Profil uživatele
Pippah
Prodávající
Rokycany
Registrace: 9.5.2016

Srdečně Vás vítáme v našem obchůdku.

Jsme dvě nadšené holky Petra (domácky Pippa) a maminka Helena. Hodně dlouho jsme snily o společné tvorbě a tenhle obchůdek je náš první společný projekt. Jsme na začátku, ale plány máme veliké.

my

 

 

SVATEBNÍ STROMY

Svatební strom je modernější obdobou knihy hostů. Poprvé jsem se s ním setkala při plánování vlastní svatby a od té doby se zajímám o další varianty této jedinečné památky na den D.

stromorez

Poprosila jsem maminku aby mi strom namalovala a tak to vlastně všechno začalo...

stůl

Chcete také originálně zvěčnit Váš velký den? Stačí si jen vybrat nebo napsat a my Vám vytvoříme Váš vysněný...

 

SVATEBNÍ BEDÝNKY se stromy hostů

Jedinečné spojení svatebního stromu hostů a dřevěné bedničky na uložení různých předmětů ze svatby. Jako jsou například fotografie, přáníčka, oznámení, podvazek, střep pro štěstí, drobné dárečky, jmenovky a další drobnosti, které si chcete uchovat jako vzpomínku na Váš nejkrásnější den.

bedýnka

truhla   otiskování

 

Naše stromy "v akci"

ze svatby

naše spokojená zákaznice

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Způsob dopravy
Naše zboží zasíláme českou poštou. Balíme ekologicky do zbytkových kartonů.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky prodejce Pippah
pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu na adrese
 
https://www.fler.cz/pippah

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné
od 1. ledna 2017.

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Provedením objednávky, kupující přijímá tyto Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím, kterými se řídí vztah mezi nimi, a jsou současně závazné pro obě strany.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v objednávce, tj. kupní smlouvě. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

Nakupující je o potvrzení objednání informován vnitřní poštou nebo e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu. Stejným způsobem je kupující informován o potvrzení objednávky, přijetí platby a odeslání zboží  .

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, pokud se bude důvodně domnívat, že tak kupující činí z rozmaru, nebo neseriozního zájmu. Taktéž si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud došlo k náhlému poškození nebo znehodnocení zboží během jeho uskladnění.

Objednávka je potvrzena ze strany prodávajícího informačním emailem či zprávou přes fler poštu.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka může být zrušena bez udání důvodu do 24 hodin po jejím zaslání, pokud již nebylo zboží zaplacené a upravené dle požadavků zákazníka. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího. Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. Při nesplnění této podmínky dojde po 14 dnech ke stornování objednávky.
 

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Zboží pečlivě balíme do kartonu aby se zamezilo případnému poškození při doručování. Zasíláme jako doporučené psaní nebo balík do ruky prostřednictvím České pošty. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty a předběžná základní cena je uvedena u každého jednotlivého zboží. Dle velikosti a ceny celé objednávky může být poštovné prodávajícím navýšeno při potvrzení objednávky na správnou cenu odpovídající zásilce. Do Slovenské republiky zasíláme zboží za 120,- Kč až 200,- Kč. V Rokycanech je po domluvě možnost osobního odběru zdarma.

6) DODACÍ LHŮTA

Většinu zboží máme skladem a zboží odesíláme do tří pracovních dnů od obdržení platby na náš účet, nikoliv od uskutečnění objednávky, opět není-li dohodnuto či uvedeno jinak. Prodejce si vyhrazuje právo prodloužit dodací lhůtu v případě, že kupující nedodal včas údaje, které mají být doplněné na zboží nebo jinak vázne komunikace z jeho strany.

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vrácení zboží v souladu s reklamačním řádem a zákonem 367/2000 Sb. bez uvedení důvodu do 14 dnů (§ 53 odst. 7 OZ) není možné, pokud jde o zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Zboží je ve většině objednávek doplněno textem (jména a datum svatby) a je již nemožné jej dále nabídnout k prodeji jinému zákazníkovi. Zboží takto upravené nelze vrátit.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Fakturu v papírové podobě zasílám na vyžádání, fakturu v elektronické podobě najdete po jejím vystavení u detailu Vaší objednávky, kterou si můžete sami vytisknout v sekci Moje objednávky, odstavec Možnosti platby. Faktury vystavuji po odesílání zboží. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list.

Reklamaci bude vyhověno, pokud budou splněny všechny zákonem stanovené podmínky. Reklamace bude vyřešena do 30 dní od data doručení vráceného zboží na adresu dodavatele. Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady ČI NESPOKOJENOST je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě, nejpozději do 24 hodin po obdržení ZBOŽÍ. Pozdější reklamace nebudou uznány!!!!. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Poškození vzniklé při přepravě nutno řešit s dopravcem.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, na vady vzniklé nesprávným skladováním, na vady vzniklé nesprávným používáním, na vady vzniklé nesprávným ošetřováním, nebo čištěním. Zákazníkovi je spolu se zbožím odeslán také návod k použití u výrobků, které to vyžadují.

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci interní fler poštou, telefonicky, emailem nebo doporučeně poštou

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží

Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží naší firmou. Reklamované zboží nesmí být použité, či znečištěné.

9) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. V případě sporu, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, je povinnost prodávajícího poskytnout informace také v listinné podobě nebo na jiném nosiči dat. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
614483
11.4.2017 Všechny naše zásilky jsou baleny ekologicky do zbytkových kartonů :-)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím