Profil uživatele
RAJČÁTKO
Prodávající
Vimperk
Registrace: 15.9.2009

Jmenuji se Ivana, pocházím z krásné, ale věčně studené Šumavy, tak za

chladných dnů vezmu ráda do ruky

jehlice, háček, klubíčko, drátek, korálek.....

Nevydržím chvilku v klidu, stále musím něco motat a vylepšovat.

Jsem prostě takový Ferda Mravenec -

TOPlist

                

Údržba:

* Praní v ruce – výrobek je možné prát v ruce ve vlažné lázni – 40°C max.. Poté jemně vyždímat a

sušit ve vodorovné poloze, nejlépe na ručníku.

* Praní v pračce - výrobek je možné prát v pračce pouze na šetrný program například vlna, jemné

praní, který respektuje šetrnější praní s přiměřenou teplotou a sníženým počtem
otáček při odstřeďování.

* Praní v teplejší vodě nad 40°C a dlouhé prací programy výrobek znehodnocují, úplet může

zplstnatět, zežmolkovat a srazit se.

* Pletené výrobky nesušte na topných tělesech.

* Na pleteniny je dobré používat vhodnou aviváž.

Způsob dopravy
Zboží zasílám v bublinkové obálce, doporučenou zásilkou České pošty Po obdržení peněz na účet obratem zásilku odesílám
Obchodní podmínky

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky kupujícímu.
  2. Kupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
  3. O odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Dodací podmínky

  1. Platbu za zboží hradí kupující předem na bankovní účet prodávajícího nebo při převzetí zboží – dobírka (konkrétní možnost platby je uvedena vždy přímo u daného zboží).
  2. Prodávající odešle kupujícímu zboží ve lhůtě uvedené u daného zboží.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).
  2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).
  3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat.
  4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
  5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
  6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena neprodleně ihned po doručení zboží prodávajícímu.
  7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:

Reklamační řád:

V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Jestliže se případný spor mezi kupujícím a prodávajícím nepodaří vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
758014
25.10.2018 Vloženy nové ušanky z ňuňačky pro Vás i Vaše nejmenší
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím