Profil uživatele
Nielia
Prodávající
Podivín
Registrace: 19.2.2015

Vítejte v obchůdku plném džínového tvoření,

přesvědčovat Vás o tom, že je džínovina praktický a trvanlivý materiál, jistě netřeba. Předpokládám, že i Vy máte doma alespoň jeden kousek. Pohodlný, příjemný, co vydrží nějaký ten pátek.

kdy však i ty úžasné a skvěle vypadající džíny přeci jen odložíme. Změní se nám postava, nebo naše představa o tom, co je moderní.

A právě tyto odložené kousky, které díky výdrži materiálu mají šanci nadělat velkou službu, využívám ke svému tvoření. Velké množství výrobců a jejich originální tvorba nabízí úžasný a nezaměnitelný materiál k výrobě mých recyklovaných kabelek či doplňků.

Dlouhou dobu jsem se snažila mít co kabelku to originál. Některé motivy či nápady se však natolik osvědčily, že se objevují ve více vyhotoveních. I když odstím modré se může lišit.

Pokud Vás oslovila kabelka, která je již prodaná, či máte svou představu, napište mi. Společně něco vymyslíme :)

Krásné dny všem

Nielia

 

Již v 17. století nosili námořníci v italském Janově modrý pracovní oděv z tkanin podobných denimu. Asi o 200 let později vzniklo ze zkomoleného francouzského Jannes slovo jeans.

V polovině 19. století začal Levi Strauss v USA prodávat pracovní oděvy vyrobené z bavlněného serže. Ten se dovážel z francouzkého města Nimes. Ze slovního spojení Serge DE NIMes pak vzniklo označení denim.

Výrobky měly na trhu velký úspěch, jejich provedení bylo v roce 1873 zčásti patentováno a brzy podle tohoto vzoru začalo šít pracovní oděvy pro zlatokopy, kovboje apod. několik dalších výrobců.

V Evropě byl denim známý asi od 30. let 20. století, v 50. letech si oblíbila část mládeže jeansy jako znamení odporu proti konzervativní společnosti. Později začali nosit kalhoty z denimu i dospělí. Díky velkému zájmu přišly následně stovky výrobců s nejrůznějšími variantami a imitacemi jeansů.

V české republice se až do roku 1989 označení denim nepoužívalo. V češtině se jeansy nazývaly (asi od 60. let) texasky a později rifle.

Způsob dopravy
Doporučený balíček prostředníctvím České pošty. Balíček je odesílán nejpozději do 2 dnů po připsání platby.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Nielia
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího
(Nielia) a kupujícího.


2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito
obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání
objednávky.
2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka
na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v
takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze
po předchozí individuální domluvě interní poštou
2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech
odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky
zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů
pro odeslání či komunikaci. Prodávající má také právo objednávku
odmítnout v případě, že není schopen v dohodnutém termínu zajistit dodání zboží a nebo není schopen zajistit např. dostatečné množství materiálu na jeho výrobu od dodavatele.
2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto
momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a
povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní
smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění
a není přístupná třetím stranám.
2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 5 pracovních dnů
od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován
elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování
objednávky.
2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci
7.
2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu
objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání.
U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s
kupujícím, viz odstavec 7.
2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou
zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
2.12: Na vyžádání je možné zaslat fakturu v papírové podobě


3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit
od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající
právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením
zboží.
3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.


4. Práva a povinnosti prodávajícího
4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat
objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu
sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací
a záruční list je k dispozici na vyžádání
4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující
opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky)
odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží),
nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující
zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše
uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do
5 dnů od odstoupení od smlouvy.


5. Práva a povinnosti kupujícího
5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační
adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu.
S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě
před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky
upřesněny v odstavci 7.
5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám
způsobil.


6. Dodací podmínky
6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.
6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako
doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenný balík. Ve
výjimečných případech (na přání zákazníka, před Vánoci apod.) budou
objednávky odesílány jako balík do ruky/ balík na poštu. Prodávající o tom
zákazníka informuje předem. Zásilky jsou odesílány několikrát týdně.
6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.
6.1.3: Zboží je možné předat osobně, čas i místo předání lze dohodnout e-mailem.
6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
Prodejce nenese odpovědnost za ztrátu zásilky v průběhu dopravy a pokud
by zboží nebylo dodané ve standartním termínu, kupující bude prodejce o
tomto neprodleně informovat. Prodejce pak podá reklamaci k České poště
a až do vyřešení reklamace není možné objednávku zrušit či vrátit peníze
kupujícímu.
6.2 Dodací podmínky pro Slovenskou republiku.
6.2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko.
6.2.2: Poštovné je dle aktuálního ceníku České pošty.
6.2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout na účet u Fiobanky
prodávajícího (podrobné instrukce při zadávání objednávky).
6.2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.
7. Zboží na zakázku
7.1: Zadání zboží na zakázku
7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle
specifických požadavků zákazníka.
7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí
požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se
zákazníkem dle potřeby konzultovány.
7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a
přibližnou cenou.
7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny
dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální
zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého
postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán
postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi
prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo
objednávku zrušit.
7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena
celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej
podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.
7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.
7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li
možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí
prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 10%.
7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je
uživatel povinen zakoupit.
7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod.
7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou
adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno
prostřednictvím České pošty.
7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok.
Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci

8. Reklamační řád
8.1: Záruční doba
8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží
zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční
opravě.
8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu
trvání reklamace.
8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou
zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při
výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na
opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.
8.2: Způsob reklamace
8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího
elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného
předmětu a fotografii vady.
8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu
prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií
dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok
požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou
reklamovaného zboží.
8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede
tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu
vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu
originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
8.3: Provedení reklamace
8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce
reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo
odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi
vrátí.
8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné
nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající
zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat
odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na
reklamační postup.
9. Vrácení zboží
9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit
prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu,
schopné dalšího prodeje.
9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka
odeslaná na dobírku nebude převzata.
9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních
dnů.


10. Závěrečná ustanovení
10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových
stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá
ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání
objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním
případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
633224
21.6.2017 S trojicí minikapsiček:
https://www.fler.cz/zbozi...
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.