Profil uživatele
LiKra
Prodávající
Valašské Meziříčí
Registrace: 26.11.2008

 

Vítám Vás na stránkách věnovaných šperkům výrobkům                            z korálků drahých kamenů. Postupně bych zde ráda představila výrobky jak pro denní nošení, tak pro slavnostní příležitosti, budu ráda, když si nějaký kousek vyberete. 

image

Ráda dělám každý výrobek jako originál, další je vždy s různými obměnami. Zhotovuji i výrobky pro různé příležitosti dle přání zákaznic, jsem ráda, když se líbí a dělají jim radost, ta je pak i radostí mou. Pokud by se Vám šperk líbil a byl již nedostupný, mohu Vám zhotovit podobný dle Vašich požadavků         a dostupnosti materiálu.

Budu ráda, když se Vám bude u mne líbit, přeji Vám, aby Vám mé výrobky přinášely vždy radost a pohodu. 

Těším se na Vás

image

V minulých letech jsem se seznámila ś několika príma tvůrkyněmi a jsem ráda, že jsem mezi nimi. Proto jsem zavítala i sem ...

a jsem ráda, že mne vzaly mezi sebe - https://www.fler.cz/klub-siteho-sperku

https://www.fler.cz/blog/klub-siteho-sperku-ohlednuti-za-rokem-2015-36955

Svá dílka zhotovuji z vysoce kvalitního materiálu, ať už je to japonský rokajl TOHO nebo český rokajl PRECIOSA, nově i MATUBO, kvalitní komponenty. Mám velmi ráda kameny a stále obdivuji přírodu, jakou krásu barev, tvarů      a energií do nich vkládá. O kameny jsem se zajímala už hodně let zpátky, to jsem ještě vůbec netušila, že se budu jimi a korálky zabývat tak intenzívně.

Ráda si hraji s barvami, jejich jemnými odstíny, a proto mám ráda rokajl, se kterým si mohu barevně hrát, i kameny, ve kterých jsou mnohé odlesky před našimi zraky skryty, jako ukrýváme některé pocity v duši. A pak při natočení kamene vytryskne škála barev, nádherný lesk, stejně jako když člověk otevře na chvíli svou duši. 

  image

 

Dodržujte, prosím, následující pravidla při jeho nošení a skladování, aby vám šperk vydržel dlouho krásný:

= Chraňte šperk před stykem s vodou, chemikáliemi, čistícími prostředky a kosmetikou (například krém, parfém, lak na vlasy ... ). Kontakt s těmito látkami může poškodit korálky či komponenty, způsobit změnu jejich barevnosti či snížit jejich životnost.

= Šperk při oblékání vždy nasazujte jako poslední a sundávejte jako první.

= Pro skladování šperku volte suchá místa, chráněná před prachem a přímým slunečním světlem, nejlépe v uzavřené krabici či šperkovnici). Dlouhodobé vystavení přímému slunečnímu světlu může způsobit vyblednutí či změnu barevnosti použitých korálků a komponentů

= Šperky nejsou určeny k nepřetržitému nošení. Sundejte je před spaním, při sportu, fyzicky náročné práci či při jiné fyzické aktivitě.

= U osob s agresivním potem může dojít k poškození povrchu kovových komponentů či změně barvy korálků.

= Šperk chraňte před mechanickým poškozením. Nárazy, pády a nebo zátež v podobě extrémního tahu a tlaku mohou způsobit přetržení nitě, prasknutí korálků a nebo deformaci komponentů.

= Chcete-li šperk přenášet či převážet, umístěte jej do pevné krabičky dostatečné velikosti. Nepřenášejte jej volně položený v kabelce či batohu. Pokud šperk posíláte poštou, zabalte jej do krabičky vyložené molitanem či bublinkovou fólií tak, aby se v ní šperk nepohyboval.

= Při čištění bižuterie se vyhýbejte používání vody a chemických přípravků - bižuterii můžete čistit měkkým hadříkem (nejlípe suchým, při příliš velkém zašpinění šperku můžete hadřík velmi mírně navlhčit), jemným kartáčkem či štětečkem.

= Šperky skladujte mimo dosah dětí mladších tří let

 



Platba

Objednané zboží můžete zaplatit bankovním převodem, poštovní poukázkou, v hotovosti při osobním převzetí nebo na dobírku.
Platba dobírkou či v hotovosti je možná jen po předchozí dohodě - pokud chcete platit některým z těchto způsobů, dejte mi prosím vědět v poznámce k objednávce. Objednávku je nutno uhradit nejpozději do 14 dnů.

Doprava, dodací lhůta

Zboží zasílám prostřednictvím České pošty nejpozději do týdne od přijetí platby .

Poštovné + balné

Zboží zasílám prostřednictvím České pošty, ceny poštovného a balného jsou následující:

= 45,- pro volné korálky, jednotlivé náušnice v celkové hodnotě do 580,- (zboží bude zasláno jako doporučená zásilka)

= 60,- pro šperky a bižuterii a také pro volné korálky, v celkové hodnotě nad 580,- (zboží bude zasláno jako cenné psaní a bude pojištěno)

= 85,- pro vybrané zboží z kategorie luxusních šitých šperků - zejména pro velké náhrdelníky a nebo zásilky obsahující větší množství šperků, které vzhledem k rozměrům není možno zaslat jako cenné psaní (zboží bude odesláno jako cenný balík a bude pojištěno)

= V případě platby dobírkou bude uvedená cena za dopravu navýšena o 40,-

Po dohodě též možné osobní předání ve Valašském Meziříčí.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Úvod

Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě nacházejícím se na adrese https://www.fler.cz/likra

Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami a je srozumněn s možností odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Kupní smlouva vzniká v době odeslání objednávky prodávajícímu. O potvrzení objednávky bude zákazník informován e-mailem, a to nejpozději do druhého pracovního dne od odeslání objednávky.

Platba

Objednané zboží můžete zaplatit bankovním převodem nebo poštovní poukázkou.

Po dohodě je také možná platba v hotovosti při osobním převzetí a nebo platba dobírkou - pokud chcete platit některým z těchto způsobů, dejte mi prosím vědět v poznámce k objednávce.

Pokud nebude uhrazena do 14 dnů od potvrzení, objednávka bude zrušena a zboží vystaveno zpět do prodeje. Po předchozí dohodě lze lhůtu k platbě prodloužit - do uplynutí této nově dohodnuté lhůty.

Faktura k objednávce bude vystavena po přijetí platby (či po přijetí objednávky na dobírku), bude přiložena k balíčku.

Dodací lhůta

Zboží bude expedováno do jednoho až pěti pracovních dnů, počítáno ode dne přijetí platby na účet (resp. ode dne objednání v případě platby na dobírku.

Délka samotného doručení závisí na použité přepravní službě a obvykle se pohybuje od jednoho do pěti pracovních dnů.

Doprava

Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty, ceny poštovného a balného jsou následující:

45,- pro volné korálky, jednotlivé náušnice v celkové hodnotě do 580,- (zboží bude zasláno jako doporučená zásilka)

60,- pro šperky a bižuterii a také pro volné korálky, v celkové hodnotě nad 580,- (zboží bude zasláno jako cenné psaní a bude pojištěno)

85,- pro vybrané zboží z kategorie luxusních šitých šperků - zejména pro velké náhrdelníky a nebo zásilky obsahující větší množství šperků, které vzhledem k rozměrům není možno zaslat jako cenné psaní (zboží bude odesláno jako cenný balík a bude pojištěno)

V případě platby dobírkou bude uvedená cena za dopravu navýšena o  40,-

Pokud zákazník nepřevezme zásilku zaslanou na dobírku, zásilka mu bude opětovně poslána pouze oproti platbě bankovním převodem a bude po něm požadována úhrada poštovného za druhé zaslání zásilky.

Vyhrazuji si právo odmítnout požadavek na zaslání dobírkou v případě, že zákazník již dříve v mém obchodě objednal zboží na dobírku a neuhradil ji a nebo má ze stejného či podobného důvodu uděleno negativní hodnocení od jiného prodejce.

Zboží je možno po dohodě osobně vyzvednout ve Valašském Meziříčí - v případě osobního předání nehradíte žádné poštovné. Místo a čas osobního převzetí je nutno předem dohodnout vnitřní poštou.


Sloučení objednávek

Objednávky zadané po sobě během krátkého časového období je možné zaslat v jedné zásilce za následujících podmínek

=  Všechny slučované objednávky zadával stejný zákazník (jméno a dodací a fakturační adresa se shodují)

=  Ani jedna ze slučovaných objednávek nebyla doposud expedována.

=  Zákazník požádá o společné zaslání obou objednávek vnitřní poštou nebo prostřednictvím poznámky k objednávce.

=  V takovém případě bude zákazníkovi účtováno pouze jedno poštovné

 

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (vrácení zboží bez udání důvodu)

Na veškeré zakoupené zboží se vztahuje zákonná čtrnáctidenní lhůta, ve které můžete odstoupid od kupní smlouvy.

Nejste-li s objednaným zbožím spokojeni, můžete jej do 14 dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodu vrátit. Pokud se tak rozhodnete, informujte mně o této skutečnosti vnitřní poštou a zakoupené zboží zašlete zpět na mou adresu.

Vrácené zboží musí být nepoškozené, bez známek nošení či používání a musí být zabaleno tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození při přepravě. Zboží nezasílejte na dobírku - takovéto zásilky nebudou převzaty.

Poté, co mi bude vrácené zboží v pořádku doručeno, bude zákazníkovi vrácena celá kupní cena zboží včetně nákladů na dopravu. (pokud zákazník vrací celou objednávku, bude mu vrácena celá uhrazená částka, pokud zákazník vrací jen část objednávky, bude mu vrácena cena tohoto zboží a náklady na nejlevnější dopravu tohoto zboží k zákazníkovi) Zákazník ale již nemá nárok na úhradu nákladů na dopravu zboží od zákazníka (t.j. poštovné, které zákazník platil, když zasílal vracené zboží zpět ke mně).
Možnost odstoupení od smlouvy  se nevztahuje na zboží, které bylo upraveno či vyrobeno na přání zákazníka.

Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „LiKra“


Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“



I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/likra,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.



II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.



III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.



IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.



V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.



VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.



VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.



VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.



IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.



X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.



XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.



XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.



XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)



Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím