Profil uživatele
Morana
Prodávající
Praha 3 - Žižkov
Registrace: 8.4.2009

 Ráda bych vás pozvala na výstavu o vlně, které se účastním. Těším se na viděnou:-)

 

Venku je nevlídno, tak nezanedbávejte své přátele :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Plstím, barvím, maluju, šiju... Mám ráda přírodní materiály. Vlnu, protože je měkká, tvárná, příjemná na dotek a krásně voní... Hedvábí, protože je jemné, něžné, krásně odráží světlo a je lehké tak, že skoro jako by ani nebylo... Mám ráda barvy, protože rozsvěcují prostor, lidi a myšlenky... Mám ráda přírodní struktury a organické tvary, protože bez přírody by nebylo nic...

Všechny mé výrobky vznikají s láskou a péčí.

Děkuji za přízeň!

Vaše Morana

 

 

Upozornění: Jednotlivé barevné odstíny se mohou v reálu lišit od fotografií v závislosti na nastavení vašeho monitoru. Pokud máte jakýkoliv dotaz, neváhejte mě kontaktovat vnitřní poštou.

Navštivte též spřátelený profil vynikající šperkařky VeronikyH, kde najdete zejména skvělé pravé smalty.

 

Péče o vlněné výrobky: je jednoduchá - vlněné šály perte ručně odděleně ve vlažné vodě, do níž můžete přidat trochu jemného šampónu. Vymáchejte, nikdy ale nekruťte a neždímejte, jinak hrozí deformace výrobku! Místo toho jej srolujte do ručníku, zlehka vymačkejte přebytečnou vodu a nechte volně (na plocho) uschnout. Můžete přežehlit ještě za vlhka či po uschnutí (možno napařit). Vlnu nebělte, chemicky nečistěte, nesušte v sušičce! Nikdy ji nevystavujte prudkým změnám teplot, nemá to ráda a může se urazit a srazit:-)

Péče o hedvábné výrobky: je též jednoduchá - šál perte ručně odděleně ve studené vodě, do níž můžete přidat trochu jemného šampónu. Po vymáchání zlehka vyždímejte (samozřejmě opět v ruce) a nechte volně uschnout. Hedvábí můžete zlehka napařit či žehlit ještě vlhké. Žehlete z rubu, zejména jsou-li na Vašem výrobku použity metalické barvy či jakákoliv kontura. Hedvábí nebělte, chemicky nečistěte, nesušte v sušičce!

 

Již po sedmé se koná v Praze na Náměstí Jiřího z Poděbrad výstava "Vlna a co s ní", kde budu i já se svými vlněnými výrobky. Těším se na setkání!

 

 

 

Srdečně vás všechny zvu na 6. ročník výstavy "Vlna a co s ní", kde budu vystavovat své vlněné výrobky. Těším se na setkání!

 

Venku je nevlídno, tak nezanedbávejte své přátele :-)

 

 

 

 

Nová kolekce broží vznikla ve spolupráci s VeronikouH a jejími smalty:

 

 

 

 

Podzim v lese...

 

 

 

 

... venku je hezky...

 

 

 

 

 

Způsob dopravy
Česká pošta jako doporučená zásilka, po dohodě i jako dobírka (poštovné je ovšem vyšší), v Praze možno převzít zboží osobně.
Obchodní podmínky

Platební podmínky:

Cena uvedeného zboží je konečná, bude k ní připočteno poštovné uvedené u každého zboží.

Platba je možná bankovním převodem na účet prodávajícího, účet je veden u Fio banky, potřebné údaje jsou nakupujícímu zaslány e-mailem po potvrzení objednávky. Přijímám platby v CZK a EUR.

Prosím zákazníky o uhrazení platby za objednávku do 10 dnů po jejím potvrzení. Pokud nebude zboží v této lhůtě uhrazeno, bude objednávka stornována.

Dodací podmínky:

Zboží označené jako Skladem bude odesláno co nejdříve po obdržení platby, nejpozději však do 5 pracovních dnů. Zásilku posílám Českou poštou.

Odstoupení od smlouvy:

Podle zákona má kupující má nárok na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě je nutné nejprve kontaktovat prodávajícího a oznámit mu úmysl odstoupení od smlouvy. Poté může kupující vrátit zboží zpět na adresu prodávajího. Prodávající má pak 10 dnů lhůtu na posouzení stavu vráceného zboží a po uplynutí této lhůty je povinnen vrátit cenu zboží vč. poštovného nejpozději během dalších 10 dnů zpět na účet kupujícího. Náklady na vrácení zboží prodávajícímu hradí kupující. Zboží není možné vracet prodávajícímu na dobírku, taková zásilka nebude prodávajícím převzata.

Nárok na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu zaniká v případě, že:

a) uplyne více než 14 dnů od převzetí zboží kupujícím

b) zboží vykazuje prokazatelné známky nošení nebo používání, je poškozeno nebo není ve stavu schopném   dalšího prodeje

c) zboží bylo upraveno nebo vyrobeno na přání zákazníka

Prodávající má právo vrácenou částku za zboží snížit o náklady spojené s jeho uvedením do původního stavu (např. vyčištění apod.).

Reklamace:

Pokud zboží vykazuje vady, má kupující nárok na reklamaci. V takovém případě mě prosím nejdříve kontaktujte a popište důvody reklamace. Následně bude domluven způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna zboží, odstoupení od smlouvy a vrácení platby za zboží). Reklamace bude vyřízena dohodnutým způsobem co nejdříve, nejpozději však v zákonné lhůtě 30 dnů od přijetí reklamace. Přijetí reklamace není možné bez předchozí domluvy obou stran. Reklamované zboží není možné odeslat prodejci jako dobírku (taková zásilka nebude přijata).

Nárok na reklamaci zaniká, jestliže nebylo se zbožím nakládáno v souladu s jeho určením a/nebo v rozporu s návodem k údržbě. Kupující bere na vědomí, že zboží je vyráběné ručně, a tudíž drobné nepravidelnosti (např. síla příze, nepravidelný vzor v koberečku ap.) jsou jeho atributem a nemohou být důvodem k reklamaci.

Ochrana osobních údajů:

Provozovatel portálu Fler chrání veškeré informace zaslané při registraci uživatelem ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a je oprávněn je poskytnout pouze za podmínek dále uvedených v pravidlech užívání ( viz. odstavec VIII na https://www.fler.cz/pravidla-uzivani-pravni-dolozka).

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
824041
11.8.2019 Nový rituální hedvábný šál
https://www.fler.cz/zbozi...
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím