Domů Profil prodejce pestrenka.lucie
  • aktivní prodejce od r. 2015
    Reaguje na objednávky obvykle do 8 hodin.
  • Vlašim, ČR
  • 7538 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (396) 100%
Nadšenci: 826
Aktivita: aktivní
Prodáno: 7538
Registrace: 12.3.2015
Město: Vlašim
Stát: ČR
Důležitá informace: Děkujeme velice všem za projevenou přízeň a objednávky. Momentálně jich máme tolik a čas již, tak pokročil, že následující objednávky již budou odesílány až v průběhu měsíce ledna! Předem děkujeme za pochopení.

pestrenka.lucie

/ Prodávající
Novinky
904135
2.10.2020 Vložena NOVÁ Doplňková sada kartiček k oblíbené pomůcce "Náš týdenní kalendář" https://www.fler.cz/zbozi...
Krásný sluníčkový víkend:))

Vítejte :-)

 

 

 

Upozornění - učební obrázkové pomůcky, užívány dětmi mladší tří let, by měly být používány v každém ohledu pod dozorem rodiče! Pomůcky obsahují malé části (suché zipy, korálky atd.), které nejsou vhodné pro dítě do tří let věku. Veškeré zde vystavené pomůcky vyžadují dohled, hlasový doprovod a asistenci rodiče. 

TOPlist

  

 

 

Kapacity dopravců v současné situaci
Souhrn informací
Vážení partneři,
 
čísla v e-commerce segmentu dosahují v těchto dnech rekordních čísel, což se výrazně projevuje v počtu zásilek, které z e-shopů míří k zákazníkům a tak je logistická síť většiny dopravců aktuálně velmi přeplněná. Zásilkovna doručuje v České republice většinu zásilek na výdejní místa do druhého dne (97 %), podobně jako během zbytku roku. Doplňkovou službu Doručení na adresu zajišťuje Zásilkovna prostřednictvím externích dopravců jako je DPD nebo WeDo, kteří nás omezili maximálními denními limity počtu zásilek a informovali nás, že může docházet vlivem současného přetížení logistické sítě ke zpožděním právě při doručení na adresu.
 
Informujte prosím o situaci své zákazníky
 
Z tohoto důvodu Vás prosíme o umístění zprávy o současné situaci na Váš e-shop. V Zásilkovně věříme, že upřímnost a otevřenost hrají prim, a že díky dostatečné informovanosti zákazníci pochopí, že logistika zažívá v této době stav, který nemá v Česku obdoby. Je to zkouška pro nás všechny – pro zákazníky, e-shopy i doručovatele, a my jsme si jisti, že ji společně zvládneme. Napomůže tomu právě i fér přístup, kdy budeme zákazníky předem informovat, že zboží jim může dorazit se zpožděním.
 
Přesměrování z Doručení na adresu na výdejní místa
 
V Zásilkovně jsme nyní omezeni kapacitami spolupracujících přepravců a bohužel není v našich silách tyto stanovy ovlivnit. Službu Doručení na adresu nyní zajišťujeme prostřednictvím kapacit, které nám dopravci zachovali. Počty zásilek však přesahují tyto kapacity, a tak jsme přistoupili k přesměrování některých zásilek směřujících na adresu na nejbližší výdejní místo. Podrobnosti najdete ve vyjádření Simony Kijonkové na našem blogu
 
Zákazníky jsme o tomto postupu informovali na blogu, na Facebooku a samozřejmě také pomocí e-mailů, SMS a push notifikací v mobilní aplikaci Zásilkovna.
 
Kompenzace je samozřejmostí
 
Pokud dojde k přesměrování zásilky z home delivery na výdejní místo, bude Vám jakožto e-shopům účtován poplatek za dopravu na výdejní místa, nikoliv jako za Doručení na adresu, a zákazníci od nás následně dostanou kompenzaci v podobě odeslání jedné zásilky zdarma.
 
❌ Pokud by Vám výše popsaný postup měl způsobovat komplikace a nevyhovoval Vám, dočasně prosím službu Doručení na adresu ve svém e-shopu vypněte.
 
✔️ V případě, že se rozhodnete službu Doručení na adresu dále využívat, prosíme Vás o komunikaci na Vaše klienty, že zásilka může být v případě vyčerpání maximálního denního limitu kurýrů a nemožnosti předání zásilky k Doručení na adresu dopravena na nejbližší výdejní místo Zásilkovny.
 
Předpokládáme, že se bude jednat o nižší jednotky procent všech zásilek k Doručení na adresu, avšak chceme, abyste Vy i Vaši zákazníci měli aktuální a upřímné informace. Na službu Doručení na výdejní místa nemá současná situace vliv – zásilky sem zavážíme tak, jak jste Vy i zákazníci zvyklí, a pokud mají výdejní místa otevřena i v sobotu, zavážíme sem nyní zásilky i tento den.
 
Velice Vám děkujeme za součinnost a přejeme mnoho spokojených zákazníků.
 
Vaše Zásilkovna

Dodací podmínky (platné od 26.12.2019):

 

Zásilky odesíláme buď prostřednictvím České pošty.

Do hodnoty 850,- Kč zasíláme buď jako Doporučené psaní v ceně 78,-Kč (obsahuje poštovné (dle ceníku české pošty) + bublinkovou obálku (v potřebné velikosti) + ostatní balící materiál zajišťující nepromíchání zboží a současně i jeho ochranu.) nebo v případě rozměrnějších či váhově těžších pomůcek jako Balík doporučený v ceně 120,-Kč (obsahuje poštovné (dle ceníku české pošty) + bublinkovou obálku nebo krabici (v potřebné velikosti) + ostatní balící materiál zajišťující nepromíchání zboží a současně i jeho ochranu.)

Pokud hodnota objednávky překročí 500,- bude Vám nabídnuta možnost

Balík na poštu v ceně 130,-Kč a Balík do ruky v ceně 150,-Kč (obsahuje poštovné (dle ceníku české pošty) + krabici (v potřebné velikosti) + ostatní balící materiál zajišťující nepromíchání zboží a současně i jeho ochranu.)

Další možností je objednat zboží službou Zásilkovna. Zde zatím není žádné váhové ani cenové omezení a cena je 80,-Kč (obsahuje dopravné (dle ceníku Zásilkovny) + krabici (v potřebné velikosti) + ostatní balící materiál zajišťující nepromíchání zboží a současně i jeho ochranu.)

Další možností je doručení na adresu pomocí služby zásilkovna. Opět zde není žádné váhové ani cenové omezení. Cena je stanovena na 113,-Kč. Použijeme službu nejlevnější dodání, čímž snižujeme Vaše náklady, ale nemůžeme Vám zaručit který dopravce(Zásilkovna Expresní kurýr, DPD nebo InTime) Vám zásilku doručí.

V případě, že vám zásilka nedorazí 3 až 5 dní od odeslání a není ani uložena na poště okamžitě nás prosím kontaktujte. Všechny zásilky jsou pojištěné pro případ ztráty či poškození. V případě, že Vám zásilka dorazí poškozená, reklamujte prosím do tří dnů tuto skutečnost u České pošty, či Zásilkovny, při reklamaci je nutné doložit poškozený obal v kterém zásilka dorazila.

Způsob dopravy
Zásilky odesíláme prostřednictvím České pošty. V bublinkové obálce či krabici jako doporučené psaní + doporučené psaní prioritní, doporučený balíček, balík na poštu či balík do ruky. Případně prostřednictvím zásilkovny. Podrobnější informace výše pod záložkou „Dodací podmínky“. --- Prosíme zejména neregistrované zákazníky/ce, aby kontrolovali průběžně svou objednávku zde na Fléru. Bohužel se množí případy, kdy e-mail nedorazí do vaší schránky, protože je např. na Seznamu považován za Spam.
Další prodejní profily
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od pestrenka.lucie

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím
Menu
--