Menu
--
Profil prodejce Merrik Domů
Profil uživatele
Merrik
Prodávající
Roudnice nad Labem
Registrace: 31.3.2018

Místa, která mám rád....

Říkají mi „Merrik“ . Strávil jsem hodně let ve Spojených státech, odkud jsem se nedávno konečně vrátil domů pod Říp. Teď navazuji na svou tvorbu doma, kde ke své práci využívám zkušenosti, které jsem nasbíral během života v zahraničí. Věnuji se kresbě a malbě olejem. Mým oblíbeným a hlavním tématem je krajinomalba. Řada mých obrazů je k vidění v různých městech Evropy a Spojených státech. Věnuji se také malbě obrazů pro cirkev, nejen pro kostely v ČR, ale i v USA a Mexiku.

Moji tvorbu mají ve sbírkách i významné osobnosti v USA, včetně bývalého prezidenta G. W. Bushe.

Teď si můžete mé obrazy zařadit do své sbírky i Vy!

 

Obchodní podmínky

 

Zasílám Českou poštou . Osobní odběr možný v Roudnici nad Labem nebo v Praze.

 

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky obchodní podmínky:

  1. Úvodní ustanovení
  • 1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Merrik . Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu Merrik) a kupujícího.
  1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
  • 2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • 2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
  • 2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • 2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou
  • 2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci. Prodávající má také právo objednávku odmítnout v případě, že není schopen v dohodnutém termínu zajistit dodání zboží.
  • 2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • 2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • 2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • 2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání.
  • 2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

2.12: Zákazník si může stáhnout elektornicky účetní doklad, který slouží zároveň jako dodací list.

  1. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
  • 3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • 3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  1. Práva a povinnosti prodávajícího
  • 4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.
  • 4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.
  1. Práva a povinnosti kupujícího
  • 5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením
  • 5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  1. Dodací podmínky
  • 6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku. • 6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako balík do ruky/ balík na poštu. Prodávající o tom zákazníka informuje předem. Zásilky jsou odesílány max. 2x týdně, v případě, že zákazník velmi spěchá na odeslání, je možné balík odeslat dříve za příplatek dle dohody. • 6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty. • 6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně v Praze. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do poznámky 'Osobní odběr'. • 6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny. Prodejce nenese odpovědnost za ztrátu zásilky v průběhu dopravy a pokud by zboží nebylo dodané ve standardním termínu, kupující bude prodejce o tomto neprodleně informovat. Prodejce pak podá reklamaci k České poště a až do vyřešení reklamace není možné objednávku zrušit či vrátit peníze kupujícímu. • 6.2 Dodací podmínky pro Slovenskou republiku. • 6.2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko. • 6.2.2: Poštovné je dle aktuálního ceníku České pošty. • 6.2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout na uvedený účet prodávajícího (podrobné instrukce při zadávání objednávky). Při transakci neplatíte žádné poplatky za mezinárodní převod. • 6.2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.
  1. Reklamační řád • 8.1: Záruční doba • 8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců. • 8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. • 8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. • 8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. • 8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši. • 8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží. • 8.2: Způsob reklamace • 8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady. • 8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1). • 8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám. • 8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. • 8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží. • 8.3: Provedení reklamace • 8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí. • 8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem). • 8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
  2. Vrácení zboží
  • 9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení. • 9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje. • 9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata. • 9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů. 10. Závěrečná ustanovení • 10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Žádní oblíbení uživatelé.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím