Profil uživatele
s láskou PK
Prodávající
Kojetín
Registrace: 1.11.2016

 

"Svět se změnil. Cítím to ve vodě. Cítím to v půdě. Cítím to ve vzduchu. Mnohé, co kdysi bylo, je ztraceno."

              J. R. R. Tolkien

************************************************************** 

Moderní doba s sebou kromě neuvěřitelných technických vymožeností přináší stres a napětí, které se projevují nejrůznějšími fyzickými i psychickými problémy. Už od nepaměti lidé věděli, že musí umět žít v harmonii nejen sami se sebou, ale především s přírodou. Že je třeba umět odpočívat, naslouchat svým vnitřním pocitům a řídit se jimi, být klidný a vyrovnaný a smířit se se všemi okolnostmi, které život přináší.

 

       

... drahé kameny, polodrahokamy, léčivé kameny, minerály ...

Není to jen o jejich energii a léčivé energii, je to také o spojení s přírodou a všemi jejími půvaby, které nás obklopují. Proto se prosím na chvíli zastavte, odpočiňte si a těšte se z darů, které Vám příroda přináší v podobě těchto drahých kamenů, polodrahokamů a minerálů ...

***************************************************************

 

Vítejte v mém barevném světě plném minerálů a šperků z nich vyrobených ...

 

Velice si vážím toho, že jste se rozhodli věnovat pár minut času mému malému koutku. Srdečně Vám za to děkuji a přeji Vám duchovní nirvánu při prohlídce mých výtvorů.

 

 

Jmenuji se Petra a už je to pár let, co jsem zahořela velkou láskou k ruční tvořivé práci, která se stala oblíbenou a nedílnou součástí mého každodenního života.

V mém obchůdku najdete především energetické náramky a náhrdelníky z nejrůznějších minerálů, které podpoří vaše duševní a tělesné zdraví.

Mějte však prosím na paměti, že veškeré uváděné údaje o léčivých účincích jsou pouze informativního charakteru, nevyužívejte proto léčivé kameny jako náhradu běžné léčby stanovené lékařem.

Doufám, že Vám mé šperky budou přinášet nejen radost a budou Vaším krásným doplňkem, ale rovněž Vás budou provázet životem, pomůžou Vám najít správnou cestu a zvládnout veškeré životní situace.

S láskou, úctou a pokorou, PK ❤

***************************************************************

Nejbližší akce, na kterých můžete zakoupit mé šperky:

Turné Žijte jógu 2019 v Brně (Orlovna, Mendlovo náměstí) - neděle 26. května 2019

 

1. flerjarmark v Kolíně - sobota 15. června 2019

**************************************************************

Nezapomeňte nakouknout do mého druhého profilu s láskou PK náušnice, kde si můžete vybrat z různých typů náušnic. Pokud si vyberete zboží i z tohoto obchodu, platíte pouze jedno poštovné. Připište mi to prosím do objednávky.

DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO VOLBU SPRÁVNÉ VELIKOSTI NÁRAMKU

Při výběru náramku je důležité zvolit jeho správnou velikost. Pokud zvolíte malou velikost, náramek Vás může tahat a škrtit, a jeho nošení tak pro Vás bude nepohodlné, mnohdy až nepříjemné. Při volbě malé velikosti náramku je zároveň třeba počítat s tím, že se náramek rychle onosí a zkrátí se jeho životnost. Zároveň by Vám náramek ani neměl padat ze zápěstí.

Jak tedy vyberete správnou velikost náramku?

Změřte obvod svého zápěstí nejlépe krejčovským metrem, který neutahujte ani zbytečně neuvolňujte. Krejčovský metr nesmí být kolem zápěstí utažen, ani nesmí plandat. Pokud nemáte krejčovský metr k dispozici, použijte provázek nebo proužek papíru, na který uděláte značku a následně tento rozměr změříte pravítkem.

K naměřenému obvodu Vašeho zápěstí následně vyberte příslušnou velikost náramku z tabulky velikostí.

V případě, že si nejste jisti, jakou velikost náramku správně zvolit, případně jste nenašli svůj naměřený obvod zápěstí v tabulce, uveďte prosím naměřenou hodnotu do poznámky k objednávce a já upravím velikost náramku přesně podle Vašich požadavků. Pokud máte rádi volnější náramky, i tuto informaci prosím připište do poznámky k objednávce.

Jakou velikost objednat, když neznáte obvod zápěstí?

Pokud nemůžete zjistit údaj o obvodu zápěstí (např. náramek je jako dárek), může Vám pomoci následující rada, která vyplynula z mé tvůrčí praxe. Zápěstí běžné ženy má obvod 17 cm (vhodná je velikost M), zápěstí běžného muže pak má obvod zápěstí 20 cm (vhodná je velikost XXL).

Máte speciální přání?

I pro Vás tu jsem, tak mě neváhejte kontaktovat prostřednictvím zprávy. Ráda Vám poradím a vytvořím náramek podle Vašich požadavků. 

Už od nepaměti lidé věří, že léčivé kameny jsou úzce spojeny se znamením zvěrokruhu. Vyberete-li si vhodný kámen, bude na nás jeho léčivá síla a energie působit mnohem lépe než na ostatní. Při výběru je třeba vycházet z toho, že pro jednotlivá znamení jsou vhodné odlišné druhy drahých kamenů.

V každém znamení však nepůsobí pouze jeden kámen, ale kamenů vhodných pro jedno znamení je rovnou několik. Tyto kameny se pak ve svém vlivu na náš organismus a duševní i citový stav doplňují a vzájemně posilují.

Níže najdete přehledně setříděné minerály podle znamení zvěrokruhuabyste pohodlně našli kámen ideální pro Vás nebo Vaše blízké.

Nezapomeňte, že při výběru ideálního kamene byste se měli řídit zejména svou vlastní intuicí. Je tedy možné, že ten "pravý" může spadat pod jiné znamení zvěrokruhu, což ovšem vůbec nevadí, jelikož se traduje, že kámen si volí Vás, když potřebujete posílit tu či onu vlastnost, která kameni náleží. 

Pokud si nejste při výběru jisti, můžete zvolit jeden z kamenů, který je uveden u daného znamení zvěrokruhu, nebo podle jeho účinků.

Přehled účinků jednotlivých minerálů najdete ZDE.

VODNÁŘ (21. 1. -. 20. 2.)

Akvamarín, amazonit, ametyst, čaroit, fluorit, granát, chalcedon, chryzokol, jaspis, labradorit, lapis lazuli, křišťál, měsíční kámen, obsidián, opál, sodalit, topaz (modrý), tyrkys


RYBY (21. 2. – 20. 3.)

Achát (krajkový), akvamarín, ametyst, fluorit, jadeit, jaspis, kalcit, labradorit, lapis lazuli, měsíční kámen, nefrit, opál, olivín, rubín, sluneční kámen, turmalín, tyrkys


BERAN (21. 3. – 20. 4.)

Achát, akvamarín, ametyst, avanturín, citrín, fluorit, granát, hematit, chalcedon, jadeit, jaspis, karneol, kunzit, magnezit, rodochrozit, rodonit, rubín, topaz


BÝK (21. 4. – 21. 5.)

Achát, akvamarín, avanturín, azurit, citrín, epidot, chalcedon, chryzokol, korál, kunzit, malachit, růženín, safír, smaragd, topaz, turmalín, tygří oko


BLÍŽENCI (22. 6. – 21. 5.)

Achát, akvamarín, ametyst, avanturín, citrín, chalcedon, chryzokol, kalcit, karneol, křišťál s turmalínem, obsidián, růženín, topaz, turmalín (zelený), tygří oko, tyrkys


RAK (22. 6. – 22. 7.)

Achát (mechový, stromečkový), avanturín, granát, chalcedon, jadeit, jaspis (zelený), kalcit, karneol, křišťál, měsíční kámen, opál, perla, rodochrozit, rodonit, rubín, turmalín (růžový), tygří oko, tyrkys


LEV (23. 7. – 22. 8.)

Achát, citrín, fluorit, granát, chryzokol, karneol, křišťál, kunzit, obsidián (červený), olivín, onyx, rodochrozit, rubín, sluneční kámen, topaz (zejména zlatý), turmalín (růžový a zelený), tygří oko, tyrkys


PANNA (23. 8. – 22. 9.)

Achát (zejména mechový), ametyst, avanturín, amazonit, citrín, čaroit, granát, chryzokol, jaspis, karneol, lapis lazuli, měsíční kámen, olivín, opál, rubín, sodalit, tygří oko


VÁHY (23. 9. – 23. 10.)

Achát, akvamarín, ametrín, ametyst, avanturín, chryzokol, jadeit, jaspis, lapis lazuli, měsíční kámen, nefrit, obsidián (mahagonový), olivín, opál, prehnit, růženín, sluneční kámen, topaz, turmalín (růžový), tyrkys


ŠTÍR (24. 10. – 22. 11.)

Achát, akvamarín, ametyst, býčí oko, čaroit, granát, hematit, jaspis, křišťál s turmalínem, magnezit, malachit, měsíční kámen, obsidián, onyx, rodochrozit, rubín, topaz, turmalín (červený a černý)


STŘELEC (23. 11. – 21. 12.)

Achát (modrý), ametyst, avanturín (zelený), azurit, čaroit, granát, chalcedon, chryzokol, labradorit, lapis lazuli, malachit, obsidián, opál, rubín, sodalit, topaz, turmalín, tyrkys, záhněda, zoisit


KOZOROH (22. 12. – 20. 1.)

Achát, ametyst, fluorit, granát, hematit, chalcedon, jaspis, karneol, křišťál, labradorit, lapis lazuli, malachit, měsíční kámen, obsidián, olivín, onyx, rubín, turmalín (černý), tyrkys, záhněda

 

 

ACHÁT – rovnováha, sebedůvěra, odvaha, síla, dlouhověkost, láska, ochrana, uzemnění

AKVAMARÍN – klid, radost, štěstí, odvaha, intelekt, komunikace, meditace, proti strachu a stresu

AMAZONIT – zklidnění, rovnováha, úspěch, intuice, proti strachu, negativním energiím a škodlivému záření

AMETYST – láska, věrnost, soustředění, intuice, ochrana, očista, štěstí, odvaha, proti nespavosti, nočním můrám a stresu

ANGELIT – mír, bratrství, telepatie, jasnovidectví, ochrana

APATIT – motivace, komunikace, otevřenost, tvůrčí schopnosti, energie, harmonizace, proti zármutku, hněvu a vyčerpání

AVANTURÍN – štěstí, prosperita, ochrana, mentální síly, rovnováha, kreativita, inteligence, proti škodlivému záření

CITRÍN – štěstí, hojnost, úspěch, sebedůvěra, tvůrčí schopnosti, energie, proti nočním můrám, odstraňuje negativní energie

ČAROIT – energie, proměna, láska, uvolnění, harmonie, klidný spánek, očista, proti stresu a obavám

FLUORIT – mentální síly, sebedůvěra, koncentrace, duševní ochrana, proti depresím a škodlivému záření

GRANÁT – ochrana, energie, rovnováha, sebedůvěra, láska, touha, rituální práce

HEMATIT – léčení, uzemnění, ochrana, klid, harmonie, soustředění, zlepšení paměti

HOWLIT/MAGNEZIT – klid, uvolnění, harmonie, meditace, proti zlosti, vzteku a nespavosti

CHALCEDON – štěstí, úspěch, radost, klid, harmonie, ochrana, proti strachu, nočním můrám a depresi

CHRYZOKOL – láska, vztahy, komunikace, moudrost, klid, meditace, proti negativním energiím

JADEIT/NEFRIT – láska, přátelství, štěstí, harmonie, dlouhověkost, prosperita, moudrost, ochrana

JASPIS – klid, štěstí, harmonie, odvaha, ochrana, proti negativním energiím a stresu

KARNEOL – klid, odvaha, sebedůvěra, ochrana, trpělivost, harmonie, motivace, sexuální energie, proti závislostem a depresím

KORÁL – ochrana, odvaha, moudrost, láska, štěstí, klidný spánek, proti nervozitě a strachu

KŘIŠŤÁL/KŘEMEN – síla, ochrana, harmonie, zesilovač energie, meditace, klidný spánek, léčení, proti škodlivému záření

KUNZIT – klid, duchovno, dobrá nálada, láska, soustředění, pokora, ochrana, proti nervozitě, strachu a negativním energiím

LABRADORIT – ochrana, esoterika, intuice, síla, podpora v období změn, proti strachu, nejistotě

LAPIS LAZULI – klid, mír, meditace, vztahy, kreativita, odvaha, ochrana, proti stresu a depresím

LÁVOVÝ KÁMEN – ochrana, odvaha, síla, energie, sebevědomí

LEPIDOLIT – klid, štěstí, láska, ochrana, proti nočním můrám, stresu a škodlivému záření

MALACHIT – ochrana, síla, láska, klid, klidný spánek, očista těla, proti negativním energiím a škodlivému záření

MĚSÍČNÍ KÁMEN – láska, duchovní růst, naděje, sebevědomí, zklidnění, klidný spánek, ochrana

MORGANIT – láska, vztahy, vzájemné pochopení, radost, klid, harmonie, energie (i sexuální)

OBSIDIÁN – ochrana, sebevědomí, uzemnění, klid (vhodné kombinovat s křišťálem)

ONYX – ochrana, síla, sebedůvěra, rovnováha, pomoc v těžkých chvílích, proti strachu

OPÁL – štěstí, krása, duševní rozvoj, vize, psychické síly, energie, peníze, věrnost, loajalita

OPALIT – láska, věrnost, klid, vyrovnanost, harmonizace, komunikace, prosperita, proti depresím

PREHNIT – učení, rozvoj schopností, harmonie, meditace, ochrana, klid, mír, proti strachu a úzkosti

PYRIT – ochrana, štěstí, prosperita, harmonie, sebedůvěra, duševní práce, očista, zlepšení paměti, proti únavě a nespavosti

RODOCHROZIT – láska, soucit, zklidnění, energie, proti stresu a depresím

RODONIT – klid, jistota, rovnováha, láska, uzemnění

RUBÍN V ZOISITU/EPIDOT – rovnováha, koncentrace, ochrana, paměť, duchovno, proti strachu a depresím

RUDRAKSHA – mír, síla, ochrana, zklidnění, koncentrace, pozitivní energie, proti stresu

RŮŽENÍN – láska, krása, uzdravování, trpělivost, fantazie, tvůrčí myšlení, životní energie, proti strachu a zlosti

SANTALOVÉ DŘEVO – koncentrace, psychická odolnost, harmonizace, relaxace

SLUNEČNÍ KÁMEN – energie, ochrana, radost, nezávislost, pozitivní myšlení, intuice, sebedůvěra, proti depresi

SODALIT – moudrost, koncentrace, intuice, meditace, klid, síla ducha, sebevědomí

TOPAZ - radost, hojnost, energie, motivace, láska, klid, ochrana, proti strachu a depresi

TURMALÍN – radost, energie, harmonizace, rovnováha, ochrana, sebedůvěra, nezávislost, proti strachu a stresu

TYGŘÍ OKO – ochrana, uzemnění, duchovní růst, energie, peníze, bohatství, proti depresím

TYRKYS – ochrana, síla, láska, štěstí, radost, bohatství, meditace, intuice, rovnováha, kreativita, proti strachu a depresím

UNAKIT – rovnováha, uzemnění, meditace, zklidnění, vize, věštění, proti škodlivému záření

ZÁHNĚDA – ochrana, uzemnění, síla, soustředění, komunikace, proti strachu, depresím a negativním emocím

Způsob dopravy
Zboží je pečlivě a stylově zabaleno a zasláno jako doporučené psaní prostřednictvím České pošty nebo jako balíček přes PPL. Faktury vystavuji elektronicky zde na Fleru, zde si ji můžete vytisknout. V případě, že požadujete fakturu v papírové podobě s podpisem a razítkem, napište tento požadavek do poznámky k objednávce. V rámci Brna je možné se domluvit na osobním převzetí, ideálně v centru města ve všední dny.
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „s láskou PK“

Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“


I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/s-laskou-pk,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.


II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.


III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.


IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na dobu neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.


V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.


VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.


VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.


VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.


IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník oprávněn uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.


X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.


XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.


XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.


XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)


Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
807026
10.5.2019 Dnešní červená vlna s sebou přináší taktéž nominaci s názvem ČERVENÁNÍ ❤
https://www.fler.cz/prehl...
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím