, zboží nepřebírejte a ihned na místě udělejte reklamaci. Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně, doma, zaleží na přepravci.

Česká pošta - Reklamaci můžete uplatnit na jakékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do 2 dnů od obdržení zboží. Zásilku je nuto předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení a kopie faktury. Do reklamačního řízení České pošty již dodavatel dále nevstupuje a celá částka včetně poštovného je pak vyplácena přímo zákazníkovi. V případě ztráty zásilky řeší reklamaci odesílatel. V případě poškození zásilky příjemce.V případě doručení zásilky kurýrní službou reklamaci vyřídím za Vás.

 

1. Všeobecná ustanovení

1.1. Obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě Like (dále jen „internetový obchod“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené mezidodavatelem. (dále jen „Dodavatel“) a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které obchodní podmínky neupravují, občanským zákoníkem (č. 89/2012Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vše ve znění pozdějších právních předpisů. Je-li smluvní stranou právnická osoba, řídí se vztahy občanským zákoníkem, č. 89/2012 Sb., vše ve znění pozdějších právních předpisů, nicméně v tomto případě se neuplatní ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách), která je obsažena v zákoně č. 89/2012 Sb. a v dalších předpisech na ochranu spotřebitele. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě, v podobě faktury odeslána zákazníkovi společně s objednaným zbožím .

1.2. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Ustanovení týkající se zákonných práv spotřebitele se týkají pouze kupujícího v postavení spotřebitele (např. odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl.). Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách Like. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

1.3. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má tak možnost se s nimi seznámit. Uzavřená smlouva je dodavatelem archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.

2. Uzavření kupní smlouvy

2.1. Na stránkách internetového obchodu naleznete zboží, které je prezentováno dodavatelem k prodeji a to včetně uvedení cen jednotlivých položek. Ceny zboží jsou uvedeny u výrobku včetně DPH a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazeny na stránkách internetového obchodu s výjimkou ustanovení 5.9.

2.2. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář na stránkách internetového obchodu. Objednávka zboží, vytvořená na stránkách internetového obchodu je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Před zasláním objednávky dodavateli je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání údajů do objednávky. Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky s výjimkou ustanovení 5.9.

2.3. Po odeslání objednávky dodavatel informuje zákazníka elektronickou poštou na adresu, kterou uvedl kupující, že jeho objednávku registruje/eviduje v systému. Tato zpráva je automatickou informací pro zákazníka, že Dodavatel obdržel jeho objednávku, nepovažuje se však za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy. V následujících dnech obdrží zákazník další e-mailovou zprávu, ve které mu bude objednávka Dodavatelem potvrzena a tím bude kupní smlouva uzavřena. Dodavatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Za okamžik uzavření kupní smlouvy se tedy považuje až e-mailová zpráva, ve které Dodavatel potvrdí objednávku Kupujícímu po té, co zaslal Kupujícímu informativní e-mailovou zprávu o registraci/evidenci objednávky, která vždy předchází potvrzení objednávky – návrhu na uzavření kupní smlouvy. Veškeré zboží, které je prezentováno v internetovém obchodě like.cz, není považováno za návrh na uzavření kupní smlouvy. Ustanovení § 1732 se v tomto případě nepoužije. Návrh na uzavření kupní smlouvy činí až Kupující svou objednávkou.

2.4. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

2.5. Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystaveném daňovém dokladu (faktura). Údaje v daňovém dokladu (faktura) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník zboží ještě nepřijal a nezaplatil.

3. Platební podmínky a cena zboží

3.1. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu dodavatelem v okamžiku potvrzení objednávky.

3.2. Platební podmínka je platba v hotovosti při předání předmětu plnění nebo možnosti využít dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. Dodavatel je oprávněn požadovat před dodávkou zálohu ve výši až 100 % hodnoty objednávky..

Způsoby plateb:

platba v hotovosti při převzetí zboží

platba bankovním převodem na účet.

3.3. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.

3.4. Společně s kupní smlouvou je kupující povinen zaplatit dodavateli také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

3.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet dodavatele.

3.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté dodavatelem kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

3.7. Na základě kupní smlouvy vystaví dodavatel kupujícímu daňový doklad – fakturu. Dodavatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu dodavatel zašle kupujícímu společně s dodávkou zboží.

4. Přeprava, osobní odběry a dodání zboží

4.1. Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností dodavatele realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 5 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v objednávce kupujícího. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu uvedenou kupujícím zajišťuje dodavatel. Zásilka se zbožím standardně obsahuje dodací list, návod na používání výrobku v českém jazyce. Pokud dodavatel k výrobku nepřikládá záruční list, tak postačí daňový doklad – faktura.

4.2. Dopravu zboží zajišťuje dodavatel na uvedenou adresu a to v rámci celé České Republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující sám, při vytváření objednávky.

4.3. Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme důkladně zkontrolovat zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě, že je obal poškozený nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být poškozené i samotné zboží. Doporučujeme zásilku nepřebírat nebo sepsat zápis o poškození zásilky s řidičem přepravní služby. Nevytkne-li kupující vady zásilky bez zbytečného odkladu, může po něm Dodavatel požadovat náhradu škody, která mu v souvislosti s tímto prodlením vznikla. Sepsaný zápis o škodě usnadní řešení případné reklamace.

4.4. Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zásilka není mechanicky poškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal a u spotřebičů balených do igelitové fólie i samotné zboží.

5. Odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat lze vnitřní poštou přes fler.cz.

5.2. Nárok pro odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku. V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká. V tomto případě se prodej Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.), nicméně vylučují se ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách)

5.3. Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 a násl. Občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

5.4. Nejedná-li se o případ uvedený v článku 5.3. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 a násl. občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, respektive od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí bez udání důvodu. Odstoupení musí být dodavateli doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat mimo jiné na adresu Linda Faitová, Zálesí 86/1127, Praha 4, 14200, nebo na adresu elektronické pošty přes fler.cz.

5.5. V případě odstoupení od smlouvy vrátí dodavatel kupní cenu kupujícímu do deseti (10) pracovních dnů od fyzického vrácení zboží. Nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení kupní smlouvy a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Dodavatel je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vrácení zboží kupujícímu. Dodavatel není povinen vrátit kupní cenu kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží odeslal. Náklady spojené s vrácením zboží nese plně kupující. Náklady spojené s dodáním zboží vrátí dodavatel společně s kupní cenou. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který dodavatel nabízí, vrátí dodavatel částku odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, který dodavatel nabízí..

5.7. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené dodavateli bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká dodavateli vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Za znehodnocení zboží nemůže být považováno běžné poškození původního obalu, které vzniklo vybalováním zboží.

5.8. Je-li společně se zboží poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím vrátit prodávajícímu i poskytnutý dárek.

5.9. Storno objednávky ze strany dodavatele - dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku (kupní smlouvu) nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá). Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř, zjevně nízká cena zboží (např. o 70% nižší cena, než je pro tento druhy a typ zboží obvyklé), a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.

 

6. Odpovědnost za vady a záruka

6.1. Kupujícímu před prvním použitím důrazně doporučujeme prostudovat návod na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí zboží. Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po jeho převzetí v souladu s § 2104 (nejpozději do 24 hodin po jeho převzetí) a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

6.2. Při prodeji spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit právo z odpovědnosti za vady v době 24 měsíců od převzetí zboží, tato doba může však být prohlášením v záručním listě stanovená delší. V případě, že záruční list (potvrzení) neexistuje, slouží jako záruční list (potvrzení) daňový doklad – faktura.

6.3. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Na žádost spotřebitele je dodavatel povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list/potvrzení). Ten může být nahrazen dokladem o zakoupení věci, pokud obsahuje obchodní firmu prodávajícího, IČ a sídlo.

6.4. Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená v bodě 6.1 je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ). Podnikateli bude doba pro uplatnění práv z vady oznámení v rámci kontraktačního jednání.

6.5. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. občanského zákoníku).

6.6. Dodavatel odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc při převzetí nemá vady. Tím se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, dodavatelem, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

6.7. Má-li věc vady nebo nemá vlastnosti dle bodu 6.7 a příslušného zákona (§2161 Občanského zákoníku), má kupující právo na bezplatné řádné a včasné odstranění vady, právo na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti, a neníli to možné, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy. Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, má kupující právo na dodání nového zboží nebo součásti, na odstranění vady nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

6.8. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu nebo sám vadu způsobil.

6.9. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, uplatňuje kupující u dodavatele. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

6.10. O reklamaci dodavatel rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s kupujícím spotřebitelem nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u dodavatele, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě dodavatele nebo v místě pro kupujícího bližším, může kupující uplatnit právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši (náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací). V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

6.11. Dodavatel vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel vydá spotřebiteli pomocí e-mailu a SMS zprávy potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

 

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

7.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě nákupu jako právnická osoba také identifikační číslo, daňové identifikační číslo. (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

7.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů dodavatelem, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.

7.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat dodavatele o změně ve svých osobních údajích.

7.5. Údaje o Vaší činnosti, o Vašich nákupech (jsou nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a podobně) jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

7.6. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

7.7. V případě, že by se kupující domníval, že dodavatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

7.7.1. požádat dodavatele o vysvětlení

7.7.2. požadovat, aby dodavatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, dodavatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li dodavatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

7.8. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu dodavatel povinen tuto informaci předat.

7.9. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem dodavatele na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení dodavatelem na elektronickou adresu kupujícího.

7.10. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv bezplatně a bez uvedení důvodu odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu přes fler.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.

7.11. Kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení, tedy informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

7.12. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

8. Pravidla pro uplatňování slevových kódů a pravidla dárků

8.1. Dodavatel si vyhrazuje právo změnit dárek, akci ukončit nebo naopak prodloužit a to bez udání důvodu. Původní dárek není možné nárokovat. 8.2. Pokud není uvedeno jinak, je u dárků z technických důvodů vždy účtovaná minimální částka 2 Kč. 8.3. Pokud není uvedeno jinak, nelze slevové kódy (kupóny) vzájemně kombinovat.

9. Závěrečné ustanovení

9.1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

9.2. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. Vznikne-li mezi dodavatelem a kupujícím spor z uzavřené kupní smlouvy, budou tento spor řešit místně a věcně příslušné soudy v České republice.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2016 pro nákup zboží na www.fler.cz/like.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
828791
5.9.2019 Milí zákazníci, nenechte si ujít příležitost! Do konce října můžete ještě nakupovat za zaváděcí ceny. Tak vzhůru do podzimního osvícení :)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím