Profil uživatele
Majry10
Prodávající
Louňovice
Registrace: 21.11.2017

Vítejte v mém ochůdku s látkami a šitými výrobky.

Způsob dopravy
Zboží je zasíláno Českou poštou. Při platbě předem na účet je účtováno poštovné 60 - 120,- Kč dle druhu zboží. V případě zakoupení více zboží najednou, bude dohodnuto poštovné dle velikosti balíčku.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými

obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od

smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi.
  2. Nakupující je o potvrzení informován vnitřní poštou nebo e-mailem na

adresu, kterou uvedl při nákupu.

  1. O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.
  2. V případě zájmu o úpravu či změnu charakteru zboží kontaktuje nakupující

prodávajícího ještě před odesláním objednávky vnitřní poštou nebo emailem.

  1. Ve výjimečných případech může prodávající objednávku odmítnout.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a

zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).

  1. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho

přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).

  1. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně

informovat (např. vnitřní poštou).

  1. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a

bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce

má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík

nepřevzít.

  1. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
  2. Částka za zakoupené zboží a poštovné zaplacené prodávajícímu bude

kupujícímu vrácena až po doručení zboží prodávajícímu.

  1. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

Reklamace

  1. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura.

Kupující ji obdrží spolu se zbožím a má možnost si ji i sám v případě ztráty

vytisknout. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

  1. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či

poškozeno nevhodným zacházením.

Dodací podmínky

2 / 2

  1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího. Při

osobním předání je možná platba v hotovosti.

  1. Prodávající rezervuje zboží nejdéle 7 pracovních dní. Pokud po uplynutí

této lhůty nebude uhrazena platba za zboží, objednávka bude zrušena a

zboží bude opět vystaveno k prodeji.

  1. Prodávající odešle kupujícímu zboží nejpozději do 3 pracovních dnů od

připsání platby na účet. V případě úpravy zboží bude termín vyhotovení a

odeslání upřesněn vnitřní poštou či e-mailem ještě před vznikem kupní

smlouvy. V případě osobního odběru proběhne předání dle dohody.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. ledna 2018

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Žádní oblíbení uživatelé.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.