Profil uživatele
Orlí očka
Prodávající
Letohrad
Registrace: 27.4.2019

Jsme čtyři. Martin (29) chodí do lesa a řeže dřevo. Terezka (29) pracuje s provázky a látkami a vyrábí z nich nejrůznější věci. Kája (2,5) vše testuje a dává nám zpětnou vazbu. Eda (0,5) kouká a ochutnává.

Jsme z Orlických hor, kde je krásně a spousta lesů. A v nich spousta dřeva, z nějž se dá všelicos vyrobit. Kupříkladu hračky. Jednoduché, co se nestydí za to, že jsou z lesa. Klacík. Nebo šiška. A co třeba klacík s šiškou na provázku?:)

V lese nejsou žádné dvě věci stejné. Hračky z lesa jsou každá jiná. Proč by si jinak děti z lesa pokaždé přinesly nějaký poklad? Nejsou hloupé a vědí, že stejný kamínek nebo trs mechu už nikde jinde nenajdou.

Došlo nám, že děti mají pravdu. Proč kupovat plastové hračky, když les je plný zajímavějších věcí? Tvořivost nám ale nedala, abychom se nepokusili dary přírody využít k další tvorbě.

A tak vznikla navlíkátka Orlí očka. Větev nařezaná na kolečka s dírou uprostřed. K tomu provázek s dřevěným kolíčkem. Víc netřeba - čím složitější hračka, tím míň má totiž využití. Pokud Vás kromě navlékání koleček na provázek nic moc dalšího nenapadá, není divu. Umíte-li číst, je Vám nejspíš víc jak 6 - 7 let (a upřímně, nejspíš i víc než 18) a fantazie je v tomto věku již více či méně otupělá. Malé děti mívají zpravidla jiný názor i představy o světě:)

Každé kolečko je jiné. Jedno má suk, další kousek kůry, jiné zase neobvyklou kresbu. Každé v sobě nese kousek lesa. A i kousek nás. Každá větev je unikátní a nejde je opracovávat hromadně strojově. Každé kolečko nám tak několikrát projde rukama. 

Ale nám to nevadí. Děláme to rádi:)

M+T+K+E 

Základem všeho jsou větve z nejrůznějších druhů listnatých stromů z orlickohorských lesů. Snažíme se sbírat větve z polomů apod., zásadně neřežeme větve z živých stromů (což je v lese barbarství, výjimkou jsou některé kousky vyrobené z prořezů ovocných stromů), ani stromy kvůli výrobě nekácíme (na to si stromů až příliš vážíme). 

Dřevo na našich výrobcích je buď v surovém stavu, pouze mechanicky obroušeno, nebo ošetřeno Osmo Top olejem. Oboje má něco do sebe. Surové dřevo je nejpříjemnější na omak, je hřejivé a přitom jde o úpravu, která není tak běžná. Na druhou stranu se ale do pórů neošetřeného dřeva snadněji dostane špína, kterou je většinou třeba obrousit. Olej oproti tomu není na omak takový, jako čisté dřevo (ale pořád jde jen o olej, ne vrstvu laku), ale jen tak se neušpiní a když už, jde špína celkem dobře otřít. Takže záleží na každém, čemu dá přednost. My to doma řešíme tak, že dřevo, se kterým si hraje hlavně Kája (2,5 roku) necháváme neošetřené, protože už nestrká všechno do pusy. Oproti tomu Eda (0,5 roku), který ochutnává úplně všechno a pořád dokola, má své hračky ošetřené olejem. Dřevo totiž saje sliny podobně jako vodu, což není úplně hygienické.

Na navlíkátka používáme 100% bavlnu. Dříve jsme používali i paracord 550, ale rozhodli jsme se jít čistě přírodní cestou.

Sáčky na očka jsou vyrobeny ze 100% lnu. Jde o pevnou a na omak velmi příjemnou látku. Šňůrky na sáčku jsou ze stejného materiálu, jako na navlíkátkách. 

 

Způsob dopravy
Česká pošta nebo Zásilkovna, kartonová obálka. (Nechceme generovat plastový odpad, takže zboží balíme pouze do papíru.)
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY 

prodávajícího Orlí očka pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.fler.cz/orli-ocka.

1. Úvodní ustanovení

Tyto Obchodní Podmínky jsou platné od 1.5.2019. Kupující učiněním objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů . Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

2. Uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi. Nakupující je o potvrzení objednávky informován přes Fler systém, spolu se zasláním podkladů k platbě.

2.2. O přijetí platby je kupující rovněž informován prodávajícím přes systém. Konečné poštovné se může při potvrzení objednávky navýšit v závislosti na počtu objednaných položek nebo celkové hodnoty zásilky.

2.3. Pokud platba nedojde prodávajícímu do 14 dnů od potvrzení objednávky, prodávající si vyhrazuje právo tuto objednávku stornovat.

3. Dodání a převzetí zboží

3.1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího č. 2113441805/2700 (UniCredit Bank).

3.2. Uvedená doba dodání zboží se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího.

3.3. Zboží je odesíláno jako doporučená zásilka /balík do ruky společností Česká Pošta v závislosti na velikosti a váze zásilky. Balení je uzpůsobeno povaze zboží.

3.4. O odeslání zboží je kupující informován ve Fler systému pod číslem své objednávky.

3.5. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně.

3.6. Pokud si kupující zásilku na poště nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován poštou. Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky. Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, prodávající mu vrátí peníze za zboží na účet, z kterého platbu obdržel, a to do 14 pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky. Peníze za poštovné prodávající kupujícímu nevrací.

4. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

4.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (i bez udání důvodu). Lhůta 14-ti dnů začíná běžet dnem převzetí zboží.

4.2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vystavené (vyrobené, upravené) na přání zákazníka.

4.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o této skutečnosti prodávajícího informovat poštou nebo prostřednictvím zprávy přes Fler systém.

4.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a bezpečně zabalené tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Zboží není možné vracet na dobírku. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat vrácení zboží/reklamaci/odstoupení od smlouvy, pokud vrácené zboží neodpovídá původnímu stavu.

4.5. O obdržení zboží zpět je kupující informován poštou nebo prostřednictvím zprávy přes Fler systém, částka za zboží je kupujícímu vrácena do 14 pracovních dnů na účet, ze kterého byla příchozí platba provedena. V případě změny cen zboží, vrací prodejce nakupujícímu částku, za kterou bylo zboží zakoupeno v den potvrzení objednávky. Prodávající vrací prodejci peníze pouze za vrácené kusy zboží, nikoliv částku za poštovné.

4.6. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

 

5. Reklamace zboží

5. 1. Po odeslání zboží vystaví prodávající kupujícímu elektronickou fakturu na uvedenou fakturační adresu. Tuto fakturu si může nakupující stáhnout pod svou objednávkou ve Fler systému. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

5.2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je znehodnoceno jeho nesprávným skladováním či poškozeno nevhodným zacházením.

5.3. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.

5.4. Pokud při přebírání zásilky kupující zjistí viditelné poškození obalu, reklamuje tuto skutečnost České poště.

5.5. O zahájení reklamace je nakupující povinen informovat prodejce před odesláním zboží písemně, např. poštou, nebo prostřednictvím zprávy přes Fler systém, a to před odesláním zásilky. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

5.6. Reklamace je prodejcem vyřízena nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží nebo části zboží zpět. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník předem informován poštou.

 

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity.

Kromě výše uvedeného od 1.2.2016 vchází v platnost zákon o mimosoudním řešení v případě spotřebitelských sporů. V případě, že by došlo k sporu mezi spotřebitelem a společností Orlí očka, který by se nepodařilo urovnat, může poskytnout informace o sporu přímo Českou obchodní inspekci na stránkách www.coi.cz. Prodávající je povinen se vyjádřit do 15 dnů od doručení vyrozumění o zahájení. Prodávající je povinen úzce spolupracovat a poskytnout ČOI součinnost potřebnou k efektivnímu řešení spotřebitelského sporu.

 

Zákazníkům se ale vždy snažíme maximálně vyjít vstříc a věříme, že ať už by se objevil jakýkoliv problém, vyřešíme ho.

Děkujeme Vám za nákup a za důvěru.

 

Mrk mrk;)

Orlí očka, v Letohradě, 1. 5. 2019

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
865443
21.2.2020 A je to! Očka jsou v novém kabátu, přidali jsme k nim Knoflík a hlavně jsme do nabídky konečně zařadili i náš další výrobek, Datlovu větvičku.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím