Profil uživatele
MaJas handmade
Marie Jadrná | prodávající
Újezd u Brna
Registrace: 30.1.2017

 

 Vítejte milí zákazníci!

   

Že i praktické věci mohou skvěle zapadnout do interiéru a podpořit jeho celkový vzhled, to se snažím dokázat svou značkou MaJa's. 

   V mé tvorbě naleznete různé styly, které se navzájem prolínají, takže je můžeme volitelně kombinovat. Výtvory vypadají jako omšelé a staré kousky, ale přitom to jsou originální, krásná, stylová a neobyčejná díla. Kouzlo tohoto stylu využijete ať už obýváte horskou chatu, krásný dům či panelákový byt, protože dodává domovu unikátní dotyk osobitosti a útulnosti.

   Věřím, že vám zakoupené kousky budou přinášet každodenní radost a užitek, to je můj cíl.

 

MaJa 

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Majas handmade, provozovatele profilu

www.fler.cz/majas-handmade. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.


1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem, ví o svém právu na odstoupení od smlouvy.
2. Pokud se zákazník rozhodne objednávku zrušit, učiní tak co nejdříve od uskutečnění objednávky, aby nedošlo k jejímu odeslání.
3. Ve vlastním zájmu zákazník do objednávkového formuláře uvádí přesné a pravdivé údaje. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, zákazník neprodleně informuje prodejce prostřednictvím vnitřní pošty (zprávy k objednávce).
4. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Uvedené ceny jsou konečné.
5. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
6. Prodejce neakceptuje poznámky k objednávce, v nichž zákazník bez předchozí domluvy žádá zboží, které není skladem v dostatečném množství nebo zboží, které není v nabídce (např. jinou barvu, rozměr).
7. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud

např. jde o vyšší hodnotu objednávky, chybějící či nepřesné údaje atp. Telefonické kontaktování je používáno zejména tehdy, pokud zákazník nereaguje na e-mail nebo při zadávání objednávky uvedl chybný e-mail.
8. Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. Bližší informace najdete v kapitole Odstoupení od smlouvy.
9. Zákazník má právo zboží reklamovat. Bližší informace jsou v kapitole Reklamační řád.
10. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.    


Možnosti platby, lhůty pro expedici
I. Platba bankovním převodem (před odesláním zásilky) - standardní poštovné + balné
Zaplacené zboží vám bude odesláno nejpozději do tří pracovních dnů po připsání platby.
II. Platba na dobírku – poštovné + příplatek za doběrečné (uvedeno u zboží)
II
I. Hotově, osobní odběr - neplatíte žádné poštovné
V tomto případě zaplatíte hotově při převzetí zboží, v případě zájmu je možno zaplatit i převodem před převzetím zboží.

 

Dodací podmínky
1. Místem dodání zboží je doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty nebo je možno si je po předchozí domluvě vyzvednout osobně.
2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno nejpozději do třech pracovních dnů od obdržení platby.
3. Při výrobě na zakázku závisí dodací lhůta na vzájemné dohodě.
4. Faktura je vystavena zde na fleru volně ke stažení, na přání mohu fakturu přibalit do balíčku.
5. Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte, zda není viditelně poškozená. Pokud ano, tak trvejte na sepsání protokolu o poškození zásilky nebo zásilku odmítněte převzít. Pokud po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, neprodleně prodejce informujte.
6. V případě, že nedojde v úložní době k převzetí zásilky zákazníkem a zásilka bude vrácena zpět prodávajícímu, ale zákazník má o zboží nadále zájem, lze individuálně prostřednictvím vnitřní pošty dohodnout opětovné odeslání. V takovém případě se zákazník zavazuje uhradit prodávajícímu náklady na opětovnou přepravu zásilky.

7. V případě, že nedojde v úložní době k převzetí zásilky zákazníkem a zásilka bude vrácena zpět prodávajícímu a zákazník již o zboží zájem nemá, bude mu prodávajícím vrácena částka za zboží ponížená o poštovné.

Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník má právo do 14 dnů od převzetí zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy (dle § 1846 Občanského zákoníku).
2. Zákazník musí o odstoupení od smlouvy informovat prodejce, čímž je zde Majas handmade. Zákazník může o odstoupení od smlouvy informovat např. zaslaným dopisem (kontaktní adresu nalezne pod objednávkou) nebo prostřednictvím vnitřní pošty (zprávy pod objednávkou).
3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné 14denní lhůty.
4. Zákazník zašle zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy.  Lhůta se považuje za zachovanou, pokud bude zboží odesláno před uplynutím 14 dnů.
5. Zákazník zboží pošle doporučeně na adresu uvedenou v kontaktu (viz výše bod 2). V případě větší hodnoty objednávky prodejce doporučuje zásilku připojistit. Objednávky zaslané zpět na dobírku nebudou akceptovány.
6. Prodejce vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky za zboží, stejným  způsobem zpět. Prostředky vrátí nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy zboží převzal nebo mu zákazník prokázal, že zboží odeslal. Prodejce vrátí zákazníkovi přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím zákazník souhlasil a pokud mu  tím nevzniknou další náklady.
7. Přímé náklady spojené s vracením zboží nese zákazník.
8. V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit  známky opotřebení, může být vracená částka  ponížená o náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu.


Reklamační řád
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Postup při reklamaci:
1. Informujte prodejce o reklamaci e-mailem nebo telefonicky.
2. Zboží zašlete doporučeně (popřípadě s připojištěním) na adresu uvedenou v Odstoupení od smlouvy - bod 2.
3. Do zásilky uveďte důvod reklamace.
Vaše reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 30.1.2017.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím