Vážení zákazníci. Poslední objednávky budu letos příjímat nejpozději do 16.12.2019. Poté již negarantuji vyhotovení a dodání zboží do Vánoc.
Profil uživatele
Logotisk
Prodávající
Bludov
Registrace: 9.1.2013

INFOMACE K VÝROBĚ PŘED VÁNOČNÍMI SVÁTKY

Vážení zákazníci.

Poslední objednávky budu letos příjímat nejpozději do 16.12.2019

poté již negarantuji vyhotovení a dodání zboží do Vánoc.

****************************************

Vážené zákazníce.

Ráda bych vás informovala o změnách a nových produktech v mé nabídce.

Vzhledem k tomu, že výměna všech motivů na tričkách zde v nabídce je časově náročná práce a neustále na ní pracuji, bych chtěla upozornit na důležitou změnu, která nyní probíhá.

Dámská trička bavlněná ELEGANCE nyní měním za dámská trička bavlněná PURE. Tato trička Pure se odlišují pouze kulatým výstřihem u krku, není tedy lodičkový. Svým materiálem, střihem a složením, velikostmi se nijak nemění od původní Elegance.

Obrázky u některých mnou nabízených produktů jsou tedy ilustrativní. Více o tričkách PURE na níže uvedeném odkazu, kde si můžete blíže prohlédnout tuto variantu. Po objednání zakázkové výroby vás s touto změnou budu informovat a také budete mít samozřejmě možnost rozmyslet se pro tuto varinatu trika.

Věřím, že i tato trička budou pro vás zajímavá, a s mým potiskem dokonalá a originální :-)

https://www.fler.cz/zbozi/damske-tricko-nevesta-datum-10630264

 *************************************************

 

Dobrý den všem a vítám Vás na mém profilu.

Níže pár slovíček o mně ....

Již od roku 2008 se zabývám tvorbou grafiky a výrobou dárkových předmětů s potiskem z mých návrhů. K tvorbě návrhů využívám nejen PC, ale pracuji i s ručně kreslenými předlohami a rendrovanou fotografií. Jak si zajisté všimnete jsem častou návštěvnicí výstav a veteránských burz, a právě zde se nacházejí historické unikáty které si fotím, a vy je pak máte možnost vidět na mých výrobcích, ať už ve formě vektorové grafiky, fotografie, různých rendrovaných technik apod. 

S myšlenkou založit si zde profil, mi jednou u škopíčku zlatavého moku doporučil můj skvělý kamarád, ale také i můj velký konkurent. A jelikož se občas rádi škádlíme a hecujeme, po dlouhém rozhodování jsem tedy přistoupila i na tuto možnost se zde prezentovat a tím Vám nabídnout něco z mých výtvorů a nápadů.

Mým záměrem bylo vždy nabídnout svým zákazníkům možnost vlastní realizce nápadů k potisku na někdy i netradiční předměty. Od tohoto jsem se právě dostala k vytváření grafikých návrhů na potisk triček, hrníčků, hodin, výrobou nažehlovaček i samolepek, především pro fandy auto - moto veteránů, kteří mě sami stále častěji oslovovali a psali, zda je možné vytvořit potisk s jejich naleštěným miláčkem. A tyto mé kolekce nejen s vetrány, bych i ráda nabídla právě Vám zde na Fler.

Aby ale nebyli ošizeni i ostatní a jak jsem již zmínila v úvodu, zabývám se potiskem na přání a tak si můžete kdykoliv napsat o konkrétní motiv třeba na tričko, hrníček, hodiny a jiné. Ráda Vám poradím s výrobou potisku, navrhnu grafiku a technologii výroby pro konrétní motiv na daný materiál. Každému zákazníkovi se věnuji individuálně a s maximálním úsilím vyjít vstříc jeho požadavkům. Nejsem tedy strojová výroba :-) ale živnostník, který má svou práci rád, ráda vytvářím nové věci, nová témata a grafiku nejen pro potisk. Svou práci nemám tedy jen pro vydělání si na chleba, ale i jako svého velkého koníčka.

Věřím, že se Vám mnou nabízené výrobky budou líbit a s prací (výrobkem) budete spokojeni. Také se budu těšit i na případnou spolupráci při realizaci potisku na vaše přání.

 

Pěkný den všem.

