Profil uživatele
Mí.Na
Prodávající
Písek
Registrace: 17.2.2017

Novinka!

Pro milovnice šperků se zde otevírá brána do světa fantazie podle .Mí 

Mish.beads


••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

  Inspiruje nás

 ..příroda     ..cvrkot     ..šumění
   ..vůně jehličí  

            ..zapomenutá divočina   ..zátiší    ..zákoutí


..historie       ..vzpomínky       ..sny     ..zážitky  
     
..království stromů        ..luční mikrosvěty   

                ..mračna     ..proměny denního světla   ..geometrie přírody

..odstíny barev, které lze spatřit jen párkrát za život

         ..krásy viděné tam, kde je jiní nevidí

 



.. a co u nás najdete a na co se můžete těšit?

Na krásy:    
 .. papírové    .. látkové    ..plastické

.. kreslené   .. malované  .. ryté   .. digitální   .. černobílé    .. barevné

.. samolepící   .. šité   .. laminované   .. přírodní   .. malé     ..milé

                    .. velké   .. hravé    .. dravé   .. býložravé 

 ..tisky   .. otisky    .. sítotisky

                 .. k darování        .. pro radost sobě, jak dělané

                    .. pro velké    .. pro malé    .. praktické    .. krásné 

           .. netradiční   .. jedinečné    .. s láskou vytvořené

.. od nás     .. Mí.Na







...................................................................................................................

Objednávky jsou expedovány minimálně 1x týdně.
Může se tedy stát, že Vám zboží odešleme až následující týden po obdržení platby. Pokud na zboží spěcháte, připište poznámku k objednávce, pokusíme se Vám vyjít vstříc.
O odeslání budete informování u Vaší objenávky.
...................................................................................................................

   

A tady se trochu popyšníme, jak jsme dělaly krásu v topkách! PusaMiluju tě!
..některé topky od nás, některé od vás a všechny povedené, samo sebou!

A hlavně děkujeme všem, kteří byli v topkách s námi,
páč bez vás by to nešlo, že jo Palec nahoru

 

 


 

 

Mí:
Hele, měly bychom se lidem taky na tom Fleru nějak představit, nemyslíš?

Na:
Hm... no, to asi jo. Tak začni

Mí:
Jsem Mí. Jsem dcera Na. Mám malou dceru El, ale ta ještě moc kreslit neumí. Já prej jo. Někde na to mám i lejstro ze školy. Chorobně hromadím výtvarné potřeby a papíry.  Výtvarničím, grafičím, kreslím, škrábu, ryju, krasopíšu, tisknu, modeluju, maluju, fotím, rozlévám tuš a lámu tužky. Jo, to jsem já.

Na:
No a já jsem Na. Mám téměř všeho (výtvarného) schopnou dceru Mí.
A taky mám někde v šuplíku lejstro na výtvarno. Já hromadím látky, kombinuju, šiju, párám, tisknu, sublimuju... Pomáhám realizovat nápady Mí.
..a zatím jsme se nepopraly.



Způsob dopravy
PPL nebo Česká Pošta, bublinková fólie / papírová výplň + krabice. Na dobírku nezasílám.
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní prodejce Mí.Na blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1 Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky prodejcem. Kupující podáním objednávky potvrzuje že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.2 O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

2.3 Změny a úpravu zboží jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou.

2.4 Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.

2.5 Platba bankovním převodem bude kupujícím uhrazena tak, aby nejpozději do 14 dnů od přijetí objednávky prodejcem byla celá kupní cena vč. poštovného připsána na účet prodejce. O platebních údajích je kupující informován u objednávky a též je systémém odeslán e-mail s platebními informacemi na adresu uvedenou zákazníkem. Pokud není smluveno prodloužení lhůty na uhrazení objednávky, dojde k jejímu stornování.

2.7 Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz níže.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

3.1 Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, schopné dalšího prodeje, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání).

3.2 Prodávající do 10 pracovníchdnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku zpět na účet, ze kterého bylo zboží h Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího interní poštou.

3.3 Zboží kupující vrací na vlastní náklady.

3.4 Zboží není možné zaslat zpět prodávajícímu na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

3.5 V případě, že kupující odstoupí od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

4.1 Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.

