Profil uživatele
Papírový bourek
Martina Jaroňová | prodávající
Mankovice
Registrace: 11.10.2010

 

 
 
 

 

Kde jsou zase ty nůžky?
Ne, tenhle inkoust mi teď neber, půjč si tamten. 
A teď
budu lepit, tak nedrkej....


Vítejte:)


Začalo to vášní pro razítka ... a pokračuje vyráběním přání, záložek a jiných papírových maličkostí. Používám kvalitní scrapbookové materiály, fotokartony, ale také recykluji ozubená kolečka, knoflíky, řetízky a přívěšky. A baví mě to:)

 
 
 
 
 
***************

Malá ukázka z našeho staršího obchůdku bourek39:


 
 
Při objednávce z obou účtů platíte jedno poštovné.
 
Tak ať se Vám u nás líbí:)
 
 
Způsob dopravy
Česká pošta, doporučeně, zboží s přiloženou fakturou zabaleno v bublinkové folii a recyklované krabičce (vyrábíme z velkých kartonových krabic) nebo v klasické bublinkové obálce (ale ty používáme minimálně). Zasíláme do 5 dnů po připsání platby na účet (ale raději dříve:)
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem, ví o svém právu na odstoupení od smlouvy a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
2. Pokud se zákazník rozhodne objednávku zrušit, učiní tak co nejdříve od uskutečnění objednávky, aby nedošlo k jejímu odeslání.
3. Ve vlastním zájmu zákazník do objednávkového formuláře uvádí přesné a pravdivé údaje. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, zákazník neprodleně informuje prodejce prostřednictvím vnitřní pošty (zprávy k objednávce).
4. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Uvedené ceny jsou konečné.
5. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
6. Prodejce neakceptuje poznámky k objednávce, v nichž zákazník bez předchozí domluvy žádá zboží, které není skladem v dostatečném množství nebo zboží, které není v nabídce (např. jinou barvu, rozměr, druh minerálu).
7. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, chybějící či nepřesné údaje atp. Telefonické kontaktování je používáno zejména tehdy, pokud zákazník nereaguje na e-mail nebo při zadávání objednávky uvedl chybný e-mail.
8. Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. Bližší informace najdete v kapitole Odstoupení od smlouvy.
9. Zákazník má právo zboží reklamovat. Bližší informace jsou v kapitole Reklamační řád.
10. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
11. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2014.

Možnosti platby, lhůty pro expedici
I. Platba bankovním převodem (před odesláním zásilky) - poštovné 53 Kč (není-li u konkrétního zboží uvedena jiné poštovné)
II. Hotově, osobní odběr - neplatíte žádné poštovné
V tomto případě zaplatíte hotově při převzetí zboží, v případě zájmu je možno zaplatit i převodem před převzetím zboží. Objednané zboží je nachystáno do tří pracovních dnů po přijetí objednávky. 

Uvedené ceny poštovného jsou platné pro zasílání v rámci České republiky. 


Dodací podmínky
1. Místem dodání zboží je doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty nebo je možno si je po předchozí domluvě vyzvednout osobně.
2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno nejpozději do sedmi pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě převodem nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení platby).
3. Při výrobě na zakázku závisí dodací lhůta na vzájemné dohodě.
4. Ke každé dodávce zboží je přiložen daňový doklad, který současně slouží jako dodací a záruční list.
5. Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte, zda není viditelně poškozená. Pokud ano, tak trvejte na sepsání protokolu o poškození zásilky nebo zásilku odmítněte převzít. Pokud po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, neprodleně prodejce informujte.
6. V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva atp.) vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě ráda vyměním. Zboží prosím zašlete doporučeně na adresu uvedenou v kontaktu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem vám zašlu nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník má právo do 14 dnů od převzetí zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy (dle § 1846 Občanského zákoníku).
2. Zákazník musí o odstoupení od smlouvy informovat prodejce.
3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné 14denní lhůty.
4. Zákazník zašle zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy.  Lhůta se považuje za zachovanou, pokud bude zboží odesláno před uplynutím 14 dnů.
5. Zákazník zboží pošle doporučeně na adresu uvedenou v kontaktu. V případě větší hodnoty objednávky prodejce doporučuje zásilku připojistit. Objednávky zaslané zpět na dobírku nebudou akceptovány.
6. Prodejce vrátí vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od zákazníka na základě smlouvy přijal, stejným  způsobem.zpět. Prostředky vrátí nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy zboží převzal. Prodejce vrátí zákazníkovi přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím  zákazník souhlasil  a pokud mu  tím nevzniknou další náklady.
7. Pokud zákaník zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodejce nabízí, vrátí mu prodejce náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
8. Přímé náklady spojené s vracením zboží nese zákazník.
9. V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit  známky opotřebení, může být vracená částka  ponížená o náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu.

Reklamační řád
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Postup při reklamaci:
1. Informujte prodejce o reklamaci e-mailem nebo telefonicky.
2. Zboží zašlete doporučeně (popřípadě s připojištěním).
3. Do zásilky uveďte důvod reklamace.
Vaše reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Ochrana osobních údajů
Abyste mohli využít služeb tohoto obchodu, potřebuje prodejce znát některá vaše osobní data. Respektuje vaše soukromí, a tak se snaží množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější, data chrání před zneužitím. Při práci s osobními daty prodejce vychází ze zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Osobní údaje
Od vás jako od zákazníka prodejce při nákupu požaduje tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou doručovací adresu, e-mailovou adresu, vhodné je i telefonické spojení. Tyto údaje jsou nezbytné k vaší identifikaci, ke komunikaci s vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma, je navíc třeba fakturační adresa, IČ, popř. DIČ.
Údaje o vaší činnosti
Údaje o vašich nákupech, reklamacích a další vaší činnosti v tomto internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.
Shrnutí
Všechna data, která o vás a vašich nákupech prodejce získá, jsou chráněna před zneužitím, nikomu jinému je neposkytuje (vyjma společností zajišťujících spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky). Slouží pouze ke kvalitnímu poskytování služeb. Máte právo kdykoliv prodejci písemně (e-mailem) sdělit jakékoliv změny, doplnění, požádat o zlikvidování všech vašich osobních údajů, které jste mu dříve poskytli.
Váš souhlas
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
638807
14.7.2017 Zítra na Hanáckém náměstí v Kroměříži na viděnou:)
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.