Janzová Marta

Logotisk

************************************************************

TOPlist

Veškéré mnou nabízené výrobky začínám zpracovávat od přijetí platby na účet do 2-4 pracovních dní, poté odesílám doporučeně Českou poštou na adresu, nebo je možno osobní oběr u mě v místě bydlište (okr.Šumperk). Před výrobou tedy máte ještě možnost domluvit se na úpravě motivu, velikost trička, jiné přání ke gravírování, apod.

Na veškeré vaše dotazy, objednávky a přání, se budu snažit odpovědět vždy v prac. dny od 8:00 do 15:00 hodin, o víkendech a státních svátcích dle svého možného času.

Pokud jste si u mě vybrali potisk na tričko, tady bych ráda upozornila, že u každého výrobku je uvedena tabulka velikostí, a proto budu ráda pokud se dobře všichni přeměříte a vyberete správnou velikost. Velikost a barvu trička, včetně barvy potisku uveďte vždy ve zprávě k objednávce. V případě, že se od vás po urgenci nedozvím barvu trika, nebo potisku a předmět již máte uhrazený, automaticky vyhotovuji triko v barvě, které je zobrazeno jako hlavní fotografie u produktu.

Také berte na vědomí, že digitálně znázorněné barvy triček, barev fólií k potisku a jiné, se mohou od skutečných barev nepatrně lišit. Není tedy možné uplatnit reklamci z důvodu, že na obrázku vypadalo tričko jinak, apod.

Ke každé dodávce vám bude přiložen paragon (doklad) o koupi zboží, který slouží i jako záruční list.

Nyní trochu nezbytné formality:

Seznamte se prosím s reklamačním řádem a dále pak s obchodními podmínkami:

Případné reklamace vyřídím(e) v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Nárok na uplatnění záruky může zaniknout pokud:
       
        - výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží, nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem). Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.
        - výrobek byl poškozen špatným zacházením a údržbou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
        - výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
        - výrobek byl mechanicky poškozen (škrábnutí, bouchnutí, drhnutí, apod.).
        - výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním, nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
 
1.1.     Postup při reklamaci :
 
        - informujte nás (mě) o reklamaci telefonicky, nebo e-mailem předem.
        - zboží zašlete jako doporučenou zásilku (balík)  na  adresu odesílatele, nikoliv  dobírkou. Takovéto reklamace nepříjmám(e)!
        - do zásilky uveďte důvod reklamace.
        - vaši reklamaci vyřídím(e) co nejrychleji, nejpozději však do 30. dnů od jejího vzniku.
 
1.2.     Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží : Výrobek nelze bez udání důvodů vrátit v zákonné lhůtě 14. dnů - viz. ustanovení ust. § 53 odst. 8 písm. c) občanského zákoníku - jedná se o dodání zboží upraveného podle přání spotřebitele, nebo pro jeho osobu.
           Totéž platí i při výměně předmětu, pokud Vám nesedí velikost. Tabulka velikostí triček je uvedena u každého textilu. Je tedy v zájmu zákazníka, aby si vybral správnou velikost a to nejlépe přeměřením. Výrobce (tedy já) těchto předmětů s potiskem na přání, si vyhrazuje právo v takových případech výměnu odmítnout.
1.3.      Stane - li se a příjde Vám zboží zaměněné ( nesprávná Vámi objednaná velikost, barva potisku, trička, atd. ) kontaktujte se telefonicky, nebo e-mailem o možnosti výměně zboží. Zboží nezasílejte zpět bez předešlého upozornění a dobírkou na adresu. Takovéto reklamace nepříjímám(e)!

 

Vytvořila Marta Janzová, dne 25.října, Léta Páně 2013

 

 

Způsob dopravy
Česká pošta ,,doporučená zásilka,, pouze po ČR. Nebo česká pošta ,,balíkem do ruky,, u objednávek nad 600 Kč. Zboží baleno v obálkách, kartonech, bublinkových obálkách, bublinkových fóliích apod. dle daného druhu zboží.
Obchodní podmínky

Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:
a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
b) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
c) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
d) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. rtěnky, krémy, řasenky, šampony, kondicionéry, štětce na líčení apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím internetového obchodu uživatele logotisk. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu uzivatel logotisk, je ................, Živnostenské oprávnění vydal - Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Šumperk Místem plnění ze všech smluvních vztahů je ul. ...................... a v případě osobního odběru odběrní místo prodávajícího uvedené na ............ určené kupujícím v objednávce. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

2. Vymezení pojmů

    Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.
    Spotřebitel – je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
    Kupující, který není spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

3. Uzavření kupní smlouvy

Řádně vyplněná a prostřednictvím internetového obchodu ............uživatele  logotisk. odeslaná popř. prostřednictvím .......... učiněná objednávka kupujícího je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, přičemž kupující je svým návrhem na uzavření kupní smlouvy vázán po dobu 21 dní od odeslání objednávky.

Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827 odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.
Spotřebitel má právo zrušit objednávku (pokud se nejedná o zboží upravené a vyrobené na přání zákazníka), tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky.

V případě, že kupující chce zrušit objednávku na zboží, které bylo pro něj speciálně po dohodě objednáno, je stanoven storno poplatek ve výši 100 % z kupní ceny zboží. Bude vrácena pouze cena za poštovné zaplacené předem.

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně nutnou pro její vyřízení, přičemž po tuto dobu je možné ji na písemnou žádost spotřebitele zpřístupnit. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání (pokud se nejedná o zboží upravené a vyrobené na přání zákazníka).
 

4. Odstoupení spotřebitele od smlouvy dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (u kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží, nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; u kupní smlouvy, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží).

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího, uživatele logotisk. .............., nebo e-mail: ............... formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb,  nebo e-mailem).

Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím nevzniknou spotřebiteli další náklady. Platbu vrátí prodávající až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, musí spotřebitel zaslat zpět nebo je předat na adrese udané na logotisk.cz - viz. kontakt,  přičemž spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu  zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b) u dodávky zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) u dodávky zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

d) pokud bylo zboží opravováno, pozměňováno nebo údržováno spotřebitelem jinak než prodávající uvádí v návodu užívání,

e) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

 f) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. spodní prádlo, obtisky na tělo, apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.

 

5. Odstoupení kupujícího, který není spotřebitelem, od smlouvy

V případě kupujícího, který není spotřebitelem, není možné od smlouvy odstoupit.

6. Doprava

6.1 Náklady na poštovné i balné, které kupující zvolil v objednávce, nese kupující a tyto náklady se řídí aktuálním ceníkem prodávajícího, který se nachází na internetových stránkách uživatele logotisk ..........

6.2 V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.3 V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6.5  Zpracování zakázky - doba vyhotovení a odeslání zakázkové výroby viz. uživatel logotisk ...........

7. Platební podmínky

     Bankovní převod - po obdržení objednávky (návrhu na uzavření kupní smlouvy) zašle zprostředkovatel kupujícímu výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží, v opačném případě nebude zboží odesláno popř. předáno. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu.
    
    Hotově (osobní odběr) - zboží zaplatí kupující v hotovosti při převzetí zboží na pobočce prodávajícího, a to po potvrzení e-mailem ze strany prodávajícího, že zboží je na pobočce připraveno skladem. Osobní odběr a platba hotově je možná pouze po předchozí domluvě , prodávající si vyhrazuje možnost stanovení platby předem jako zálohu ve výši 100% prodejní ceny.
    

8. Práva z vadného plnění

Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn
uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

    a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
    b) na odstranění vady opravou věci,
    c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
    d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel.
    
Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na těchto adresách:

Pro zaslání zboží: uvedeno v kontaktech www.logotisk.cz

Pro osobní doručení:

uživatel logotisk, .......................

9. Práva z vadného plnění a záruka za jakost v případě kupujícího, který je spotřebitelem

Prodávající odpovídá kupujícímu, který je spotřebitelem, že zboží při převzetí nemá vady, zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

    a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
    c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na těchto adresách:

Pro zaslání zboží: uživatel logotisk .............

Pro osobní doručení:

uživatel logotisk ............

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.
Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

10. Záruka za jakost v případě kupujícího, který není spotřebitelem

Prodávající neposkytuje kupujícímu, který není spotřebitelem, záruku za jakost zboží, není-li tak výslovně mezi smluvními stranami sjednáno. Odpovědnost prodávajícího za vady se v takovém případě neřídí občanským zákoníkem.

11. Další práva a povinnosti smluvních stran
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

 

12. Ceny a platnost nabídky

Všechny ceny jsou konečné, nejsem plátce DPH. Součástí dodávky zboží je doklad - paragon (popřípadě je zaslán elektronicky). Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání, nebo vyprodání zásob.

13. Slevy a slevové kupony

Prodávající poskytuje různé druhy slev (věrnostní, objemové, za doporučení známým apod.). Každá sleva má pravidla pro užití.