4.2 Prodávající má právo od kupní smlouvy odstoupit, pokud její plnění není možné, např. z důvodu vyprodání znboží. Pokud nebude dohodnuto jiné plnění (prodloužení termínu než bude zboží opět dostupné nebo náhradní zboží)a kupující zaplatil objednané zboží předem a prodávájící z uvedeného důvodu od smlouvy odstoupil, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 10 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

5.1 Kupující je povinen uvést platnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

5.2 Kupující je povinen převzít objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník seznámen u objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

5.3 V případě, že je zboží při převzetí kupujícím v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě opravou nebo výměnou zboží. Pokudtato náprava není možná, může kupující od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Toto nelze iuplatnit, pokud kupující před převzetím věci o tomto rozporu s kupní smlouvou prokazatelně věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6 Ochrana osobních údajů

6.1 Ochrana osobních údajů je v souladu s platnými zákony a EU obecného nařízení o ochraně osobních údajů. Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.

7. Dodací podmínky

7.1 Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka. nebo společností PPL. Poštovné se řídí aktuálními ceníky společností.

7.3 Zboží je možné po předchozí dohodě vyzvednout osobně v Písku okres Písek). V takovém případě není účtováno poštovné.

8. Zboží na zakázku

8.1 Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle požadavků zákazníka, např. svatební oznámení, vizitky, visačky atd. Jde o zboží u kterého vytvářím nový design, který nemám v běžné nabídce.

8.2 Požadavek na zboží na zakázku zákazník zasílá interní poštou poštou a nemusí být prodávajícím přijat. O tom bude zákazník informován tamtéž. Pokud prodávající tyto požadavky uživatele přijme, jsou s uživatelem dle konzultovány a upřesněny. Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a cenou.

8.3 Po přípravě grafické podoby je vystaveno zboží rezervované tomuto zákazníkovi. Ten zboží uhradí dle pravidel výše. Po uhrazení částky prodávájící vyhotoví zboží v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, bez odkladu kontaktuje prodávající zákazníka.

8.4 V dohodnuté ceně jsou zahrnuty 3 grafické návrhy, není li sjednáno jinak. Dále následná úprava vybraného designu na přání zákazníka a max 3 další drobné úpravy. Příplatek za zásadní změny nebo rozpracování jiné varianty, nové návrhy vícenásobné úpravy budou zákazníkovy přičteny k ceně a zákazník o tom bude předem informován.

8.5. Pokud dojde u prodejce při zhotovování k neplánovaným, ale nevyhnutelným vícenákladům, je úprava ceny se zákazníkem konzultována.

8.6 Pokud zákazník nebude s prodávající komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.

8.7 Zboží na zakázku, které splňuje všechny dohodnuté parametry, je uživatel povinen zakoupit.

8.8 Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.

9. Reklamační řád

9.1 Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

9.2 Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě nebo skladování zbožívzniklé na straně prodávajícího. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

9.3 Před reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího vnitřní poštou a popíše problém reklamovaného zboží a připojí zřetelnou fotografii vady.

9.4 Při uplatnění reklamace je nutné odeslat poštou na adresu prodejce reklamované zboží, a to řádně zabalené ve vhodném obalu, aby předešel poškození zboží. Spolu se zbožím zašle i kopii dokladu o koupi.

9.5 Zákazník náklady na tuto přepravu zboží hradí sám.

9.6 Pokud prodejce shledá reklamaci, jako oprávněnou, má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou tohoto zboží.

9.7 Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

9.8 O způsobu vyřízení reklamace - uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné, vyrozumí prodávající zákazníka předem interní poštou.

9.9 V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

10. Vrácení zboží

10.1 Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení. Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.

10.2 Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.

10.3 Vrácení peněz kupujícímu bude provedeno na účet ze kterého zákazník zboží uhradil, a to do 10 pracovních dnů.

11. Závěrečná ustanovení

11.1 Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na prodejním profilu prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

11.2 Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá všechna ustanovení těchto obchodních podmínek, a to ve znění platném v den odeslání objednávky. Také akceptuje cenu objednaného zboží uvedenou v den objednání, pokud nebylo ujednáno jinak.

Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 25.5.2018

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
719215
1.5.2018 Pro milovnice šperků se otevírá brána do světa fantazie podle .Mí na mém druhém profilu:
Mish.beads
https://www.fler.cz/shop/...
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.