Newsletter ze dne 16.3.2018 (https://www.fler.cz/node/28659)
Pokud se vám tento e-mail nezobrazuje správně, klikněte zde.

Jarní kampaň rozkvete květinami

Co takhle využít příchodu jara a s tím spojené chuti zákazníků pořizovat nové a barevnější kousky do svých domovů i šatníků? Nákupní náladu můžete podpořit, když se zapojíte do naší jarní kampaně. Máte ve svém obchůdku něco s květinovým motivem nebo vzorem? Pak je tato kampaň právě pro vás!

Pro ty, kdo ještě kampaně neznají: do Fler kampaně můžete bezplatně přihlásit své zboží splňující vyhlášené podmínky. Na Fleru z něj vznikne speciálně propagovaná sekce, kde budou produkty po 3 dny k zakoupení s 15% slevou. Sleva se nastaví automaticky.

Jarní kampaně se můžete zúčastnit s jakýmkoli zbožím napříč kategoriemi, bereme všechno zboží s květinovým vzorem či motivem (počítá se jedna viditelná kytička i celokvětinový potisk) a minimální cena zařazených produktů musí být 50 Kč před slevou.

Podrobné informace ke kampani najdete na přihlašovací stránce. Pojďte to zkusit, přihlašování už běží!

Jak se přihlásit?
Přihlašovat se můžete bezplatně zde, jediným omezením jsou podmínky akce. Přihlašování už začalo a poběží až do začátku akce, tedy do půlnoci z pondělí 19. na úterý 20. března. Zboží vložené po začátku akce bude podléhat schválení, proto ho doporučujeme vložit před začátkem kampaně - schválení může zabrat až 24 hodin.
Přihlásit se můžete v sekci prodejní kampaně (klikem z levého menu nebo vašeho profilu), v detailu nastavení zařaďte své zboží odpovídající podmínkám. Slevu systém nastaví automaticky při startu akce u všeho přihlášeného zboží. Pokud se chcete na cokoliv zeptat, jsme vám k dispozici v příslušném diskuzním fóru.

Proč to děláme?
Cílem Fler akcí je přilákat na Fler, a tedy do vašich obchodů, nové zákazníky. I když ve Fler týmu nejsme fanoušky neustálých slev, věříme, že v tématické formě a krátkodobé intenzivní akci jde o pobídku, která bude výhodná pro vás i pro nakupující. Čeští zákazníci totiž na slevy slyší a vy můžete výměnou za dočasné snížení ceny získat nové nakupující. Díky tématickému ladění navíc akce získává nový, zábavný rozměr.
 
Proč se zapojit?
Fler akce bude mít zajištěnou velkou podporu, zákazníci se o ní dozví ze speciálního newsletteru, reklamy (na každé stránce Fleru) i z Facebooku. Tento zájem se pak přelije do obchodů zúčastněných tvůrců.
 
Zboží zapojené do akce bude mít svoji speciální sekci, ve které budou zákazníci moci vybírat (a tím se i prokliknout do vašeho obchodu). Současně bude na zboží umístěna promo nálepka určená nakupujícím, kteří budou prohlížet zboží běžným způsobem.

Připraveni? Navštivte sekci Prodejní kampaně.
Nebo máte nějaký dotaz? Navštivte diskusní fórum.
Informace ke kampaním a podmínky účasti
Prodejní kampaně (Fler akce) jsou časově omezenými slevovými kampaněmi s dobrovolnou účastí. Přihlášením do vybrané prodejní kampaně dáváte souhlas s podmínkami uvedenými u dané kampaně a v nápovědě.

Na co se nás ptáte?
Mohu nastavení měnit v průběhu akce?
Ano, i během akce můžete měnit nastavení. Pozor však, že zboží vložené do kampaně po jejím začátku v úterý 20. března bude podléhat schválení, které může trvat až 24 hodin. Doporučujeme proto zboží vložit ještě před začátkem akce.


Jak často se budou Fler akce opakovat?
Častěji než jednou měsíčně Fler akce opakovat nebudeme. Půjde vždy o výjimečné, časově omezené akce na jasně dané atraktivní téma podporované reklamní aktivitou Fleru.

Budu prodávat, i když se do akce nezapojím? Nebudou nakupující věnovat pozornost jen zboží zapojenému do Fler akce?
Účast je dobrovolná a záleží na vašem uvážení. Nakupující se na Fler dostávají mnoha různými cestami, takže kupce si samozřejmě najde i zboží, které se do Fler akce nezapojí. Kampaně jsou navíc vždy jen krátkodobé.

Když vložím zboží do akce, musím je nějak upravovat?
Všechny úpravy zboží jsou zcela automatické. Zboží tedy nijak nezlevňujte, neoznačujte, needitujte. Vše za vás udělá systém.

Jaká se počítá provize z prodeje?
Provize z prodeje se samozřejmě počítá ze snížené ceny zboží.

 

 


© 2008 - 2018, Fler.cz | Kontakt | Fler team | Fler na Facebooku