V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či uplatněného kuponu.

Pravidla a podmínky pro uplatnění konkrétní slevy jsou přiloženy buď přímo ke slevě (formou informací), nebo je u slevy uveden odkaz na webové stránky, kde jsou pravidla slevy podrobně popsány. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího.

Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat.

V případě, že slevu uplatní kupující, který není spotřebitel a nejedná se o zakoupené dárkové poukazy má prodávající právo takové uplatnění slevy a slevové kupony odmítnout.

V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.

14. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
14.1 Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a       (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
14.2. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
14.3. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
14.4. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
14.5. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
14.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
14.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl.14.5.) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
14.8.1 požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
14.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
14.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

15. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
15.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
15.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

16. Vyjádřete svůj názor

Napište na náš email zprávu s hodnocením služby - nákupu

17. Závěrečné ujednání

Objednávka spotřebitele je po svém doručení prodávajícímu jako návrh na uzavření kupní smlouvy archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou spotřebiteli zřejmé z vlastního procesu objednávky. Kupující má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění samotné objednávky nese kupující. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci.

  Dále čtěte tuto součást obchodních podmínek   Zaškrtnutím souhlasu s obchodními podmínkami zákazník prohlašuje, že jím zaslaný obrazový motiv, který má být předmětem potisku, je jeho vlastním dílem a třetí osoby nemohou k němu uplatnit jakákoliv práva vyplývající ze zvláštních zákonů, zejména z autorského zákona nebo zákona o ochranných známkách. V případě nepravdivosti jeho prohlášení je povinen nést odpovědnost za škodu způsobenou neoprávněným použitím takového obrazového motivu. Využívání grafických prvků, fotografií a jiných obrázků, které nejsou vlastním výtvorem zákazníka a ani nejsou převzaty z free databáze je možné využívat pouze se souhlasem jejich autora, nebo jen, pokud jsou volně užitelné. Zákazník je plně odpovědný za grafické prvky, fotografie, obrázky, nápisy a texty, které bude zasílat jako předlohu na naše emailové adresy a jichž bude využívat při tvorbě návrhů potisku produktů. Zákazník zároveň prohlašuje, že žádné z jím zaslaných , grafických prvků neohrožují ani neporušují autorská práva, práva k ochranným známkám či jiným právům na označení a právům duševního vlastnictví a že nejsou v rozporu s jinými právy třetích osob. Tato práva nesmí být ohrožena a porušena ani v souvislosti s tiskem a prodejem takto zákazníkem vytvořených návrhů produktů. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za jakékoli přímé či nepřímé škody zákazníka, které mu vzniknou v důsledku porušení povinností uvedených v těchto pravidlech a podmínkách. Provozovatel dále nenese žádnou odpovědnost za jakékoli přímé či nepřímé škody třetích osob, které vzniknou v důsledku porušení povinností Zákazníka uvedených  v těchto pravidlech a podmínkách. Grafické prvky, které bude zákazník zasílat na mailové adresy a ze kterých bude tvořit návrhy potisků produktů, nesmí být v rozporu se zákony České republiky a s morálními a etickými pravidly uznávanými civilizovanou a demokratickou společností. Nesmí obsahovat zejména:        pornografickou tématiku;      symboly hnutí potlačujících lidská práva, zejména fašismu, nacismu a komunismu;      výzvy k násilí, nenávisti, rasové a jiné diskriminaci;      výzvy k terorismu, ozbrojeným konfliktům a válkám;      prvky obsahující jakékoli náboženské symboly v nevhodných, urážlivých a hanobících modifikacích a v nevhodných, urážlivých a hanobících situacích;      prvky obsahující jakékoli státní symboly, jak České republiky, tak i jakéhokoli jiného státu v nevhodných, urážlivých a hanobících modifikacích a v nevhodných, urážlivých a hanobících situacích;      ochranné známky a obchodní firmy, ledaže by s tím jejich majitelé vyjádřili souhlas; díla chráněná podle autorského zákona, ledaže by s tím jejich majitelé vyjádřili souhlas. 

 

Obchodní podmínky platné od 1.2.2016

 


Oznámení o odstoupení od smlouvy/reklamace

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží, které nebylo vyrobeno a upraveno na přání zákazníka ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
837930
18.10.2019 Novinka do chladnějších podzimních dnů-mikiny s potiskem veteránů.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Zobrazování oblíbených uživatelů není majitelem účtu povoleno.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím