Profil uživatele
Monika Horká
Prodávající
Praha
Registrace: 2.10.2010

autorská móda © Monika Horká since 2010

oděvy a módní doplňky s kvalitním řemeslným zpracováním a vysokým podílem ruční práce, kombinované s autorskými látkami.

střihy tvořím podle vlastních návrhů.

záleží mi na výběru velmi kvalitních a zajímavých látek.

 

Kategorie "dámská móda(Modely na objednávku, které je možné objednat ve více velikostech, na míru nebo s různými úpravami).

Kategorie "skladem již ušité" (Nové modely, které jsou již ušité v konkrétních konfekčních velikostech a určeny ihned k odeslání nebo k odběru bez čekání na ušití).

Kategorie "outlet" (Zboží z módních přehlídek, marketů, butiků nebo modely z focení za sníženou cenu).

Kategorie "šperky a opasky"  (Autorské šperky a opasky z ušlechtilé nerez oceli a pravé kůže, které byly vytvořeny dle mých návrhů).

Kategorie "recy-věci" (mé vlastní modely, které jsem odložila z důvodu změny velikosti nebo byly vytlačené novými kousky. A protože mi je bylo líto vyhodit, tak jsem se rozhodla jim dát "druhou šanci". Všechny modely jsou vyprané, vyžehlené a následně nově oživené - aplikací, stužkou, potiskem, novým lemem... Jsou samozřejmě trochu oprané, ale protože používám ty nejkvalitnější látky, tak nejsou vytahané, nemají uhnuté švy, dirky ani vypárané nitě. Kupujete konkrétní vyobrazený kus a prodávám za velmi nízké ceny.)  

Yes! Tabulka velikostí:

34: obvod hrudníku 80-84, obvod pasu 60-66, obvod boků 84-88

36: obvod hrudníku 84-88, obvod pasu 66-70, obvod boků 88-94

38: obvod hrudníku 88-92, obvod pasu 70-74, obvod boků 94-98

40: obvod hrudníku 92-96, obvod pasu 74-78, obvod boků 98-102

42: obvod hrudníku 96-102, obvod pasu 78-82, obvod boků 102-106

44: obvod hrudníku 102-108, obvod pasu 82-86, obvod boků 106-110

46: obvod hrudníku 108-112, obvod pasu 86-92, obvod boků 110-114

Velikosti: ...všechny modely šiji ve velikostech 34, 36, 38, 40, 42, některé i ve velikostech 44, 46, popř. přímo na Vaše míry (pokud máte např. nahoře 38, dole 40...apod.)...v tomto případě prosím u objednávky uvést Vaše míry: přes prsa (v podprsence), v pase,  přes boky (na nejširším místě) nebo upřesnit např. 38nahoře/40dole... a popř. také délku trička/šatů nebo hloubku výstřihu (pokud bude jiná). Vzhledem k šíři látek šiji rozměry max. do uvedené vel. 46!!

Délka šatů (od ramene dolů): ...pro velikost 34 : 90cm ...pro velikost 36: 92cm  ...pro velikosti 38, 40 : 95cm ...pro velikosti 42, 44, 46 : 100cm (Pokud si přejete změnu délky, je nutné ji připsat do zprávy pod objednávku.

Délka triček: ...standardní cca 60cm (vel.34, 36), 62cm (vel.38, 40), 64cm (vel.42), 66cm (vel.44, 46) dle velikostí, prodloužené cca 65cm (36), 67cm (38, 40) 69cm (42),  71cm (44, 46) dle velikostí a zkrácené - např. k sukni cca 56cm (36)...atd, délku lze ušít i na přání.

Gramáže a složení přírodních úpletůze kterých jsou ušita trička a šaty: 92%bavlna/8%elastan 220gr, 95%bavlna/5%elastan 200gr, 95%bambus/5%elastan 190gr, 95%viskóza/5%elastan 185gr

Syntetické úplety: lehčí, splývavý společenský úplet na šaty a halenky 90%polyamid/10%elastan 160gr

 

Yes! Doporučená údržba: Trička i šaty je možné prát v pračce. Aby Vám modely dlouho vydržely, doporučuji praní po rubu na krátký program pro jemné prádlo na 30° s tekutým pracím prostředkem (perwool, woolite..), jemné praní a ždímání u vzorovaného na 600 otáček a jednobarevného na 800 otáček a prát s podobnými barvami.

Modely s krajkou nebo jemným tylem ochráníte vložením do pracího sáčku, vhodné je i ruční praní. Pásky ze saténových stuh je vhodnější prát odděleně, v ruce.

Žehlení: Modely z úpletů většinou stačí jen vyvěsit na ramínko, případné žehlení doporučuji po rubu na stupeň 2. Bavlněné sukně doporučuji po vyprání žehlit po rubu na stupeň 3. Satén, tyl a krajky na stupeň 1, mikrovlákna a funkční materiály nežehlit! 

U halenek, které mají balonové rukávky stažené stužkami, doporučuji upravit na svůj obvod paže a zavázat na 2 uzlíky, aby se při praní nevyvlékly.

 

Změna barvy/střihu: ...trička nebo šaty je možné ušít i v jiné, dostupné barvě, z jiného materiálu nebo s menšími úpravami.

Změna výstřihu: ...líbí se Vám tričko nebo šaty a nejste si jisti typem výstřihu? Napište si o změnu! Varianty výstřihů:

  

A - hluboký nabíraný                         - hluboký uzavřený

  

C - malý kulatý                                  - velký kulatý otevřený

  

E - lodičkový                                      F - lodičkový s krajkou

 

Yes! Informace a obchodní podmínky:

Termín dodání: ...je uveden orientační (doba dodání se pohybuje od 5 do 30 dnů dle počtu zakázek), pořadí objednávek je automatické od data přijetí platby, všechny zakázky jsou pečlivě evidovány, žádná se nemůže "ztratit" - pokud potřebujete zboží dříve, na nějakou akci nebo na určitý termín, dejte prosím včas vědět - budu se Vám snažit vyhovět. Pokud je uvedeno "k dodání ihned" - zasílám ihned po připsání platby (platí pro nově ušité kusy v konkrétních velikostech v kategorii "SKLADEM - JIŽ UŠITÉ" a kategorie "OUTLET").

Výměna: ...všechny modely (kromě skladem ušité) jsou šité přímo pro Vás na zakázku! (Nejedná se o hotové výrobky). Pokud Vám po nákupu nesedí velikost nebo konkrétní střih, máte možnost nenošené a neprané zboží cca do týdne vyměnit za větší/menší nebo jiný typ trička/šatů buď ve stejné ceně nebo dražší s doplatkem rozdílu ceny. Pokud je model jen delší, volnější...atd., mohu ho upravit.

Zakázky šité vyloženě na přání nebo na konkrétní míry zákazníka vyměnit ani vrátit nelze! U zakázek na přání je dle zvážení a domluvy možná úprava.

Ceny: ...ceny pravidelně aktualizuji podle momentální ceny za nakoupený materiál. Cena, která je uvedena u zboží v době nákupu je platná. Látky mají různé šíře a cena u modelu je vždy vypočítaná dle spotřeby materiálu, cena trička stejného střihu, ale u jiného vystaveného modelu z jiné látky může být jiná. 

Platba a doprava: ...zboží zasílám doporučeně Českou poštou, při větší objednávce jako balík do ruky (cena bude upravena) nebo přes zásilkovnu - lze navolit. Cena za poštovné zahrnuje poštovné a balné. Fakturu je možné si vytisknout pod objednávkou nebo ji na přání zasílám v obálce. Platba je možná předem, převodem na účet. Na dobírku nezasílám. 

Pro zákaznice ze Slovenska a další země EU: ... je zřízen účet u Fio-banky měna EUR - převod bez poplatků. Zasílám poštou nebo přes Zásilkovnu (platí pro SR) - lze navolit.

Vyzvednutí v ateliéru: ...objednané modely je možné si vyzkoušet v kabince a vyzvednout u mne v ateliéru v Praze 8 - Kobylisy. Zde si můžete vyzkoušet a případně zakoupit i modely z kategorie: "skladem již ušité" a "outlet". Návštěvu je nutné si předem domluvit na určitý den a alespoň na přibližnou hodinu! Ráda se Vám v ateliéru/dílně budu věnovat ve všední dny v době mezi 11:00 a 20:00, ale může se stát, že si během dne naplánuji něco jiného. Proto se prosím ohlašte ideálně alespoň den předem. Děkuji! :-)

Rezervace: ...modely rezervuji (závazně) na dobu max. 7 dnů.

 

Pokud Vám v popisu něco chybí, neváhejte zaslat zprávu s dotazem nebo si prohlédnout hodnocení od nakupujících.....

Autorské šperky na fotografiích jsou od Dansal.

 

 

 

© Monika Horká 

Provozovatel: Monika Horká, IČO: 63935155, fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku od 14.8.1996.  

Děkuji, že nekopírujete! Uvedená licence se vztahuje na návrhy, modely, fotografie, popisy u zboží i texty! 

V souladu s platnými zákony ČR jsou chápány jako duchovní vlastnictví a jsou chráněny autorskými zákony a zákony na ochranu duchovního vlastnictví. 
Jakékoliv použití návrhů, modelů, fotografií, popisů u zboží a textů je možné pouze s výslovným, písemným souhlasem jejich autora. 

Licence Creative Commons
Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

design a autorská práva © Monika Horká od roku 2010

 

NĚCO MÁLO O MNĚ

 
Jmenuji se Monika Horká a autorské módě se věnuji od roku 2010. Vyučila jsem se „aranžérkou“ pro textil a oděvy a vystudovala „provoz obchodu se zaměřením pro propagaci“. Po maturitě jsem pokračovala na soukromé škole „šití a konstrukce střihů“. Toto studium jsem zakončila výučním listem v oboru šití. Později jsem po úspěšném dokončení dalšího kurzu získala certifikát v oboru „vizážistka“.

Jeden rok svého života jsem strávila v Sydney v Austrálii, kde jsem absolvovala kurz angličtiny a krátce pracovala v keramickém ateliéru. Po dokončení kurzu angličtiny jsem se s velkými plány v Sydney přihlásila ke studiu „managementu“, což se ukázalo jako omyl a studium jsem nedokončila.

S výtvarnou tvorbou jsem se zúčastnila několika samostatných i skupinových výstav v Čechách i v Sydney, pro základní školy jsem realizovala ilustrace pro e-learning a pro Českou televizi jsem navrhovala hedvábné závoje a portrét princezny k pohádce od režiséra Ludvíka Ráži. 

 

 

Aktuální vzorník úpletů bavlna/elastan - níže je ukázka některých barev na hotových modelech

 

bílá                                                        světle žlutá

 

tmavě žlutá (nyní není)                         zlato-žlutá

 

červená                                                 vínová (marsala) 

 

bordó-fialová  (red grapes)                     levandulová-fialová (nyní není)

 

indigo (temně modrá)                            tmavě modrá (nyní není)

 

královská modrá                                    světle modrá  (nyní není)

 

petrolejová                                         smaragd (nyní není)

 

světle zelená (nyní není)                           středně zelená (trávová)

 

tmavě olivová (nyní není)                     khaki

 

hnědá                                                  šedá-melír (nyní není) 

 

světle šedá (holubí šeď)                         tmavě šedá (antracit)

 

černá                                                  antracit - melír(bavlna/modal/elastan)

                                                          (antracit - melír je tenčí jemný úplet)

Barvy budu průběžně dokupovat a doplňovat do vzorníku dle aktuální (sezónní) nabídky barev na skladě u výrobců. Některé barvy se nemusí opakovat, některé barvy se objevují pouze v létě nebo pouze v zimě, takže vzorník nebude nikdy úplně komletní...ale pokud se nějaká barva u výrobce objeví, hned dokupuji a určitě budou přibývat i zcela nové odstíny. Na barvu, která není uvedena ve vzorníku je možné poslat dotaz! Barvy se také mohou mírně lišit různým nastavení Vašich monitorů.

Ukázka některých barev na hotových modelech: 

 

bílá                                                     světle žlutá

 

tmavě žlutá                                          červená

 

tmavě červená (red wine)                      vínová (marsala)   

 

bordó-fialová  (red grapes)                    levandulová-fialová (dark lavender)

 

indigo (temně modrá)                           tmavě modrá

 

královská modrá                                  světle modrá

Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „Monika Horká“

Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“


I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/monika-horka,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.


II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.


III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.


IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.


V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.


VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.


VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.


VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.


IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.


X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.


XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.


XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.


XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)


Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
782727
27.1.2019 ...nová kolekce "MARSALA"
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím