Profil uživatele
Šáányy
Prodávající
Bechyně
Registrace: 2.9.2009

Dobrý den jmenuji se Věra a ráda bych vám nabídla moje tvoření s korálkama. Všechny moje výrobky jsou originály žádné kopie a moje nápady i návrhy. Vše tvořím s láskou a radostí. Doufám, že moje šperky a výrobky Vás potěší. Také mám profil s materiálem https://www.fler.cz/sany-material , poduď si objednáte zároveň i z druhého profilu platíte jen jedno poštovné. Jsem členkou  klubu Tisíc stehů.      https://www.fler.cz/fler-kluby?action=detail&id=862                         

Způsob dopravy
česká pošta,bublinková obálka
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky.                                                                                                                                       

 Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku  informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka

na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v

takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze

po předchozí individuální domluvě interní poštou.

Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech

odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky

zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.

 1).Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto

momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a

povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní

smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.

 

2).Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů

od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky.

 Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.

 Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který souží zároveň jako dodací a

záruční list.

 

3). Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit

od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je

potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování,

poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající

do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem

dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinnen

o tomto informovat prodávajícího.                                                                              Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající

právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením

zboží.  Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat

objednané zboží a dodat na adresu kupujícího.

 Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující

opakovaně neplní svůj závazek.

 

 

4).  Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

 

5). Práva a povinnosti kupujícího

 Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační

adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu.

S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě

před jejím závazným potvrzením.

 

6). Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako

doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenný balík nebo obyčejně po dohodě.

 

7).Záruční doba

 Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží

zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční

opravě.

 Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu

trvání reklamace.

 

8). V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou

zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

 Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při

výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na

opotřebení a vady vzniklé používáním zboží či nešetrnou a nesprávnou

manipulací se zbožím.

 

9). Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje

prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému

reklamovaného předmětu a fotografii vady.

 Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu

prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět  s kopií

dokladu o koupi.

Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok

požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou

reklamovaného zboží.

V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede

tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu

vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu

originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

 

10). Vrácení zboží

 Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit

prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.

Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu,

schopné dalšího prodeje.

 Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi.

 Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních

dnů.

 

11).

 

 

 

 

 

 

 

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.