Profil uživatele
Papírové štěstí
Prodávající
Horažďovice
Registrace: 16.12.2010

ABY TVÉ SNY NEZŮSTALY JEN V HLAVĚ...

Šťastné papíry jsou papíry, které tě zkrátka těší. Jsou to designové nástroje, jejichž smyslem je dělat každodenní život krásnější.

JEDINEČNÝ DESIGN & TVOŘENO S LÁSKOU

Způsob dopravy
Odesílám Českou poštou jako doporučený dopis v odolné kartonové obálce.
Obchodní podmínky

Zboží odesíláme do 4 pracovních dnů od připsání platby na účet. 

Převod peněz přes účet trvá 0-2 dny.

Doba dodání Českou poštou cca 3 dny.

Před Vánoci však u doby doručení počítejte s prodloužením. Chcete-li mít pod stromeček, objednávejte včas ;)

 

PODMÍNKY AUTORSKÉHO PRÁVA

Mé produkty  podléhají ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Koupí produktu souhlasíte s podmínkami užití v souladu s právem.

JAK PROBÍHÁ UZAVÍRÁNÍ OBCHODNÍHO VZTAHU

Nabídka probíhá prostřednictvím internetu a prostředků komunikace na dálku. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavírány v českém jazyce a v souladu s právním řádem ČR (právní vztahy vysloveně neupravené smlouvou a obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku).

Smlouva s vámi je uzavřena odesláním objednávky produktu.

Odesláním objednávky stvrzujete, že souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy, že jste byl předem informován o všech náležitostech smlouvy, že jste se seznámil s obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a že s nimi souhlasíte.

Údaje uvedené vámi o vás v objednávce považuji za správné.

OBJEDNÁVKA

Objednávka je vždy závazná. V případě nevyzvednuté zásilky si vyhrazuji právo Vám účtovat vzniklé náklady spojené s objednávkou. V případě nevyzvednuté zásilky je storno poplatek 200 Kč. Proto si prosím dobře rozmyslete objednávku, ušetříte tím mě čas a sobě peníze.

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY, POKYNY K PLATBĚ

Přijdou vám na email po dokončení objednávky.

Po platbě vám bude vystaven běžný doklad. Prodej je doplňková činnost podnikatele – podnikatel nespadá pod EET.

V JAKÉ MĚNĚ PROBÍHÁ OBJEDNÁVKA

Platební transakce probíhají v CZK. Uvedené ceny jsou konečné. Nejsem plátce DPH.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Vaše data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití.

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů v rozsahu zákona.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY SPOTŘEBITELE

V souladu s ustanoveními občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu a bez jakékoli sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě a budete požadovat zpět kupní cenu v plné výši, prosím vás o dodržení těchto podmínek pro vrácení peněz (prosím čtěte pozorně):

  • nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být na náš email odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy (uveďte číslo objednávky, datum objednávky, vaše jméno)
  • na vlastní náklad zašlete zboží v původním obalu se všemi součástmi a návody zpět na mou adresu doporučeným balíkem. Zboží neposílejte na dobírku.
  • datum odeslání musí být nejpozději 14 . den po převzetí zboží
  • zboží musí být nepoužité a nepoškozené zboží, kompletní a s kopií dokladu o koupi
  • ve vrácené zásilce musí být přiložen průvodní vámi podepsaný dopis, že zboží vracíte, a číslo účtu, kam vám mám poslat peníze

Upozornění: vrací se pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné. Při reklamaci nebo vrácení zboží akceptuji pouze balíky poslané bez dobírky.

Při splnění výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašlu převodem na váš účet, a to nejpozději do 21 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

VÝMĚNA NEVYHOVUJÍCÍHO ZBOŽÍ

Další možností je vyměnit nevyhovující zboží za jiné z aktuální nabídky, vybrané zboží odešlu do 7 dnů po přijetí vráceného zboží (a po úhradě poštovného – poštovní náklady na výměnu zboží hradí kupující).

REKLAMAČNÍ ŘÁD

ZÁRUKA A REKLAMACE

Budu se Vám snažit vyjít vstříc a vyřízení případné reklamace co nejvíce zjednodušit a urychlit.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.

V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt/zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.

Vadné plnění  (záruku) uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží (záruční lhůta).

Zasílané zboží je pojištěno proti škodám vzniklým během přepravy.

Při převzetí zboží proto zkontrolujte, zda zboží není poškozeno a v případě, že ano, sepište s dopravcem záznam a kontaktujte nás. Podepsání přepravního listu kupujícím je bráno jako souhlas s převzetím zboží a zároveň i potvrzením, že zboží bylo předáno nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy již nelze brát zřetel.

Zjistíte-li u zboží rozpor s kupní smlouvou (vadu nebo např. množství neodpovídající objednávce nebo přiloženému dokladu), kontaktujte mě.

V oznámení uveďte jméno kupujícího, adresu, telefonické spojení, druh reklamovaného zboží, podrobný popis závady, příp. popis toho, jak k závadě došlo, případně číslo objednávky nebo číslo dokladu dodaného se zbožím.

Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady,  přiměřenou slevu z ceny a  není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Budu vás emailem informovat o dalším postupu.

Reklamované zboží lze předat osobně nebo zaslat na adresu podnikatele, která je uvedena v kontaktech. Uvítám zabalení v původním obalu, není to však nutné.

K zásilce přiložte i vytištěnou kopii dokladu o koupi.

Pokud je to technicky možné, vyřídím bez zbytečného odkladu. Reklamace vyřizuji v zákonné lhůtě 30 dnů, pokud se se zákazníkem nedohodneme na jiné lhůtě.

Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. 

INFORMACE O SUBJEKTU ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

V případě sporu má kupující právo na v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele na mimosoudní řešení – více informací na stránkách www.coi.cz.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím