Investujeme do rozvoje Fleru, úprava podmínek prodeje (1.11.2023)
Newsletter ze dne 1.11.2023
Investujeme do rozvoje Fleru, úprava podmínek prodeje
Pokud se vám tento e-mail nezobrazuje správně, klikněte zde.

Vážení prodávající,

na Fleru nás od 15. listopadu čeká výraznější změna v podmínkách prodeje, a protože nám na Vás opravdu záleží, rozhodl jsem se Vám tuto změnu podrobněji přiblížit a vysvětlit osobním dopisem. Rád bych, aby byly naše vztahy i nadále tak příjemné a otevřené jako doposud.

Fler jsme od počátku budovali jako tržiště otevřené všem tak, aby na něm mohl své zboží prodávat opravdu každý bez zbytečných překážek a komplikací. I proto jsme nikdy nezavedli žádný poplatek za vystavení zboží, založení profilu či provoz obchodu. Cesta, kdy prodávající platí provizi pouze tehdy, pokud se jeho zboží prodá, je podle mě férová. Tuto filozofii si Fler chce uchovat i nadále.

Podnikání na internetu se za více než 15 let od vzniku Fler však velmi změnilo, a pokud chceme udržet Fler zákazníkům na očích, nezbývá nám, než na tyto změny reagovat. A nejen podnikání na internetu, ale i ekonomické změny posledních let před nás kladou další náročné výzvy.

Co to vše znamená prakticky? Například virální dosah našich kampaní je ze strany vyhledávačů stále více potlačován a my i celá oblast e-commerce je vyhledávači tlačena do placených služeb. Ekonomické změny a inflace také prodražují drtivou většinu služeb, které využíváme. Asi již tušíte, co tím vším chci říct…

Ano, podobně jako další internetoví hráči v oblasti e-commerce i my musíme upravit naši strategii. Od listopadu tedy podstatně posilujeme naše placené online reklamní kampaně ve vyhledávačích i na sociálních sítích. Placené reklamy v řádů milionů korun ročně využíváme již několik let, nyní je ale čas na opravdu masivní investice. Začali jsme systematicky posilovat infrastrukturu Fleru, aby byl pro zákazníky rychlejší a dostupnější. Musíme také více investovat do celého provozu navzdory tomu, že Fler má už mnoho let stejně velký tým. Náš vývojářský tým začal pracovat na podstatných novinkách omlazující některé části systému.

Z těchto všech důvodů nám nezbývá nic jiného než změnit provizní systém tak, abychom byli schopni pokrýt tyto zvýšené výdaje, nastartovat další růst Fleru a zásadně zvýšit počet návštěvníků a samotných objednávek. Nástroj, který k tomu použijeme, jsme dlouho diskutovali a zdá se nám nejférovější ve všech ohledech.

Od 15. listopadu proto zavádíme servisní poplatek za každou úspěšně realizovanou objednávku. Provizní systém samozřejmě zůstává, s 11% provizí je třeba počítat i nadále. Nově ale prodávající odvede také drobný poplatek z každé uskutečněné objednávky. Jeho výše se odvíjí od hodnoty objednávky a to v hodnotě 5 - 50 Kč. Vzhledem k průměrné ceně objednávky to bude nejčastěji 12 Kč.

Z tohoto servisního poplatku budeme hradit jednak zvýšené provozní náklady a další vývoj, ale především znásobíme dosavadní reklamní kampaně které mají za cíl přivést na Fler nové nakupující. Jsem přesvědčen, že se Fler již neobejde bez masivní placené reklamy kvůli své velikosti i kvůli změnám nákupních zvyklostí zákazníků. Ale hlavně! Tento nutný krok bude v konečném důsledku výhodný i pro Vás prodávající, protože s ním bude růst návštěvnost i samotné prodeje.

Děkujeme, že nám pomáháte, i my se snažíme dělat své nejlepší.


Jiří Kubeš
CEO Fler

© 2008 - 2023 Fler.cz | Kontakt | Fler tým

Najdete nás také na Facebooku a Instagramu
Tato zpráva byla odeslána na e-mail . Odhlásit odběr
Menu
--