***udělejte si RADOST krásnou novou taškou***
Profil uživatele
magdalena.j
Prodávající
Břeclav
Registrace: 9.12.2009

 

 

 

 

 

 

 

Způsob dopravy
...objednávky vyřizujeme a zasíláme 1x týdně ...zboží je pečlivě baleno a zasíláno v bublinkové obálce Českou poštou obyčejně doporučeně, dodací doba obvykle 1-3prac.dny ...dopravné (mimo akce poštovného ZDARMA) 80kč při platbě předem převodem, při dobírce příplatek 60kč, pokud neprobíhá akce
Obchodní podmínky

Přijetí a vyřízení objednávky

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. O přijetí objednávky jste automaticky informován e-mailem. Objednávky vyřizujeme z pravidla 1x týdně, zasíláme Českou poštou obyčejně (1-3 pracovní dny).

Právo odstoupit od smlouvy

Spotřebitel má v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodů. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího písemně, s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Částka bude zaslána obratem po doručení zboží zpět prodávajícímu. Zboží musí být v původním stavu, nepoužito, neponičeno. Na zboží, které je vyrobeno zákazníkovi zcela na míru se možnost vrácení nevztahuje. Děkujeme za pochopení.

Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Dopravné a balné

Zboží je pečlivě baleno a zasíláno v bublinkové obálce Českou poštou. Poštovné a balné je účtováno ve výši 80 Kč, pokud se na službu momentální nevztahuje právě probíhající akční nabídka apod. Objednávky vyřizujeme 1x týdně, doba doručení Českou poštou je obvykle 1-3 pracovních dní. Pokud potřebujete tašku např. jako dárek v kratší lhůtě a je třeba zboží zaslat spěšně Balíkem do ruky apod. cena služby je 140 Kč, tento požadavek nám prosím sdělte do poznámky při tvoření objednávky, nebo co nejdříve emailem.

Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně poštovného

  • předem převodem na účet:
    –  č.ú. pro tuzemské platby: 2300160128/2010
  • při výběru této možnosti obdržíte informační email se všemi údaji k platbě
  • dobírka za příplatek 60kč – úhrada zboží při výběru na poště 


    Záruka

    V balíčku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta 2 roky začíná běžet datem uvedeným na dokladu. Mějte prosím na paměti že se nejedná o průmyslově ale ručně vyrobené a zpracované zboží, které vyžaduje citlivé a přiměřené zacházení. Záruční lhůta a celková životnost výrobku se odvíjí od Vašeho přístupu k němu. Informace o tom jak o výrobek pečovat je přiložen u každého výrobku.

    Reklamace

    Pokud vzejde u výrobku vada evidentně výrobní, ozvěte se co nejdříve na email: jinak@kabelky-jinak.cz Výrobek, na který chcete uplatnit reklamaci musí být předán k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čistý a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

    Jak postupovat
    1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu – „kontaktní adresa“: Magdalena Jarešová, tř.1.máje 519/23 69141 Břeclav. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato.
    2. Ihned po obdržení Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na individuálním řešení.
    3. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
    4. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
    5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nedbalého nebo nepřiměřeného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
    6. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

    Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
668782
4.11.2017 ***PO DELŠÍ ODMLCE JSME ZPĚT! a chceme se s vámi podělit o novou kolekci krásných tašek. všechny jsou EXKLUZIVNĚ po jednom kuse a SKLADEM***dopřejte si kvalitní jedinečný kousek do svého šatníku***
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.