Profil uživatele
satava
Prodávající
Praha
Registrace: 8.6.2011
.......devět z deseti ekologů doporučuje polystyren.......
   Tou bílou pěnou jsem se začal bavit už před okupací, někdy v roce 1967, humor mne však přešel v roce 1994, kdy začala každodenní robota, která trvá dodnes.
Způsob dopravy
Zásilky odesíláme Českou poštou zpravidla do 2 - 3 pracovních dnů po připsání uvedené finanční částky na účet. Balíme do kartonové krabice.------ Uvedené ceny poštovného "Na Poštu" a "Do Ruky", platí pro balíky jejichž nejdelší rozměr nepřesahuje 50 cm. Při delším rozměru účtujeme přirážku 50,- Kč. Zásilka (Do Balíkovny) může mít maximální rozměry 50x50x70 cm. Tato doplňková sazba se v objednávce nezobrazí, informujeme Vás o tom při potvrzení objednávky. Pokud nebudete souhlasit, pak můžete objednávku změnit nebo zrušit. Na dobírku nezasíláme. Při nákupu zboží v ceně nad 3000,- Kč je dopravné zdarma Variabilní symbol je číslo objednávky. Osobní odběr je možný pouze po platbě předem na účet nebo platební kartou VISA, MasterCard, Maestro, American Expres, Diners Club, Discover při převzetí zboží a to v Praze 10, Kytínská 1571/3 nebo kdekoliv jinde na předem písemně odsouhlaseném místě, dle vzájemné dohody. NEJSEM PLÁTCE DPH
Obchodní podmínky

Záruční doba začíná běžet převzetím výrobků zákazníkem. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad vystavený dodavatelem.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem (nákup na IČ), není záruční doba stanovena občanským zákoníkem.
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném výrobku v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci.
Pokud chce zákazník reklamovat výrobek, zašle na korespondenční e-mail dodavatele zprávu, kde do předmětu uvede slovo "REKLAMACE". Tato e-mailová zpráva dále musí obsahovat údaje zákazníka (jméno, příjmení, eventuelně název firmy včetně IČ, úplnou adresu, kontaktní telefon a e-mailovou adresu), název a kód výrobku, číslo prodejního dokladu a přesný popis závady.
Do sedmi pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu.
V případě, že zákazník je vyzván k doručení reklamovaného zboží dodavateli, je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození během dopravy před přijetím zboží. Dodavatel či výrobce posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či e-mailem o způsobu vyřízení reklamace.
Adresa pro doručení reklamovaného zboží bude nakupujícím zobrazena v průběhu procesu objednávky.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 dnů.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím